Početna Česta pitanja

Česta pitanja

1. Kako mogu naručiti?

U Pablo web ljekarni možete naručiti sve kao i u dućanu. Pogledajte što imamo na policama, dodajte u košaricu ili listu želja. Ovisno o vrsti plaćanja koju odaberete: pouzećem, online plaćanje, općom uplatnicom ili putem e-bankinga, gdje vam mi dostavimo ponudu, a vi po njoj izvršite uplatu. Dostava će prema vama krenuti isti dan ili onaj dan kad uplata bude vidljiva na našem računu.

2. Moram li napraviti korisnički račun za narudžbu?

Ne. Pablo web ljekarna ima opciju gosta, pa na kraju plaćanja ostavite samo podatke za dostavu, no korisnički račun znači bodove koje čuvate u Pablo aplikaciji. Bodovima nagrađujemo vjerne kupce, pa ako svratite na Pablo web ljekarnu par puta, napravite svoj račun. Isplati se. 

3. Mogu li otkazati narudžbu ako još uvijek nije poslana?

Naravno. Narudžbu možete otkazati telefonom na broj 01 4870 224 ili putem emaila na [email protected].

4. Mogu li naručiti telefonski?

Na broj 01 4870 224 naručite sve što vidite na Pablo web ljekarni. Mi vam pošaljemo ponudu po kojoj platite. Čim je uplata vidljiva, vaš paket kreće prema vama i stići će možda već sutra, a najduže kroz 5 dana. 

Ako ste u Zagrebu svoj paket možete preuzeti i osobno u Pablo ljekarnama u Heinzelovoj 28, Šarengradskoj 1 ili na Zagrebačkoj Aveniji 94, čim vam javimo da je spreman. U Samoboru možete osobno preuzeti u Pablo ljekarni u Ljudevita Gaja 6a.

5. Koji je minimalni iznos narudžbe?

Minimalni iznos narudžbe ne postoji. Ako naručite manje od 39,82 € dostava vas košta 3,98 €.

6. Što se događa nakon što napravim narudžbu?

Čim netko iz našeg web ljekarna tima vidi vašu narudžbu i provjeri uplatu, pakiramo je i šaljemo prema vama. 

Ako ste u Zagrebu svoj paket možete i preuzeti osobno u Pablo ljekarnama u Šarengradskoj 1, Heinzelovoj 28 ili na Zagrebačkoj Aveniji 94, čim vam javimo da je spreman.

U Samoboru možete osobno preuzeti u Pablo ljekarni u Ljudevita Gaja 6a.

7. Kako mogu vidjeti prethodne narudžbe?

Ako želite vidjeti prethodne narudžbe morate napraviti korisnički račun, jedino tako će vaše narudžbe biti pohranjene u našem sustavu. Korisnički račun vam dobro dođe jer u njemu možete koristiti kupone za popust i skupljati bodove.

1. Kako sve mogu platiti svoju narudžbu?

Narudžbu možete platiti odmah, putem Corvus paywaya. Upišete broj kartice, i ostale podatke, potvrdite transakciju putem 3DS2 autorizacije i gotovo. Možete platiti i putem web bankarstva. Pablo ljekarna vam ispostavi račun, a čim ga platite i uplata je vidljiva na našem računu, mi vam šaljemo željene artikle. Ako želite platiti prije nego kažete KEKS, možete to učiniti putem KEKS Pay aplikacije. Skenirajte QR kod i platite jednim potezom prsta bez dodatnih naknada. Pređe li vaša narudžba 39,82 €, dostava je besplatna.

2. Je li moguće plaćanje pouzećem?

Naravno. Napunite svoju košaricu, označite plaćanje pouzećem, ispunite podatke i platite dostavljaču prilikom preuzimanja. Pouzeće možete platiti i kreditnom ili debitnom bankovnom karticom jednokratno, korištenjem mobilnih terminala koji se nalaze kod dostavljača. Primaju se sljedeće kartice: MasterCard, Maestro, Visa, Union Pay International.

3. Za koliko dobijem povrat novca ako otkažem narudžbu?

Novac će biti vidljiv na vašem računu unutar 2 ili čak do 28 radnih dana, što je u potpunosti ovisno o vašoj banci. Mi povrat novca napravimo isti, najkasnije sljedeći radni dan.

4. Kako mogu iskoristiti kupone za popust?

Kupone za popust možete koristiti samo kroz webshop Ljekarne Pablo. U postavkama vašeg korisničkog računa naći ćete u izborniku stavku Kuponi. Unesite kod s vašeg kupona i možete ga koristiti već u sljedećoj kupnji u našoj web ljekarni. Nažalost, kuponi se ne mogu koristiti za već snižene proizvode jer se popusti međusobno ne zbrajaju.

5. Kako mogu koristiti bodove iz programa vjernosti?

Bodove skupljene na vašem korisničkom računu Pablo loyalty programa možete iskoristiti kod kupnje u web ljekarni ili nekoj od naših 30 poslovnica u cijeloj Hrvatskoj. Na računu na kojem koristite sakupljene bodove ne dobivate nove.

1. Za koliko ću dobiti naručeno?

Najbrže već sutra, najduže kroz 5 radnih dana. 

Ako ste u Zagrebu svoj paket možete i preuzeti osobno u Pablo ljekarnama u Heinzelovoj 28, Šarengradskoj 1 ili na Zagrebačkoj Aveniji 94, čim vam javimo da je spreman. 

U Samoboru možete osobno preuzeti u Pablo ljekarni u Ljudevita Gaja 6a.

2. Nakon kojeg iznosa je dostava besplatna?

Dostava je besplatna za sve narudžbe veće od 39,82 €

3. Koliko košta dostava?

Dostava je besplatna za sve narudžbe veće od 39,82 €. Za sve manje narudžbe dostava iznosi 3,98 € za cijelu Hrvatsku. 

4. Gdje mogu prijaviti proizvode oštećene prilikom dostave?

Ako vam je dostavljen oštećen ili otvoren paket, nazovite nas na 01 4870 224 ili nam pošaljite mail na [email protected].

5. Tko plaća dostavu kod povrata proizvoda zbog krive veličine ili neke druge pogreške?

Neotvoren i neoštećen proizvod uvijek možete vratiti u zakonskom roku od 14 dana u bilo koju od naših 30 ljekarni širom Hrvatske. Nažalost, povrat putem dostavne službe (ako vam je dostavljeno baš ono što ste naručili) plaćate vi.

1. Zbrajaju li se popusti prilikom kupovine?

Nažalost, nije moguće kombinirati i zbrajati popuste. 

2. Mogu li naknadno dodavati proizvode u svoju narudžbu?

Zbog obračuna loyalty bodova, nažalost nije moguće naknadno dodavanje proizvoda. Ako pak ne marite za bodove, kontaktirajte nas i mi će dodati proizvode u vaš paket, osim u slučaju da paket nije već poslan. Javite nam se na broj 01 4870 224 ili putem maila [email protected].

Niste pronašli odgovor koji tražite?

Ako u području čestih pitanja i odgovora ipak niste pronašli odgovor koji tražite ili ako ipak želite detaljnije informacije, obratite nam se emailom ili pozivom.

Pošaljite nam upit

Upišite svoje podatke i pitanje:

Obavezna polja označena su zvjezdicom