Zbog tehničkih dorada i poboljšanja webshopa kupnja trenutno nije moguća. Vidimo se uskoro 

Moj Pablo
0
Početna Proizvodi Tegobe Muči me... Nos i uho A-Cerumen sprej za higijenu uha 40 ml
Tegobe / Muči me... / Nos i uho

A-Cerumen sprej za higijenu uha 40 ml

Šifra: 00054242
Raspoloživo Laboratoires Gilbert

A-Cerumen sprej sadrži laganu otopinu surfaktanata za održavanje redovne higijene uha, te pomaže kod začepljenog uha odstraniti višak ušnog voska.

10,35 €
|
77,98 kn
10.35
PDV uključen u cijenu
Besplatna dostava za narudžbe iznad 39,82 € | 300,02 kn

A-Cerumen sprej pomaže odstraniti višak ušnog voska kod začepljenog uha i sprječava stvaranje nove blokade.

Prikladan je za djecu stariju od 6 mjeseci i odrasle za održavanje redovne higijene uha.

Sadrži površinski aktivne tvari koje vlaže i otapaju suhi ušni vosak, te olakšavaju njegovo uklanjanje iz uha. Nakon što se blokada u uhu otkloni, vosak se prirodno izlučuje, podmazuje i štiti uho.

Sprej je formuliran bez konzervansa.

Upotreba

1. Redovno čišćenje uha: dva puta na tjedan.

2. Kod začepljenog uha: tri do četiri dana u kontinuitetu, ujutro i navečer.

Prije primjene nagnuti glavu tako da je uho koje tretirate okrenuto prema gore. Špricnuti dva puta u uho, zatim masirati ispod uha i ostaviti da djeluje minutu. Ispraviti glavu, obrisati vosak i višak otopine iz uha zatim isprati uho fiziološkom otopinom ili čistom vodom.

Napomene

Ne stavljati aplikator bočice duboko u uho zbog mogućeg nadraživanja. Ne koristiti sprej kod infekcije uha, puknutog bubnjića ili ako imate ventilacijske cjevčice.

Kod bolnog uha potrebno se savjetovati s liječnikom.

Samo za vanjsku primjenu.

Nakon svake primjene, skinuti brizgalicu i isprati u toploj vodi. Izbjegavati kontakt s očima.

Sastojci

Blagi surfaktanti (sodium acyl sarcosinate i sucrose ester), sredstvo za vlaženje, boja biljnog podrijetla, pomoćne tvari q.s. 100%.

Česta pitanja

Mogu li kupovati bez korisničkog računa?

Da. Odaberite proizvode koje želite, dodajte ih u košaricu i kod plaćanja unesite podatke za dostavu. Korisnički račun potreban vam je ako želite skupljati bodove za uštedu, te sačuvati sve prošle narudžbe kako bi lakše ponovili narudžbu ili se podsjetili što ste zadnji put kupili.

Što se događa po izvršenoj narudžbi?

Naše magistre će prikupiti sve proizvode i pažljivo ih zapakirati, te predati vašu narudžbu našim dostavljačima. Ovisno o vašoj adresi, kupljeni proizvodi i preparati mogu vam biti na vratima već sljedeći dan, a najkasnije kroz 5 radnih dana.

Mogu li vratiti proizvode koji mi ne odgovaraju?

Naravno - u roku od 14 dana uz predočenje računa, ako su neoštećeni i neotvoreni. Nažalost, ne možemo preuzeti korištene proizvode, osim ako nisu tehnički neispravni, pri čemu vam možemo proizvod zamijeniti ili vam vratiti novac.

Mogu li se proizvodi naručiti telefonom?

Naravno, na broj 01 4870 224. Prilikom narudžbe ostavite nam i vašu email adresu, na koju vam šaljemo ponudu. Čim je uplata vidljiva na našem računu šaljemo vam naručeno.

Kako loyalty bodove koristiti na webshopu?

Ako ste stari korisnik aplikacije i želite svoje bodove koristiti i prilikom online kupnje, potrebno je napraviti registraciju na webu te u korisničkom profilu Moj Pablo upisati postojeći ID broj iz aplikacije.

ID broj ćete pronaći u aplikaciji, nalazi se iznad vašeg imena i prezimena te sadrži 17 brojeva.

Ako ste novi korisnik aplikacije i želite svoje bodove koristiti na webshopu, potrebno je preuzeti aplikaciju, aktivirati novu karticu i prilikom registracije na webshopu upisati ID broj u Moj Pablo račun.

Kako prikupljam loyalty bodove?

Svakom kupnjom proizvoda (kozmetike, medicinskih proizvoda koji nisu na listi HZZO-a i dodataka prehrani) u iznosu većem od 10,61 € (80 kn) ostvarujete mogućnost prikupljanja bodova, u omjeru 1 bod za potrošenih 1,33 € (10 kuna).

U obračun za bodove ne ulaze proizvodi koji su na popustu većem od 10% te receptni i bezreceptni lijekovi.

Bodovi se mogu iskoristiti za umanjenje računa u omjeru 1 bod = 0,13 € (1 kn).

Za više informacija kliknite na link.

Kada će moji loyalty bodovi biti vidljivi u aplikaciji ili korisničkom profilu?

Molimo za malo strpljenja. Vaši bodovi u aplikaciji ili korisničkom profilu neće biti vidljivi odmah po napravljenoj narudžbi već nakon fiskalizacije računa, što može potrajati. Molimo da svoje bodove provjerite nakon preuzimanja paketa od dostavne službe. Ako ih i tada ne vidite, pišite nam na mail [email protected] pa ćemo provjeriti stanje vaših bodova te ih naknadno upisati ako bude potrebno.

Bodovi se neće obračunati na proizvode koji su već prethodno sniženi više od 10%.

Skupljajte bodove bez kartice

Preuzmite Pablo aplikaciju i ostvarite brojne pogodnosti i uštede.

Svaka kupnja iznad  10,61 € (80 kn) donosi vam 1 bod na potrošenih 1,33 € (10 kn). Popust možete koristiti već kod sljedeće kupnje u Pablo ljekarni i webshopu. 

1 bod = 0,13 € (1 kn)

*Bodovi se ne obračunavaju na proizvode koji su prethodno sniženi više od 10%.

Više o programu vjernosti

Prijavi se na newsletter i ostvari 10% popusta na prvu kupovinu.