Početna Proizvodi Tegobe Muči me... Srce i krvne žile Dietpharm Ginko omega za cirkulaciju i pamćenje 60 kapsula
Predviđeno vrijeme korištenja: 60 dana

Zaboravite kalendar i kalkulator. Za vas smo izračunali predviđeno vrijeme korištenja proizvoda ako ga uzimate u maksimalnoj preporučenoj dozi.

Pitajte nas o proizvodu

Sve što vas zanima

Naše magistre odgovorit će najbrže što mogu.

Obavezna polja označena su zvjezdicom

Tegobe / Muči me... / Srce i krvne žile

Dietpharm Ginko omega za cirkulaciju i pamćenje 60 kapsula

Šifra: 00045303
Raspoloživo Dietpharm

Ginko omega je dodatak prehrani za cirkulaciju i pamćenje.

13,81 €
|
104,02 kn
104.02
PDV uključen u cijenu
Besplatna dostava za narudžbe iznad 39,82 € | 300,00 kn

Ginko omega kapsule su dodatak prehrani za pamćenje i cirkulaciju. Proizvod sadrži ekstrakt lista ginka, nezasićenu masnu kiselinu DHA te pantotensku kiselinu (vitamin B5).

Ginko doprinosi održavanju normalne cirkulacije i pamćenja, DHA je korisna u održavanju normalne funkcije mozga, a pantotenska kiselina doprinosi normalnim mentalnim sposobnostima.

Da bi se postigao koristan učinak DHA, potreban je dnevni unos od 250 mg.

Upotreba

Uzima se jedna kapsula dnevno.

Nakon perioda uzimanja od 2 mjeseca, potrebno je napraviti jednomjesečnu pauzu.

Upozorenje

Nije preporučljivo kod osoba koje pate od poremećaja u zgrušavanju krvi te trudnicama, dojiljama i djeci.

Sastojci

u dnevnoj dozi

(jedna kapsula)

PU*
Suhi ekstrakt lista ginka (Ginkgo biloba) s najmanje 24% ginkoflavonglikozida i 6 % terpena 60 mg  
DHA (dokozaheksaenska kiselina) iz ribljeg ulja 250 mg  
Niacin (nikotinamid) 10 mg NE 63%
Pantotenska kiselina (kalcijev D-pantotenat) 6 mg 100%
Vitamin B6 (piridoksin hidroklorid) 2 mg 143%
Riboflavin (riboflavin) 1,6 mg 114%
Tiamin (tiamin mononitrat) 1,4 mg 127%
Folna kiselina (pteroilmonoglutaminska kiselina) 200 μg 100%
Vitamin B12 (cijanokobalamin) 1 μg 40%

*PU - dnevni preporučeni unos

Česta pitanja

Mogu li kupovati bez korisničkog računa?

Da. Odaberite proizvode koje želite, dodajte ih u košaricu i kod plaćanja unesite podatke za dostavu. Korisnički račun potreban vam je ako želite skupljati bodove za uštedu, te sačuvati sve prošle narudžbe kako bi lakše ponovili narudžbu ili se podsjetili što ste zadnji put kupili.

Što se događa po izvršenoj narudžbi?

Naše magistre će prikupiti sve proizvode i pažljivo ih zapakirati, te predati vašu narudžbu našim dostavljačima. Ovisno o vašoj adresi, kupljeni proizvodi i preparati mogu vam biti na vratima već sljedeći dan, a najkasnije kroz 5 radnih dana.

Mogu li vratiti proizvode koji mi ne odgovaraju?

Naravno - u roku od 14 dana uz predočenje računa, ako su neoštećeni i neotvoreni. Nažalost, ne možemo preuzeti korištene proizvode, osim ako nisu tehnički neispravni, pri čemu vam možemo proizvod zamijeniti ili vam vratiti novac.

Mogu li se proizvodi naručiti telefonom?

Naravno, na broj 01 4870 224. Prilikom narudžbe ostavite nam i vašu email adresu, na koju vam šaljemo ponudu. Čim je uplata vidljiva na našem računu šaljemo vam naručeno.

Kako loyalty bodove koristiti na webshopu?

Ako ste stari korisnik aplikacije i želite svoje bodove koristiti i prilikom online kupnje, potrebno je napraviti registraciju na webu te u korisničkom profilu Moj Pablo upisati postojeći ID broj iz aplikacije.

ID broj ćete pronaći u aplikaciji, nalazi se iznad vašeg imena i prezimena te sadrži 17 brojeva.

Ako ste novi korisnik aplikacije i želite svoje bodove koristiti na webshopu, potrebno je preuzeti aplikaciju, aktivirati novu karticu i prilikom registracije na webshopu upisati ID broj u Moj Pablo račun.

Kako prikupljam loyalty bodove?

Svakom kupnjom proizvoda (kozmetike, medicinskih proizvoda koji nisu na listi HZZO-a i dodataka prehrani) u iznosu većem od 80 kn (10,61 €) ostvarujete mogućnost prikupljanja bodova, u omjeru 1 bod za potrošenih 10 kuna (1,33 €).

U obračun za bodove ne ulaze proizvodi koji su na popustu većem od 10% te receptni i bezreceptni lijekovi.

Bodovi se mogu iskoristiti za umanjenje računa u omjeru 1 bod = 1 kn (0,13 €).

Za više informacija kliknite na link.

Kada će moji loyalty bodovi biti vidljivi u aplikaciji ili korisničkom profilu?

Molimo za malo strpljenja. Vaši bodovi u aplikaciji ili korisničkom profilu neće biti vidljivi odmah po napravljenoj narudžbi već nakon fiskalizacije računa, što može potrajati. Molimo da svoje bodove provjerite nakon preuzimanja paketa od dostavne službe. Ako ih i tada ne vidite, pišite nam na mail [email protected] pa ćemo provjeriti stanje vaših bodova te ih naknadno upisati ako bude potrebno.

Bodovi se neće obračunati na proizvode koji su već prethodno sniženi više od 10%.

Skupljajte bodove bez kartice

Preuzmite Pablo aplikaciju i ostvarite brojne pogodnosti i uštede.

Svaka kupnje iznad 80 kuna (10,61 €) donosi vam 1 bod na 10 potrošenih kuna (1,33 €). Popust možete koristiti već kod sljedeće kupnje u Pablo ljekarni i webshopu.

Više o programu vjernosti

Prijavi se na newsletter i ostvari 10% popusta na prvu kupovinu.