Početna Proizvodi Tegobe Muči me... Nos i uho Aqua Maris Talasoterapija sustav za ispiranje nosa + 30 vrećica
Predviđeno vrijeme korištenja: 30 dana

Zaboravite kalendar i kalkulator. Za vas smo izračunali predviđeno vrijeme korištenja proizvoda ako ga uzimate u maksimalnoj preporučenoj dozi.

 

Tegobe / Muči me... / Nos i uho

Aqua Maris Talasoterapija sustav za ispiranje nosa + 30 vrećica

Šifra: 00039005
Raspoloživo Aqua Maris

Aqua Maris Talasoterapija sustav za temeljito ispiranje nosa i sinusa otopinom morske soli i esencijalnih ulja bilja Mediterana.

17,20 €
17.20
PDV uključen u cijenu
Besplatna dostava za narudžbe iznad 39,82 €

Aqua Maris Talasoterapija sustav namijenjen je za temeljito ispiranje nosa i sinusa.

Sinergističko djelovanje morske soli i esencijalnih ulja bilja Mediterana osobito je pogodno za osobe sklone sinusitisima, rinitisima i alergijama te sportašima, ali i za održavanje zdravlja i higijene nosa.

Također se preporučuje postoperativno za prevenciju priraslica nakon manipulacija u sinusima i nosu.

Upotreba

Morsku sol i esencijalna ulja iz vrećice staviti u posudu za ispiranje te dodati prokuhanu mlaku (oko 37 °C) vodu do crte.

Promućkati i iznad umivaonika isprati nos i sinuse prema uputama:

  • Nagnuti se prema naprijed, glavu zarotirati na stranu i bradu držati pritisnutu prema grudima.
  • Vrh posude prisloniti na nosnicu i namjestiti tako da začepite nosnicu.
  • Disati na usta.
  • Započeti ispiranje tako da otopina istječe kroz suprotnu nosnicu. Voda prolazi nosnom šupljinom, temeljito čisti nosne kanale te nježno masira živčane završetke u sinusima.
  • Ispuhati nos u tri položaja:
    • Nagnuti glavu prema naprijed u viseći položaj, okrenuti je na jednu stranu, zatvoriti donju nosnicu i lagano puhnuti kroz gornju nosnicu.
    • Nagnuti glavu prema naprijed u viseći položaj i puhnuti kroz istu nosnicu.
    • Ispraviti se i ispuhati nosnicu u uspravnom položaju.
    • Ponoviti postupak sa suprotnom nosnicom.

Česta pitanja

Mogu li kupovati bez korisničkog računa?

Da. Odaberite proizvode koje želite, dodajte ih u košaricu i kod plaćanja unesite podatke za dostavu. Korisnički račun potreban vam je ako želite skupljati bodove za uštedu, te sačuvati sve prošle narudžbe kako bi lakše ponovili narudžbu ili se podsjetili što ste zadnji put kupili.

Što se događa po izvršenoj narudžbi?

Naše magistre će prikupiti sve proizvode i pažljivo ih zapakirati, te predati vašu narudžbu našim dostavljačima. Ovisno o vašoj adresi, kupljeni proizvodi i preparati mogu vam biti na vratima već sljedeći dan, a najkasnije kroz 5 radnih dana.

Mogu li vratiti proizvode koji mi ne odgovaraju?

Naravno - u roku od 14 dana uz predočenje računa, ako su neoštećeni i neotvoreni. Nažalost, ne možemo preuzeti korištene proizvode, osim ako nisu tehnički neispravni, pri čemu vam možemo proizvod zamijeniti ili vam vratiti novac.

Mogu li se proizvodi naručiti telefonom?

Naravno, na broj 01 4870 224. Prilikom narudžbe ostavite nam i vašu email adresu, na koju vam šaljemo ponudu. Čim je uplata vidljiva na našem računu šaljemo vam naručeno.

Kako loyalty bodove koristiti na webshopu?

Ako ste stari korisnik aplikacije i želite svoje bodove koristiti i prilikom online kupnje, potrebno je napraviti registraciju na webu te u korisničkom profilu Moj Pablo upisati postojeći ID broj iz aplikacije.

ID broj ćete pronaći u aplikaciji, nalazi se iznad vašeg imena i prezimena te sadrži 17 brojeva.

Ako ste novi korisnik aplikacije i želite svoje bodove koristiti na webshopu, potrebno je preuzeti aplikaciju, aktivirati novu karticu i prilikom registracije na webshopu upisati ID broj u Moj Pablo račun.

Kako prikupljam loyalty bodove?

Svakom kupnjom proizvoda (kozmetike, medicinskih proizvoda koji nisu na listi HZZO-a i dodataka prehrani) u iznosu većem od 10,61 € ostvarujete mogućnost prikupljanja bodova, u omjeru 1 bod za potrošenih 1,33 €.

U obračun za bodove ne ulaze proizvodi koji su na popustu većem od 10% i receptni lijekovi.

Bodovi se mogu iskoristiti za umanjenje računa u omjeru 1 bod = 0,13 €.

Za više informacija kliknite na link.

Kada će moji loyalty bodovi biti vidljivi u aplikaciji ili korisničkom profilu?

Molimo za malo strpljenja. Vaši bodovi u aplikaciji ili korisničkom profilu neće biti vidljivi odmah po napravljenoj narudžbi već nakon fiskalizacije računa, što može potrajati. Molimo da svoje bodove provjerite nakon preuzimanja paketa od dostavne službe. Ako ih i tada ne vidite, pišite nam na mail [email protected] pa ćemo provjeriti stanje vaših bodova te ih naknadno upisati ako bude potrebno.

Bodovi se neće obračunati na proizvode koji su već prethodno sniženi više od 10%.

Skupljajte bodove bez kartice

Preuzmite Pablo aplikaciju i ostvarite brojne pogodnosti i uštede.

Svaka kupnja iznad  10,61 € donosi vam 1 bod na potrošenih 1,33 €. Popust možete koristiti već kod sljedeće kupnje u Pablo ljekarni i webshopu. 

1 bod = 0,13 €

*Bodovi se ne obračunavaju na proizvode koji su prethodno sniženi više od 10%.

Više o programu vjernosti

Prijavi se na newsletter i ostvari 10% popusta na prvu kupovinu.