Daylong Cetaphil Sun SPF 50+ losion pruža zaštitu od sunca za osjetljivu kožu.
- vrlo visok faktor zaštite od sunca SPF 50+ pruža širok spektar zaštite protiv UVA zračenja
- vodootporan u slatkim i slanim vodama
- formula s liposomima omogućuje lagano razmazivanje na koži
- hidrira kožu tijekom 24 sata.
Sadrži aloe veru i vitamin E kako bi pružio 24-satnu hidraciju. Daylong Cetaphil Sun SPF 50+ prikladan je čak i za iznimno osjetljivu kožu.
Upotreba
Daylong Cetaphil Sun SPF 50+ lotion za lice i tijelo pogodan je za svakodnevnu uporabu tijekom cijele godine. Ovaj losion za zaštitu od sunca lagano se i ujednačeno razmazuje na koži i pruža visoku zaštitu od UV zračenja bez masnog traga.
Sastojci
Aqua, ethyl hexyl salicylate, methylene bis-benzotriazolyl tetramethylbutylphenol (nano), bis-ethylhexyloxyphenol methoxyphenyl triazine, diethylhexyl butamido triazone, butyl methoxydibenzoyl methane, c12-15 alkyl benzoate, dibutyl adipate, pentylene glycol, alcohol, sorbitol, dimethicone, cetyl phosphate, cetyl alcohol, triethanolamine, tocopherol, decyl glucoside, lecithin, acrylic acid/vp crosspolymer, propylene glycol, xanthan gum, aloe barbadensis leaf juice powder. fil.0748.v00
Mogu li kupovati bez korisničkog računa?
Da. Odaberite proizvode koje želite, dodajte ih u košaricu i kod plaćanja unesite podatke za dostavu. Korisnički račun potreban vam je ako želite skupljati bodove za uštedu, te sačuvati sve prošle narudžbe kako bi lakše ponovili narudžbu ili se podsjetili što ste zadnji put kupili.
Što se događa po izvršenoj narudžbi?
Naše magistre će prikupiti sve proizvode i pažljivo ih zapakirati, te predati vašu narudžbu našim dostavljačima. Ovisno o vašoj adresi, kupljeni proizvodi i preparati mogu vam biti na vratima već sljedeći dan, a najkasnije kroz 5 radnih dana.
Mogu li vratiti proizvode koji mi ne odgovaraju?
Naravno - u roku od 14 dana uz predočenje računa, ako su neoštećeni i neotvoreni. Nažalost, ne možemo preuzeti korištene proizvode, osim ako nisu tehnički neispravni, pri čemu vam možemo proizvod zamijeniti ili vam vratiti novac.
Mogu li se proizvodi naručiti telefonom?
Naravno, na broj 01 4870 224. Prilikom narudžbe ostavite nam i vašu email adresu, na koju vam šaljemo ponudu. Čim je uplata vidljiva na našem računu šaljemo vam naručeno.
Kako loyalty bodove koristiti na webshopu?
Ako ste stari korisnik aplikacije i želite svoje bodove koristiti i prilikom online kupnje, potrebno je napraviti registraciju na webu te u korisničkom profilu Moj Pablo upisati postojeći ID broj iz aplikacije.
ID broj ćete pronaći u aplikaciji, nalazi se iznad vašeg imena i prezimena te sadrži 17 brojeva.
Ako ste novi korisnik aplikacije i želite svoje bodove koristiti na webshopu, potrebno je preuzeti aplikaciju, aktivirati novu karticu i prilikom registracije na webshopu upisati ID broj u Moj Pablo račun.
Kako prikupljam loyalty bodove?
Svakom kupnjom proizvoda (kozmetike, medicinskih proizvoda koji nisu na listi HZZO-a i dodataka prehrani) u iznosu većem od 10,61 € ostvarujete mogućnost prikupljanja bodova, u omjeru 1 bod za potrošenih 1,33 €.
U obračun za bodove ne ulaze proizvodi koji su na popustu većem od 10% i receptni lijekovi.
Bodovi se mogu iskoristiti za umanjenje računa u omjeru 1 bod = 0,13 €.
Za više informacija kliknite na link.
Kada će moji loyalty bodovi biti vidljivi u aplikaciji ili korisničkom profilu?
Molimo za malo strpljenja. Vaši bodovi u aplikaciji ili korisničkom profilu neće biti vidljivi odmah po napravljenoj narudžbi već nakon fiskalizacije računa, što može potrajati. Molimo da svoje bodove provjerite nakon preuzimanja paketa od dostavne službe. Ako ih i tada ne vidite, pišite nam na mail [email protected] pa ćemo provjeriti stanje vaših bodova te ih naknadno upisati ako bude potrebno.
Bodovi se neće obračunati na proizvode koji su već prethodno sniženi više od 10%.