Početna Proizvodi Tegobe Muči me... Zatvor Caricol Papaja 20 vrećica
-15%
Predviđeno vrijeme korištenja: 20 dana

Zaboravite kalendar i kalkulator. Za vas smo izračunali predviđeno vrijeme korištenja proizvoda ako ga uzimate u maksimalnoj preporučenoj dozi.

Pitajte nas o proizvodu

Sve što vas zanima

Naše magistre odgovorit će najbrže što mogu.

Obavezna polja označena su zvjezdicom

Tegobe / Muči me... / Zatvor

Caricol Papaja 20 vrećica

Šifra: 00032252
Raspoloživo Allergosan

Caricol je dodatak prehrani s plodom papaje koji pomaže ublažavanju tegoba probavnog sustava kao što su opstipacija, bolna stolica ili nadutost.

24,16 €
20,53 €
|
182,00 kn
154,70 kn
154.70
PDV uključen u cijenu
Besplatna dostava za narudžbe iznad 39,82 € | 300,00 kn

Caricol je dodatak prehrani s plodom papaje koji pomaže ublažavanju tegoba probavnog sustava kao što su opstipacija, bolna stolica ili nadutost.

Dokazano je da papaja sadrži enzim papain koji razgrađuje bjelančevine, što je važno za izlučivanje toksičnih supstanci iz crijeva.

Papaja:

  • je vrlo lužnata
  • je bogata vitaminima i mineralima
  • poboljšava fermentaciju i probavljanje hrane

Laboratorijske analize potvrđuju da Caricol ima četiri puta veću enzimsku aktivnost od samog ploda papaje prije procesa proizvodnje.

Caricol je dodatak prehrani voćnog okusa kojeg vole i djeca. Prikladan je i za trudnice.

Upotreba

Jedna vrećica, nakon ručka.

Način čuvanja

Čuvati na suhim i tamnom mjestu.

Napomene

Čuvati izvan dosega djece. Preporučene dnevne doze ne smiju se prekoračiti. Dodatak prehrani nije nadomjestak ili zamjena uravnoteženoj prehrani.

Sastojci

Plod papaje (Carica papaya), koncentrat jabučnog soka, prirodna aroma.

Sastojci

u dnevnoj dozi

(1 vrećica = 21 ml)

Plod papaje 19,7 ml
Koncentrat jabučnog soka 1,3 ml

Česta pitanja

Mogu li kupovati bez korisničkog računa?

Da. Odaberite proizvode koje želite, dodajte ih u košaricu i kod plaćanja unesite podatke za dostavu. Korisnički račun potreban vam je ako želite skupljati bodove za uštedu, te sačuvati sve prošle narudžbe kako bi lakše ponovili narudžbu ili se podsjetili što ste zadnji put kupili.

Što se događa po izvršenoj narudžbi?

Naše magistre će prikupiti sve proizvode i pažljivo ih zapakirati, te predati vašu narudžbu našim dostavljačima. Ovisno o vašoj adresi, kupljeni proizvodi i preparati mogu vam biti na vratima već sljedeći dan, a najkasnije kroz 5 radnih dana.

Mogu li vratiti proizvode koji mi ne odgovaraju?

Naravno - u roku od 14 dana uz predočenje računa, ako su neoštećeni i neotvoreni. Nažalost, ne možemo preuzeti korištene proizvode, osim ako nisu tehnički neispravni, pri čemu vam možemo proizvod zamijeniti ili vam vratiti novac.

Mogu li se proizvodi naručiti telefonom?

Naravno, na broj 01 4870 224. Prilikom narudžbe ostavite nam i vašu email adresu, na koju vam šaljemo ponudu. Čim je uplata vidljiva na našem računu šaljemo vam naručeno.

Kako loyalty bodove koristiti na webshopu?

Ako ste stari korisnik aplikacije i želite svoje bodove koristiti i prilikom online kupnje, potrebno je napraviti registraciju na webu te u korisničkom profilu Moj Pablo upisati postojeći ID broj iz aplikacije.

ID broj ćete pronaći u aplikaciji, nalazi se iznad vašeg imena i prezimena te sadrži 17 brojeva.

Ako ste novi korisnik aplikacije i želite svoje bodove koristiti na webshopu, potrebno je preuzeti aplikaciju, aktivirati novu karticu i prilikom registracije na webshopu upisati ID broj u Moj Pablo račun.

Kako prikupljam loyalty bodove?

Svakom kupnjom proizvoda (kozmetike, medicinskih proizvoda koji nisu na listi HZZO-a i dodataka prehrani) u iznosu većem od 80 kn (10,61 €) ostvarujete mogućnost prikupljanja bodova, u omjeru 1 bod za potrošenih 10 kuna (1,33 €).

U obračun za bodove ne ulaze proizvodi koji su na popustu većem od 10% te receptni i bezreceptni lijekovi.

Bodovi se mogu iskoristiti za umanjenje računa u omjeru 1 bod = 1 kn (0,13 €).

Za više informacija kliknite na link.

Kada će moji loyalty bodovi biti vidljivi u aplikaciji ili korisničkom profilu?

Molimo za malo strpljenja. Vaši bodovi u aplikaciji ili korisničkom profilu neće biti vidljivi odmah po napravljenoj narudžbi već nakon fiskalizacije računa, što može potrajati. Molimo da svoje bodove provjerite nakon preuzimanja paketa od dostavne službe. Ako ih i tada ne vidite, pišite nam na mail [email protected] pa ćemo provjeriti stanje vaših bodova te ih naknadno upisati ako bude potrebno.

Bodovi se neće obračunati na proizvode koji su već prethodno sniženi više od 10%.

Skupljajte bodove bez kartice

Preuzmite Pablo aplikaciju i ostvarite brojne pogodnosti i uštede.

Svaka kupnje iznad 80 kuna (10,61 €) donosi vam 1 bod na 10 potrošenih kuna (1,33 €). Popust možete koristiti već kod sljedeće kupnje u Pablo ljekarni i webshopu.

Više o programu vjernosti

Prijavi se na newsletter i ostvari 10% popusta na prvu kupovinu.