Pasta za zube koja služi kao izvrsna potpora tekućinama za ispiranje usta, a sadrži 0.09% klorheksidina i hijaluronsku kiselinu. Kombinacija bioflavonoida i aminokiseline polizilin zajedno s klorheksidinom pridonosi produljenom antibakterijskom djelovanju. Natrijev fluorid ima ulogu u prevenciji stvaranja karijesa, a hijaluronska kiselina pridonosi bržoj regeneraciji oralne sluznice nakon dentalnih zahvata i operacija. Proizvod ne sadrži alkohol niti agresivno pjenilo NLS, a dodatak brezinog šećera ksilitola mu daje ugodan okus. Zubna pasta je primjerena za dugotrajnu upotrebu.
Upotreba
Dva puta dnevno malu količinu zubne paste nanijeti na zube i desni uz pomoć četkice za zube te četkati barem 3 minute. Zubnu pastu upotrebljavajte do 4 tjedna ili po preporuci doktora dentalne medicine.
Napomena
Tijekom korištenja paste za zube izbjegavajte konzumiranje duhana, kave, crnog i zelenog čaja, crvenog vina, bobičastog voća, curryja i šafrana, kako ne bi došlo do promjene boje zubi.
Ne koristite zubne paste koje sadrže NLD (natrij lauril sulfat) tijekom korištenja ovog proizvoda.
Upozorenje
Proizvod koristite isključivo po preporuci vašeg doktora dentalne medicine.
Ovaj proizvod nije potrebno koristiti u normalnim okolnostima.
Mogu li kupovati bez korisničkog računa?
Da. Odaberite proizvode koje želite, dodajte ih u košaricu i kod plaćanja unesite podatke za dostavu. Korisnički račun potreban vam je ako želite skupljati bodove za uštedu, te sačuvati sve prošle narudžbe kako bi lakše ponovili narudžbu ili se podsjetili što ste zadnji put kupili.
Što se događa po izvršenoj narudžbi?
Naše magistre će prikupiti sve proizvode i pažljivo ih zapakirati, te predati vašu narudžbu našim dostavljačima. Ovisno o vašoj adresi, kupljeni proizvodi i preparati mogu vam biti na vratima već sljedeći dan, a najkasnije kroz 5 radnih dana.
Mogu li vratiti proizvode koji mi ne odgovaraju?
Naravno - u roku od 14 dana uz predočenje računa, ako su neoštećeni i neotvoreni. Nažalost, ne možemo preuzeti korištene proizvode, osim ako nisu tehnički neispravni, pri čemu vam možemo proizvod zamijeniti ili vam vratiti novac.
Mogu li se proizvodi naručiti telefonom?
Naravno, na broj 01 4870 224. Prilikom narudžbe ostavite nam i vašu email adresu, na koju vam šaljemo ponudu. Čim je uplata vidljiva na našem računu šaljemo vam naručeno.
Kako loyalty bodove koristiti na webshopu?
Ako ste stari korisnik aplikacije i želite svoje bodove koristiti i prilikom online kupnje, potrebno je napraviti registraciju na webu te u korisničkom profilu Moj Pablo upisati postojeći ID broj iz aplikacije.
ID broj ćete pronaći u aplikaciji, nalazi se iznad vašeg imena i prezimena te sadrži 17 brojeva.
Ako ste novi korisnik aplikacije i želite svoje bodove koristiti na webshopu, potrebno je preuzeti aplikaciju, aktivirati novu karticu i prilikom registracije na webshopu upisati ID broj u Moj Pablo račun.
Kako prikupljam loyalty bodove?
Svakom kupnjom proizvoda (kozmetike, medicinskih proizvoda koji nisu na listi HZZO-a i dodataka prehrani) u iznosu većem od 10,61 € ostvarujete mogućnost prikupljanja bodova, u omjeru 1 bod za potrošenih 1,33 €.
U obračun za bodove ne ulaze proizvodi koji su na popustu većem od 10% i receptni lijekovi.
Bodovi se mogu iskoristiti za umanjenje računa u omjeru 1 bod = 0,13 €.
Za više informacija kliknite na link.
Kada će moji loyalty bodovi biti vidljivi u aplikaciji ili korisničkom profilu?
Molimo za malo strpljenja. Vaši bodovi u aplikaciji ili korisničkom profilu neće biti vidljivi odmah po napravljenoj narudžbi već nakon fiskalizacije računa, što može potrajati. Molimo da svoje bodove provjerite nakon preuzimanja paketa od dostavne službe. Ako ih i tada ne vidite, pišite nam na mail [email protected] pa ćemo provjeriti stanje vaših bodova te ih naknadno upisati ako bude potrebno.
Bodovi se neće obračunati na proizvode koji su već prethodno sniženi više od 10%.