Biorela Ladybiotic kapsule sadrže jedinstvenu formula s dobrim bakterijama za uravnoteženu vaginalnu floru.
Sadrži klinički ispitane sojeve s mogućnošću razmnožavanja, prirodno prisutne u vaginalnoj flori – Lactobacillus rhamnosus CA15 i Lactobacillus crispatus. Ovim sojevima dobrih* bakterija pridružen je vitamin B2 koji doprinosi održavanju normalnih sluznica.
Zahvaljujući svom sastavu, Biorela LadyBiotic doprinosi intimnom zdravlju jer povećava broj laktobacila koji su od velike važnosti za zdravlje vaginalne flore, održava ravnotežu vaginalne flore i istovremeno podržava zdravlje sluznica.
- Lactobacillus rhamnosus CA15 - Ovaj bakterijski soj saveznik je zdravlja žena, a njegov blagotvorni učinak u dozi od 10 milijardi CFU/dnevno klinički je potvrđen.
- Lactobacillus crispatus - Jedan od najčešće detektiranih sojeva dobrih* bakterija u vaginalnoj flori zdravih žena upravo je Lactobacillus crispatus, pa je stoga i prepoznat kao biomarker uravnotežene i zdrave vaginalne mikrobiote.
- Vitamin B2 - U preporučenoj dnevnoj dozi od 1,4 mg, vitamin B2 upotpunjuje ovu jedinstvenu formulu, podržavajući normalno zdravlje sluznica.
Biorela LadyBiotic dobar je odabir za žene koje:
- osjećaju znakove neravnoteže vaginalne flore
- žele podržati intimno zdravlje
- žele povećati broj dobrih* bakterija u vaginalnoj flori
- koriste antibiotike.
*nepatogene bakterije prirodno prisutne u vaginalnoj flori
Upotreba
Jedna oralna kapsula na dan.
Kapsula se po potrebi može otvoriti i sadržaj pomiješati s hranom ili pićem. Ne miješati s vrućim sastojcima. Pri korištenju uz antibiotik, proizvod uzeti 1 sat prije ili 3 sata nakon uzimanja antibiotika.
Sastojci
Sastojci |
u dnevnoj dozi
(jedna oralna kapsula)
|
%PU |
Lactobacillus rhamnosus CA15 |
10 milijardi CFU |
/ |
Lactobacillus crispatus BC5 |
1 milijarda CFU |
/ |
Vitamin B2 |
1,4 mg |
100
|
**preporučeni dnevni unos; ***preporučeni dnevni unos nije utvrđen
Mogu li kupovati bez korisničkog računa?
Da. Odaberite proizvode koje želite, dodajte ih u košaricu i kod plaćanja unesite podatke za dostavu. Korisnički račun potreban vam je ako želite skupljati bodove za uštedu, te sačuvati sve prošle narudžbe kako bi lakše ponovili narudžbu ili se podsjetili što ste zadnji put kupili.
Što se događa po izvršenoj narudžbi?
Naše magistre će prikupiti sve proizvode i pažljivo ih zapakirati, te predati vašu narudžbu našim dostavljačima. Ovisno o vašoj adresi, kupljeni proizvodi i preparati mogu vam biti na vratima već sljedeći dan, a najkasnije kroz 5 radnih dana.
Mogu li vratiti proizvode koji mi ne odgovaraju?
Naravno - u roku od 14 dana uz predočenje računa, ako su neoštećeni i neotvoreni. Nažalost, ne možemo preuzeti korištene proizvode, osim ako nisu tehnički neispravni, pri čemu vam možemo proizvod zamijeniti ili vam vratiti novac.
Mogu li se proizvodi naručiti telefonom?
Naravno, na broj 01 4870 224. Prilikom narudžbe ostavite nam i vašu email adresu, na koju vam šaljemo ponudu. Čim je uplata vidljiva na našem računu šaljemo vam naručeno.
Kako loyalty bodove koristiti na webshopu?
Ako ste stari korisnik aplikacije i želite svoje bodove koristiti i prilikom online kupnje, potrebno je napraviti registraciju na webu te u korisničkom profilu Moj Pablo upisati postojeći ID broj iz aplikacije.
ID broj ćete pronaći u aplikaciji, nalazi se iznad vašeg imena i prezimena te sadrži 17 brojeva.
Ako ste novi korisnik aplikacije i želite svoje bodove koristiti na webshopu, potrebno je preuzeti aplikaciju, aktivirati novu karticu i prilikom registracije na webshopu upisati ID broj u Moj Pablo račun.
Kako prikupljam loyalty bodove?
Svakom kupnjom proizvoda (kozmetike, medicinskih proizvoda koji nisu na listi HZZO-a i dodataka prehrani) u iznosu većem od 10,61 € ostvarujete mogućnost prikupljanja bodova, u omjeru 1 bod za potrošenih 1,33 €.
U obračun za bodove ne ulaze proizvodi koji su na popustu većem od 10% i receptni lijekovi.
Bodovi se mogu iskoristiti za umanjenje računa u omjeru 1 bod = 0,13 €.
Za više informacija kliknite na link.
Kada će moji loyalty bodovi biti vidljivi u aplikaciji ili korisničkom profilu?
Molimo za malo strpljenja. Vaši bodovi u aplikaciji ili korisničkom profilu neće biti vidljivi odmah po napravljenoj narudžbi već nakon fiskalizacije računa, što može potrajati. Molimo da svoje bodove provjerite nakon preuzimanja paketa od dostavne službe. Ako ih i tada ne vidite, pišite nam na mail [email protected] pa ćemo provjeriti stanje vaših bodova te ih naknadno upisati ako bude potrebno.
Bodovi se neće obračunati na proizvode koji su već prethodno sniženi više od 10%.