Bibs Sage staklena bočica neizostavni je dio opreme za vaše dijete, osobito ako već koristi i Bibs dude.
Bočica ima anti-colic Bibs sisač od kaučuka koji oblikom i teksturom imitira majčina prsa. To pomaže da beba lakše prihvati bočicu. Napravljena je od premium borosilikatnog stakla koje je otpornije u odnosu na obično staklo i ne otpušta štetne tvari u sadržaj bočice.
U setu se nalazi:
- staklena bočica (110 ml)
- poklopac
- sisač (protok S)
- zatvarač protiv istjecanja
- navoj
- sklopivi lijevak.
Dodatne sisače (protok S i M) moguće je zasebno naručiti na upit.
Upotreba
- Rastaviti bočicu i sve dijelove pet minuta prokuhavati u vreloj vodi.
- Sisač sterilizirati prije svake upotrebe tako da ga prelijete vrelom vodom i pustite da se natapapet minuta. Pustiti da se osuši na zraku.
- Staklena bočica, zatvarač protiv istjecanja, poklopac i navoj prati vrelom vodom i deterdžentom ili u perilici posuđa. Zatim ih preliti vrelom vodom kako bi osigurali uklanjanje deterdženta. Pustiti da se svi dijelovi osuše prije ponovnog sastavljanja bočice.
- Iz sigurnosnih i higijenskih razloga, sisač je potrebno zamijeniti svakih četiri do šest tjedana.
Napomene
Sisač od kaučuka podložan je promjenama, odnosno osjetljiv je na:
- visoku temperaturu
- sunčevu svjetlost
- i vlagu
što ubrzava starenje materijala. Ako ga beba predugo koristi, sisač će promijeniti oblik i veličinu pa preporučujemo redovito mijenjanje sisača.
Sisač od kaučuka ne smije se sterilizirati u sterilizatorima i mikrovalnim pećnicama. Smije se samo natapati u vreloj vodi.
Zamijenite sisač pri prvim znakovima promjena i oštećenja.
Staklena bočica sigurna je za upotrebu u mikrovalnoj pećnici. Dijelovi i sisač nisu!
Staklena bočica i dijelovi sigurni su za zamrzivač i mogu se prati u perilici posuđa. Sisač ne smije u zamrzivač i ne smije se prati u perilici posuđa!
Borosilikatno staklo se može razbiti pod utjecajem vanjskih sila, unatoč tome što je mnogo čvršće i otpornije od običnog stakla.
Mogu li kupovati bez korisničkog računa?
Da. Odaberite proizvode koje želite, dodajte ih u košaricu i kod plaćanja unesite podatke za dostavu. Korisnički račun potreban vam je ako želite skupljati bodove za uštedu, te sačuvati sve prošle narudžbe kako bi lakše ponovili narudžbu ili se podsjetili što ste zadnji put kupili.
Što se događa po izvršenoj narudžbi?
Naše magistre će prikupiti sve proizvode i pažljivo ih zapakirati, te predati vašu narudžbu našim dostavljačima. Ovisno o vašoj adresi, kupljeni proizvodi i preparati mogu vam biti na vratima već sljedeći dan, a najkasnije kroz 5 radnih dana.
Mogu li vratiti proizvode koji mi ne odgovaraju?
Naravno - u roku od 14 dana uz predočenje računa, ako su neoštećeni i neotvoreni. Nažalost, ne možemo preuzeti korištene proizvode, osim ako nisu tehnički neispravni, pri čemu vam možemo proizvod zamijeniti ili vam vratiti novac.
Mogu li se proizvodi naručiti telefonom?
Naravno, na broj 01 4870 224. Prilikom narudžbe ostavite nam i vašu email adresu, na koju vam šaljemo ponudu. Čim je uplata vidljiva na našem računu šaljemo vam naručeno.
Kako loyalty bodove koristiti na webshopu?
Ako ste stari korisnik aplikacije i želite svoje bodove koristiti i prilikom online kupnje, potrebno je napraviti registraciju na webu te u korisničkom profilu Moj Pablo upisati postojeći ID broj iz aplikacije.
ID broj ćete pronaći u aplikaciji, nalazi se iznad vašeg imena i prezimena te sadrži 17 brojeva.
Ako ste novi korisnik aplikacije i želite svoje bodove koristiti na webshopu, potrebno je preuzeti aplikaciju, aktivirati novu karticu i prilikom registracije na webshopu upisati ID broj u Moj Pablo račun.
Kako prikupljam loyalty bodove?
Svakom kupnjom proizvoda (kozmetike, medicinskih proizvoda koji nisu na listi HZZO-a i dodataka prehrani) u iznosu većem od 10,61 € ostvarujete mogućnost prikupljanja bodova, u omjeru 1 bod za potrošenih 1,33 €.
U obračun za bodove ne ulaze proizvodi koji su na popustu većem od 10% i receptni lijekovi.
Bodovi se mogu iskoristiti za umanjenje računa u omjeru 1 bod = 0,13 €.
Za više informacija kliknite na link.
Kada će moji loyalty bodovi biti vidljivi u aplikaciji ili korisničkom profilu?
Molimo za malo strpljenja. Vaši bodovi u aplikaciji ili korisničkom profilu neće biti vidljivi odmah po napravljenoj narudžbi već nakon fiskalizacije računa, što može potrajati. Molimo da svoje bodove provjerite nakon preuzimanja paketa od dostavne službe. Ako ih i tada ne vidite, pišite nam na mail [email protected] pa ćemo provjeriti stanje vaših bodova te ih naknadno upisati ako bude potrebno.
Bodovi se neće obračunati na proizvode koji su već prethodno sniženi više od 10%.