Početna Proizvodi Tegobe Muči me... Kosti, zglobovi, mišići Dietpharm Flexaktiv 9 za kosti i zglobove 60 kapsula
Predviđeno vrijeme korištenja: 30 dana

Zaboravite kalendar i kalkulator. Za vas smo izračunali predviđeno vrijeme korištenja proizvoda ako ga uzimate u maksimalnoj preporučenoj dozi.

Tegobe / Muči me... / Kosti, zglobovi, mišići

Dietpharm Flexaktiv 9 za kosti i zglobove 60 kapsula

Šifra: 00054843
Raspoloživo Dietpharm

Flexaktiv 9 kapsule su dodatak prehrani namijenjen za normalnu pokretljivost zglobova i održavanje zdravlja kosti.

21,99 €
21.99
PDV uključen u cijenu
Besplatna dostava za narudžbe iznad 39,82 €

Flexaktiv 9 kapsule su dodatak prehrani koji doprinosi normalnoj funkciji kosti i zglobova.

Preporučuje se kod smanjene pokretljivosti zglobova, sportašima i rekreativcima.

Proizvod sadrži: glukozamin, nativni kolagen tipa II, indijski tamjanovac koji doprinosi održavanju normalne pokretljivosti zglobova, vitamin C koji doprinosi normalnom stvaranju kolagena bitnog za normalnu funkciju kosti i hrskavice te doprinosi zaštiti stanica od oksidativnog stresa, mangan koji doprinosi održavanju normalnih kostiju te normalnom stvaranju vezivnog tkiva, cink i selen koji doprinose zaštiti stanica od oksidativnog stresa.

Upotreba

Primjenjuju se dvije kapsule na dan, uz obrok.

Ne preporučuje se trudnicama i dojiljama, a osobe koje uzimaju lijekove trebaju se posavjetovati s liječnikom prije uzimanja proizvoda.

Sastojci

u dnevnoj dozi

(dvije kapsule)

PU*
Glukozamin 500 mg  
Nativni kolagen tipa II 40 mg  
Suhi ekstrakt smole indijskog tamjanovca (Boswellia serrata) standardiziran na 70% ukupnih bosveličnih kiselina 100 mg  
Suhi ekstrakt podanka kurkume (Curcuma longa) standardiziran na 95% kurkuminoida 50 mg  
Suhi ekstrakt podanka đumbira 3-4:1 (Zingiber officinale) 35 mg  
Vitamin C (L-askorbinska kiselina) 60 mg 75%
Cink (cinkov oksid) 10 mg 100%
Mangan (manganov karbonat) 2 mg 100%
Selen (natrijev selenit) 50 μg 91%

*PU - dnevni preporučeni unos

Česta pitanja

Mogu li kupovati bez korisničkog računa?

Da. Odaberite proizvode koje želite, dodajte ih u košaricu i kod plaćanja unesite podatke za dostavu. Korisnički račun potreban vam je ako želite skupljati bodove za uštedu, te sačuvati sve prošle narudžbe kako bi lakše ponovili narudžbu ili se podsjetili što ste zadnji put kupili.

Što se događa po izvršenoj narudžbi?

Naše magistre će prikupiti sve proizvode i pažljivo ih zapakirati, te predati vašu narudžbu našim dostavljačima. Ovisno o vašoj adresi, kupljeni proizvodi i preparati mogu vam biti na vratima već sljedeći dan, a najkasnije kroz 5 radnih dana.

Mogu li vratiti proizvode koji mi ne odgovaraju?

Naravno - u roku od 14 dana uz predočenje računa, ako su neoštećeni i neotvoreni. Nažalost, ne možemo preuzeti korištene proizvode, osim ako nisu tehnički neispravni, pri čemu vam možemo proizvod zamijeniti ili vam vratiti novac.

Mogu li se proizvodi naručiti telefonom?

Naravno, na broj 01 4870 224. Prilikom narudžbe ostavite nam i vašu email adresu, na koju vam šaljemo ponudu. Čim je uplata vidljiva na našem računu šaljemo vam naručeno.

Kako loyalty bodove koristiti na webshopu?

Ako ste stari korisnik aplikacije i želite svoje bodove koristiti i prilikom online kupnje, potrebno je napraviti registraciju na webu te u korisničkom profilu Moj Pablo upisati postojeći ID broj iz aplikacije.

ID broj ćete pronaći u aplikaciji, nalazi se iznad vašeg imena i prezimena te sadrži 17 brojeva.

Ako ste novi korisnik aplikacije i želite svoje bodove koristiti na webshopu, potrebno je preuzeti aplikaciju, aktivirati novu karticu i prilikom registracije na webshopu upisati ID broj u Moj Pablo račun.

Kako prikupljam loyalty bodove?

Svakom kupnjom proizvoda (kozmetike, medicinskih proizvoda koji nisu na listi HZZO-a i dodataka prehrani) u iznosu većem od 10,61 € ostvarujete mogućnost prikupljanja bodova, u omjeru 1 bod za potrošenih 1,33 €.

U obračun za bodove ne ulaze proizvodi koji su na popustu većem od 10% i receptni lijekovi.

Bodovi se mogu iskoristiti za umanjenje računa u omjeru 1 bod = 0,13 €.

Za više informacija kliknite na link.

Kada će moji loyalty bodovi biti vidljivi u aplikaciji ili korisničkom profilu?

Molimo za malo strpljenja. Vaši bodovi u aplikaciji ili korisničkom profilu neće biti vidljivi odmah po napravljenoj narudžbi već nakon fiskalizacije računa, što može potrajati. Molimo da svoje bodove provjerite nakon preuzimanja paketa od dostavne službe. Ako ih i tada ne vidite, pišite nam na mail [email protected] pa ćemo provjeriti stanje vaših bodova te ih naknadno upisati ako bude potrebno.

Bodovi se neće obračunati na proizvode koji su već prethodno sniženi više od 10%.

Skupljajte bodove bez kartice

Preuzmite Pablo aplikaciju i ostvarite brojne pogodnosti i uštede.

Svaka kupnja iznad  10,61 € donosi vam 1 bod na potrošenih 1,33 €. Popust možete koristiti već kod sljedeće kupnje u Pablo ljekarni i webshopu. 

1 bod = 0,13 €

*Bodovi se ne obračunavaju na proizvode koji su prethodno sniženi više od 10%.

Više o programu vjernosti

Prijavi se na newsletter i ostvari 10% popusta na prvu kupovinu.