Auraxol HelPyRed kapsule koriste se u dijetoterapiji ulkusne bolesti i gastritisa koji je posljedica infekcije bakterijom Helicobacter pylori.
One djeluju na redukciju količine bakterija H. pylori u želucu i tako poboljšavaju učinak terapije uobičajenim antimikrobnim lijekovima za iskorjenjivanje bakterije H. pylori. Osim što ublažavanju simptome gastritisa, HelPyRed kapsule poboljšavaju suradljivost pacijenata prema terapiji koju propisuje liječnik.
Pylopass® je patentirani neživi soj bakterije Lactobacillus reuteri DSM 17648, sa selektivnim djelovanjem u želucu, koji smanjuje količinu bakterija Helicobacter pylori. Pylopass® je mliječna bakterija koja na svojoj površini ima strukture za povezivanje s bakterijama H. pylori, a nakon povezivanja formira tvorevine koje se putem probave izlučuju iz tijela.
- Kalcij u obliku hidrogenfosfata ima ulogu u normalnoj funkciji probavnih enzima i regulira kiselost u želucu, bez rizika od potpunog blokiranja izlučivanja želučane kiseline.
- Cink ima ulogu u normalnom kiselinsko-baznom metabolizmu i normalnoj funkciji imunološkog sustava.
- Vitamin E ima ulogu u zaštiti stanica želučane sluznice od oštećenja i oksidativnog stresa.
Upotreba
Uzimati po dvije kapsule, jednom do dva puta dnevno. Najbolje uzimati ujutro, prije obroka ili uz obrok.
Kapsule se mogu uzimati istovremeno s terapijom antimikrobnim lijekovima koje propisuje liječnik za iskorjenjivanje bakterije Helicobacter pylori i pogodne su kao nutritivna potpora uz svaku kombinaciju lijekova.
Napomene i upozorenja
Iako se radi o soju mliječne bakterije Lactobacillus, sastojak Pylopass® ne djeluje kao probiotik i nema utjecaja na mikrobiotu crijeva. Njegovo selektivno i specifično djelovanje odvija se u želucu. Zahvaljujući mekoj uljnoj kapsuli, koja se razgrađuje već u želucu, sastojak Pylopass je maksimalno učinkovit.
Sastojci
Sastojci |
u dnevnoj dozi
(dvije kapsule)
|
Pylopass |
200 mg |
Kalcij |
120 mg |
Vitamin E |
12 mg |
Cink |
10 mg |
Mogu li kupovati bez korisničkog računa?
Da. Odaberite proizvode koje želite, dodajte ih u košaricu i kod plaćanja unesite podatke za dostavu. Korisnički račun potreban vam je ako želite skupljati bodove za uštedu, te sačuvati sve prošle narudžbe kako bi lakše ponovili narudžbu ili se podsjetili što ste zadnji put kupili.
Što se događa po izvršenoj narudžbi?
Naše magistre će prikupiti sve proizvode i pažljivo ih zapakirati, te predati vašu narudžbu našim dostavljačima. Ovisno o vašoj adresi, kupljeni proizvodi i preparati mogu vam biti na vratima već sljedeći dan, a najkasnije kroz 5 radnih dana.
Mogu li vratiti proizvode koji mi ne odgovaraju?
Naravno - u roku od 14 dana uz predočenje računa, ako su neoštećeni i neotvoreni. Nažalost, ne možemo preuzeti korištene proizvode, osim ako nisu tehnički neispravni, pri čemu vam možemo proizvod zamijeniti ili vam vratiti novac.
Mogu li se proizvodi naručiti telefonom?
Naravno, na broj 01 4870 224. Prilikom narudžbe ostavite nam i vašu email adresu, na koju vam šaljemo ponudu. Čim je uplata vidljiva na našem računu šaljemo vam naručeno.
Kako loyalty bodove koristiti na webshopu?
Ako ste stari korisnik aplikacije i želite svoje bodove koristiti i prilikom online kupnje, potrebno je napraviti registraciju na webu te u korisničkom profilu Moj Pablo upisati postojeći ID broj iz aplikacije.
ID broj ćete pronaći u aplikaciji, nalazi se iznad vašeg imena i prezimena te sadrži 17 brojeva.
Ako ste novi korisnik aplikacije i želite svoje bodove koristiti na webshopu, potrebno je preuzeti aplikaciju, aktivirati novu karticu i prilikom registracije na webshopu upisati ID broj u Moj Pablo račun.
Kako prikupljam loyalty bodove?
Svakom kupnjom proizvoda (kozmetike, medicinskih proizvoda koji nisu na listi HZZO-a i dodataka prehrani) u iznosu većem od 10,61 € ostvarujete mogućnost prikupljanja bodova, u omjeru 1 bod za potrošenih 1,33 €.
U obračun za bodove ne ulaze proizvodi koji su na popustu većem od 10% i receptni lijekovi.
Bodovi se mogu iskoristiti za umanjenje računa u omjeru 1 bod = 0,13 €.
Za više informacija kliknite na link.
Kada će moji loyalty bodovi biti vidljivi u aplikaciji ili korisničkom profilu?
Molimo za malo strpljenja. Vaši bodovi u aplikaciji ili korisničkom profilu neće biti vidljivi odmah po napravljenoj narudžbi već nakon fiskalizacije računa, što može potrajati. Molimo da svoje bodove provjerite nakon preuzimanja paketa od dostavne službe. Ako ih i tada ne vidite, pišite nam na mail [email protected] pa ćemo provjeriti stanje vaših bodova te ih naknadno upisati ako bude potrebno.
Bodovi se neće obračunati na proizvode koji su već prethodno sniženi više od 10%.