Moj Pablo
0
Početna Proizvodi Tegobe Muči me... Vene Dietpharm Veneton Duo Active gel za zdravlje vena 40 g
Tegobe / Muči me... / Vene

Dietpharm Veneton Duo Active gel za zdravlje vena 40 g

Šifra: 00055521
Raspoloživo Dietpharm

Veneton Duo Active gel je medicinski proizvod koji sadrži escin, hamamelis, heparin, gotu kolu i kokotac te se koristi za lokalnu primjenu na koži.

6,57 €
|
49,50 kn
6.57
PDV uključen u cijenu
Besplatna dostava za narudžbe iznad 39,82 € | 300,02 kn

Veneton Duo Active gel koristi se za lokalnu terapiju nagnječenja nastalih kod padova i udaraca te za olakšavanje simptoma poremećaja venske cirkulacije kao što su otečene noge, osjećaj težine u nogama, svrbež i bolovi.

  • Escin je sastojak ploda divljeg kestena za koji je pokazano da posjeduje svojstva za olakšavanje simptoma poremećaja venske cirkulacije poput otečenih i umornih nogu.
  • Heparin je mukopolisaharid čije lokalno korištenje može doprinijeti smanjenju razvoja hematoma i edema prouzročenih ozljedama ili poremećajima venske cirkulacije.
  • Gotu kola sadrži triterpenoide koji pozitivno djeluju na kožu i na vensku cirkulaciju.
  • Kokotac sadrži kumarin koji doprinosi smanjenju edema prouzrokovanih venskom insuficijencijom.
  • Hamamelis se koristi se za olakšavanje bolova u zglobovima te kod ozljeda i nagnječenja.
  • Olivoil glutinat omogućuje učinkovitu apsorpciju sastojaka gela.

Upotreba

Laganim kružnim pokretima utrljajte gel na željeni dio tijela dok se potpuno ne upije.

Preporučuje se korištenje gela dva do tri puta na dan.

Izbjegavajte kontakt s očima i primijenite samo na neoštećenoj koži.

Upozorenje

Ne odlagati u okoliš nakon korištenja.

Sastojci

Escin, ekstrakt hamamelisa, heparin, ekstrakt gotu kole (tit. 35%), ekstrakt kokotca (tit. 20%), olivoil glutinat.

Česta pitanja

Mogu li kupovati bez korisničkog računa?

Da. Odaberite proizvode koje želite, dodajte ih u košaricu i kod plaćanja unesite podatke za dostavu. Korisnički račun potreban vam je ako želite skupljati bodove za uštedu, te sačuvati sve prošle narudžbe kako bi lakše ponovili narudžbu ili se podsjetili što ste zadnji put kupili.

Što se događa po izvršenoj narudžbi?

Naše magistre će prikupiti sve proizvode i pažljivo ih zapakirati, te predati vašu narudžbu našim dostavljačima. Ovisno o vašoj adresi, kupljeni proizvodi i preparati mogu vam biti na vratima već sljedeći dan, a najkasnije kroz 5 radnih dana.

Mogu li vratiti proizvode koji mi ne odgovaraju?

Naravno - u roku od 14 dana uz predočenje računa, ako su neoštećeni i neotvoreni. Nažalost, ne možemo preuzeti korištene proizvode, osim ako nisu tehnički neispravni, pri čemu vam možemo proizvod zamijeniti ili vam vratiti novac.

Mogu li se proizvodi naručiti telefonom?

Naravno, na broj 01 4870 224. Prilikom narudžbe ostavite nam i vašu email adresu, na koju vam šaljemo ponudu. Čim je uplata vidljiva na našem računu šaljemo vam naručeno.

Kako loyalty bodove koristiti na webshopu?

Ako ste stari korisnik aplikacije i želite svoje bodove koristiti i prilikom online kupnje, potrebno je napraviti registraciju na webu te u korisničkom profilu Moj Pablo upisati postojeći ID broj iz aplikacije.

ID broj ćete pronaći u aplikaciji, nalazi se iznad vašeg imena i prezimena te sadrži 17 brojeva.

Ako ste novi korisnik aplikacije i želite svoje bodove koristiti na webshopu, potrebno je preuzeti aplikaciju, aktivirati novu karticu i prilikom registracije na webshopu upisati ID broj u Moj Pablo račun.

Kako prikupljam loyalty bodove?

Svakom kupnjom proizvoda (kozmetike, medicinskih proizvoda koji nisu na listi HZZO-a i dodataka prehrani) u iznosu većem od 10,61 € (80 kn) ostvarujete mogućnost prikupljanja bodova, u omjeru 1 bod za potrošenih 1,33 € (10 kuna).

U obračun za bodove ne ulaze proizvodi koji su na popustu većem od 10% i receptni lijekovi.

Bodovi se mogu iskoristiti za umanjenje računa u omjeru 1 bod = 0,13 € (1 kn).

Za više informacija kliknite na link.

Kada će moji loyalty bodovi biti vidljivi u aplikaciji ili korisničkom profilu?

Molimo za malo strpljenja. Vaši bodovi u aplikaciji ili korisničkom profilu neće biti vidljivi odmah po napravljenoj narudžbi već nakon fiskalizacije računa, što može potrajati. Molimo da svoje bodove provjerite nakon preuzimanja paketa od dostavne službe. Ako ih i tada ne vidite, pišite nam na mail [email protected] pa ćemo provjeriti stanje vaših bodova te ih naknadno upisati ako bude potrebno.

Bodovi se neće obračunati na proizvode koji su već prethodno sniženi više od 10%.

Skupljajte bodove bez kartice

Preuzmite Pablo aplikaciju i ostvarite brojne pogodnosti i uštede.

Svaka kupnja iznad  10,61 € (80 kn) donosi vam 1 bod na potrošenih 1,33 € (10 kn). Popust možete koristiti već kod sljedeće kupnje u Pablo ljekarni i webshopu. 

1 bod = 0,13 € (1 kn)

*Bodovi se ne obračunavaju na proizvode koji su prethodno sniženi više od 10%.

Više o programu vjernosti

Prijavi se na newsletter i ostvari 10% popusta na prvu kupovinu.