Početna Proizvodi Tegobe Muči me... Rane i opekline Apipol mast s propolisom 20 g

Pitajte nas o proizvodu

Sve što vas zanima

Naše magistre odgovorit će najbrže što mogu.

Obavezna polja označena su zvjezdicom

Tegobe / Muči me... / Rane i opekline

Apipol mast s propolisom 20 g

Šifra: 00015185
Raspoloživo Apipharma

Apipol mast s propolisom namijenjena je dehidriranoj, blago nadraženoj i crvenoj koži, kod pelenskog osipa, nakon uboda insekata te kod manjih površinskih ozljeda na koži i blagih opekotina.

8,85 €
|
66,66 kn
66.66
PDV uključen u cijenu
Besplatna dostava za narudžbe iznad 39,82 € | 300,00 kn

Apipol mast pomaže kod dehidrirane, blago nadražene i crvene kože, kod pelenskog osipa, nakon uboda insekata i meduze, kod manjih površinskih ozljeda na koži i blagih opekotina. Vlaži i umiruje dehidriranu kožu. Stvaranjem zaštitnog filma ubrzava zacjeljivanje malih ozljeda, ogrebotina i opekotina.

Koristi se za umirivanje iritirane kože nakon dužeg boravka na suncu, pomaže kod umirivanja pelenskog osipa i sprječava njegov nastanak. Smanjuje svrbež i nelagodu kod popucalih kapilara, a koristi se i za omekšavanje tvrde kože na laktovima i petama.

Umiruje kožu nakon uboda insekata te opeklina od meduza i vlasulja.

Ekstrakt propolisa ima protuupalno, antibakterijsko, antivirusno, antimikotičko i regenerativno djelovanje na stanice kože. Svojim svojstvom prirodnog antioksidansa sprječava kvarenje masti i doprinosi nabrojenim učincima.

Upotreba

Nanijeti mast na problematično područje dva ili tri puta dnevno kako bi se stvorio zaštitni film. Nježno umasirajte mast u slučaju popucalih kapilara. Kod pelenskog osipa djece preporučuje se mast nanijeti u debljem sloju.

Napomene

Osobe alergične na bilo koji od sastojaka ne smiju koristiti ovaj proizvod.

Sastojci

Vazelin, lanolin.

Česta pitanja

Mogu li kupovati bez korisničkog računa?

Da. Odaberite proizvode koje želite, dodajte ih u košaricu i kod plaćanja unesite podatke za dostavu. Korisnički račun potreban vam je ako želite skupljati bodove za uštedu, te sačuvati sve prošle narudžbe kako bi lakše ponovili narudžbu ili se podsjetili što ste zadnji put kupili.

Što se događa po izvršenoj narudžbi?

Naše magistre će prikupiti sve proizvode i pažljivo ih zapakirati, te predati vašu narudžbu našim dostavljačima. Ovisno o vašoj adresi, kupljeni proizvodi i preparati mogu vam biti na vratima već sljedeći dan, a najkasnije kroz 5 radnih dana.

Mogu li vratiti proizvode koji mi ne odgovaraju?

Naravno - u roku od 14 dana uz predočenje računa, ako su neoštećeni i neotvoreni. Nažalost, ne možemo preuzeti korištene proizvode, osim ako nisu tehnički neispravni, pri čemu vam možemo proizvod zamijeniti ili vam vratiti novac.

Mogu li se proizvodi naručiti telefonom?

Naravno, na broj 01 4870 224. Prilikom narudžbe ostavite nam i vašu email adresu, na koju vam šaljemo ponudu. Čim je uplata vidljiva na našem računu šaljemo vam naručeno.

Kako loyalty bodove koristiti na webshopu?

Ako ste stari korisnik aplikacije i želite svoje bodove koristiti i prilikom online kupnje, potrebno je napraviti registraciju na webu te u korisničkom profilu Moj Pablo upisati postojeći ID broj iz aplikacije.

ID broj ćete pronaći u aplikaciji, nalazi se iznad vašeg imena i prezimena te sadrži 17 brojeva.

Ako ste novi korisnik aplikacije i želite svoje bodove koristiti na webshopu, potrebno je preuzeti aplikaciju, aktivirati novu karticu i prilikom registracije na webshopu upisati ID broj u Moj Pablo račun.

Kako prikupljam loyalty bodove?

Svakom kupnjom proizvoda (kozmetike, medicinskih proizvoda koji nisu na listi HZZO-a i dodataka prehrani) u iznosu većem od 80 kn (10,61 €) ostvarujete mogućnost prikupljanja bodova, u omjeru 1 bod za potrošenih 10 kuna (1,33 €).

U obračun za bodove ne ulaze proizvodi koji su na popustu većem od 10% te receptni i bezreceptni lijekovi.

Bodovi se mogu iskoristiti za umanjenje računa u omjeru 1 bod = 1 kn (0,13 €).

Za više informacija kliknite na link.

Kada će moji loyalty bodovi biti vidljivi u aplikaciji ili korisničkom profilu?

Molimo za malo strpljenja. Vaši bodovi u aplikaciji ili korisničkom profilu neće biti vidljivi odmah po napravljenoj narudžbi već nakon fiskalizacije računa, što može potrajati. Molimo da svoje bodove provjerite nakon preuzimanja paketa od dostavne službe. Ako ih i tada ne vidite, pišite nam na mail [email protected] pa ćemo provjeriti stanje vaših bodova te ih naknadno upisati ako bude potrebno.

Bodovi se neće obračunati na proizvode koji su već prethodno sniženi više od 10%.

Skupljajte bodove bez kartice

Preuzmite Pablo aplikaciju i ostvarite brojne pogodnosti i uštede.

Svaka kupnje iznad 80 kuna (10,61 €) donosi vam 1 bod na 10 potrošenih kuna (1,33 €). Popust možete koristiti već kod sljedeće kupnje u Pablo ljekarni i webshopu.

Više o programu vjernosti

Prijavi se na newsletter i ostvari 10% popusta na prvu kupovinu.