Bio-Kult S. Boulardii kapsule su formula višestrukog djelovanja koje su namijenjene imunološkom sustavu i probavnom traktu.
- Bio-Kult S. Boulardii sadrži vitamin D koji ima ulogu u normalnom funkcioniranju imunološkog sustava.
- Bio-Kult S. Boulardii sadrži žive, nepatogene kulture kvasca koje pomažu održavanju zdrave ravnoteže mikroorganizama u crijevima.
Upotreba
Uzimati jednu do dvije kapsule na dan uz obrok. Djeci od tri do 12 godina preporučuje se uzimati jednu kapsulu na dan uz obrok.
- Na putovanju: tjedan dana prije putovanja i jedan tjedan nakon povratka slijediti navedenu uputu za uporabu. Tijekom putovanja uzimati četiri kapsule na dan. Djeci se preporučuje uzimati dvije kapsule na dan.
- Kod uzimanja antibiotika: preporučuje se uzimati dvije do četiri kapsule na dan tijekom korištenja i dva tjedna nakon prestanka uzimanja antibiotika. Djeci se preporučuje uzimati dvije kapsule na dan.
Bio-Kult S. Boulardii kapsule mogu se progutati cijele ili se sadržaj kapsule može istresti u hranu ili pomiješati s pićem.
Napomene
Prije uzimanja bilo kojeg dodatka prehrani u trdunoći, potražite savjet liječnika ili ljekarnika.
Čuvati na hladnom i suhom mjestu – zaštićeno od sunčeve svjetlosti. Držati izvan dohvata djece.
Dodatak prehrani nije nadomjestak ili zamjena uravnoteženoj i raznovrsnoj prehrani i zdravom načinu života.
Sastojci
Žive kulture kvasca (Saccharomyces boulardii CNCM I-3799), Preplex® [fruktooligosaharidi (FOS i guma akacija)], vitamin D3 (kolelaciferol), kapsule biljnog podrijetla (hidroksipropilmetil celuloza).
Može sadržavati mlijeko.
Sastojci |
u dnevnoj dozi
(dvije kapsule)
|
PU(%) |
Vitamin D3 |
6 µg |
120% |
najmanje 500 mg živih kultura kvasca do kraja roka valjanosti |
5 x 109 CFU
(ekvivalentno 625 mg mikroorganizama u 1 gramu (6.2 x 109 CFU
|
|
Mogu li kupovati bez korisničkog računa?
Da. Odaberite proizvode koje želite, dodajte ih u košaricu i kod plaćanja unesite podatke za dostavu. Korisnički račun potreban vam je ako želite skupljati bodove za uštedu, te sačuvati sve prošle narudžbe kako bi lakše ponovili narudžbu ili se podsjetili što ste zadnji put kupili.
Što se događa po izvršenoj narudžbi?
Naše magistre će prikupiti sve proizvode i pažljivo ih zapakirati, te predati vašu narudžbu našim dostavljačima. Ovisno o vašoj adresi, kupljeni proizvodi i preparati mogu vam biti na vratima već sljedeći dan, a najkasnije kroz 5 radnih dana.
Mogu li vratiti proizvode koji mi ne odgovaraju?
Naravno - u roku od 14 dana uz predočenje računa, ako su neoštećeni i neotvoreni. Nažalost, ne možemo preuzeti korištene proizvode, osim ako nisu tehnički neispravni, pri čemu vam možemo proizvod zamijeniti ili vam vratiti novac.
Mogu li se proizvodi naručiti telefonom?
Naravno, na broj 01 4870 224. Prilikom narudžbe ostavite nam i vašu email adresu, na koju vam šaljemo ponudu. Čim je uplata vidljiva na našem računu šaljemo vam naručeno.
Kako loyalty bodove koristiti na webshopu?
Ako ste stari korisnik aplikacije i želite svoje bodove koristiti i prilikom online kupnje, potrebno je napraviti registraciju na webu te u korisničkom profilu Moj Pablo upisati postojeći ID broj iz aplikacije.
ID broj ćete pronaći u aplikaciji, nalazi se iznad vašeg imena i prezimena te sadrži 17 brojeva.
Ako ste novi korisnik aplikacije i želite svoje bodove koristiti na webshopu, potrebno je preuzeti aplikaciju, aktivirati novu karticu i prilikom registracije na webshopu upisati ID broj u Moj Pablo račun.
Kako prikupljam loyalty bodove?
Svakom kupnjom proizvoda (kozmetike, medicinskih proizvoda koji nisu na listi HZZO-a i dodataka prehrani) u iznosu većem od 10,61 € ostvarujete mogućnost prikupljanja bodova, u omjeru 1 bod za potrošenih 1,33 €.
U obračun za bodove ne ulaze proizvodi koji su na popustu većem od 10% i receptni lijekovi.
Bodovi se mogu iskoristiti za umanjenje računa u omjeru 1 bod = 0,13 €.
Za više informacija kliknite na link.
Kada će moji loyalty bodovi biti vidljivi u aplikaciji ili korisničkom profilu?
Molimo za malo strpljenja. Vaši bodovi u aplikaciji ili korisničkom profilu neće biti vidljivi odmah po napravljenoj narudžbi već nakon fiskalizacije računa, što može potrajati. Molimo da svoje bodove provjerite nakon preuzimanja paketa od dostavne službe. Ako ih i tada ne vidite, pišite nam na mail [email protected] pa ćemo provjeriti stanje vaših bodova te ih naknadno upisati ako bude potrebno.
Bodovi se neće obračunati na proizvode koji su već prethodno sniženi više od 10%.