Predviđeno vrijeme korištenja: 30 dana

Zaboravite kalendar i kalkulator. Za vas smo izračunali predviđeno vrijeme korištenja proizvoda ako ga uzimate u maksimalnoj preporučenoj dozi.

Dodaci prehrani / Za vitalnost i ljepotu / Omega kiseline

Almagea Krill oil cardio+ 30 kapsula

Šifra: 00047000
Raspoloživo Almagea

Dodatak prehrani u obliku kapsula sadrži ulje račića krila, bogato omega 3 masnim kiselinama (EPA i DHA) koje pridonose normalnoj funkciji srca.

22,85 €
22.85
PDV uključen u cijenu
Besplatna dostava za narudžbe iznad 39,82 €

Kapsule sadrže omega 3 masne kiseline, EPA i DHA, dobivene iz ulja račića krila te dodatak vitamina E i selena. EPA i DHA pridonose normalnoj funkciji srca (blagotvoran učinak postiže se dnevnim unosom 250 mg EPA i DHA), dok antioksidansi vitamin E i selen imaju ulogu u zaštiti stanica od oksidativnog stresa.

Lako su probavljive i nemaju neugodan miris i okus.

Ne preporučuju se osobama alergičnima na ribu i ljuskare.

Upotreba

Jedna do dvije kapsule dnevno ili po preporuci stručne osobe. Uzimati uz obrok.

Napomena

Čuvati van dohvata djece. Preporučene dnevne doze ne smiju se prekoračiti. Dodatak prehrani nije nadomjestak ili zamjena uravnoteženoj prehrani. Važno je pridržavati se raznolike i uravnotežene prehrane te zdravog načina života.

Sastojci

Ekstrakt lipida dobiven iz raka vrste antarktički kril (Euphausia superba) – Superba2™ Krill Oil, kapsula: riblja želatina, vitamin E (D-alfa-tokoferol), selen (natrijev selenat), bojilo: titanov dioksid.

Sadrži alergene iz ljuskara (kril).

Sastojci

u dnevnoj dozi

(dvije kapsule)

PU*
Lipidni ekstrakt planktonskih račića vrste antarktički kril (Euphausia superba) Superba2™ Krill Oil 1000 mg  
od čega prirodno sadrži:
Fosfolipidi 400 mg  
Fosfatidilkolin 300 mg  
Kolin 50 mg  
Astaksantin 100 μg  

ukupne omega 3 masne kiseline

220 mg

(EPA 120 mg, DHA 55 mg)

 
Vitamina E 24 mg 200%
Selen 110 μg 200%

*PU - dnevni preporučeni unos

Česta pitanja

Mogu li kupovati bez korisničkog računa?

Da. Odaberite proizvode koje želite, dodajte ih u košaricu i kod plaćanja unesite podatke za dostavu. Korisnički račun potreban vam je ako želite skupljati bodove za uštedu, te sačuvati sve prošle narudžbe kako bi lakše ponovili narudžbu ili se podsjetili što ste zadnji put kupili.

Što se događa po izvršenoj narudžbi?

Naše magistre će prikupiti sve proizvode i pažljivo ih zapakirati, te predati vašu narudžbu našim dostavljačima. Ovisno o vašoj adresi, kupljeni proizvodi i preparati mogu vam biti na vratima već sljedeći dan, a najkasnije kroz 5 radnih dana.

Mogu li vratiti proizvode koji mi ne odgovaraju?

Naravno - u roku od 14 dana uz predočenje računa, ako su neoštećeni i neotvoreni. Nažalost, ne možemo preuzeti korištene proizvode, osim ako nisu tehnički neispravni, pri čemu vam možemo proizvod zamijeniti ili vam vratiti novac.

Mogu li se proizvodi naručiti telefonom?

Naravno, na broj 01 4870 224. Prilikom narudžbe ostavite nam i vašu email adresu, na koju vam šaljemo ponudu. Čim je uplata vidljiva na našem računu šaljemo vam naručeno.

Kako loyalty bodove koristiti na webshopu?

Ako ste stari korisnik aplikacije i želite svoje bodove koristiti i prilikom online kupnje, potrebno je napraviti registraciju na webu te u korisničkom profilu Moj Pablo upisati postojeći ID broj iz aplikacije.

ID broj ćete pronaći u aplikaciji, nalazi se iznad vašeg imena i prezimena te sadrži 17 brojeva.

Ako ste novi korisnik aplikacije i želite svoje bodove koristiti na webshopu, potrebno je preuzeti aplikaciju, aktivirati novu karticu i prilikom registracije na webshopu upisati ID broj u Moj Pablo račun.

Kako prikupljam loyalty bodove?

Svakom kupnjom proizvoda (kozmetike, medicinskih proizvoda koji nisu na listi HZZO-a i dodataka prehrani) u iznosu većem od 10,61 € ostvarujete mogućnost prikupljanja bodova, u omjeru 1 bod za potrošenih 1,33 €.

U obračun za bodove ne ulaze proizvodi koji su na popustu većem od 10% i receptni lijekovi.

Bodovi se mogu iskoristiti za umanjenje računa u omjeru 1 bod = 0,13 €.

Za više informacija kliknite na link.

Kada će moji loyalty bodovi biti vidljivi u aplikaciji ili korisničkom profilu?

Molimo za malo strpljenja. Vaši bodovi u aplikaciji ili korisničkom profilu neće biti vidljivi odmah po napravljenoj narudžbi već nakon fiskalizacije računa, što može potrajati. Molimo da svoje bodove provjerite nakon preuzimanja paketa od dostavne službe. Ako ih i tada ne vidite, pišite nam na mail [email protected] pa ćemo provjeriti stanje vaših bodova te ih naknadno upisati ako bude potrebno.

Bodovi se neće obračunati na proizvode koji su već prethodno sniženi više od 10%.

Skupljajte bodove bez kartice

Preuzmite Pablo aplikaciju i ostvarite brojne pogodnosti i uštede.

Svaka kupnja iznad  10,61 € donosi vam 1 bod na potrošenih 1,33 €. Popust možete koristiti već kod sljedeće kupnje u Pablo ljekarni i webshopu. 

1 bod = 0,13 €

*Bodovi se ne obračunavaju na proizvode koji su prethodno sniženi više od 10%.

Više o programu vjernosti

Prijavi se na newsletter i ostvari 10% popusta na prvu kupovinu.