Uz kupovinu Dietpharm magnezija u vrijednosti iznad 10 € stiže ti poklon boca za vodu!* Vrijedi do isteka zaliha 

Početna Proizvodi Kozmetika i higijena (Dermo)kozmetika Njega lica Endocare Aquafoam Biorepair micelarna pjena 125 ml
Kozmetika i higijena / (Dermo)kozmetika / Njega lica

Endocare Aquafoam Biorepair micelarna pjena 125 ml

Šifra: 00067624
Nedostupno Endocare

Endocare® Aquafoam je micelarna pjena za čišćenje lica i uklanjanje šminke koja je pogodna za sve tipove kože, uključujući osjetljivu i netolerantnu kožu.

20,78 €
20.78
PDV uključen u cijenu
Želim da me obavijestite kada proizvod ponovno bude dostupan

Endocare® Aquafoam je micelarna pjena za čišćenje lica i uklanjanje šminke koja je pogodna za sve tipove kože, uključujući osjetljivu i netolerantnu kožu. Ova pjena sadrži prirodni ekstrakt lista Mimosa Tenuiflora koji je idealan za nježno čišćenje i njegu kože. Zahvaljujući svojim prirodnim biljnim sastojcima i izotoničnoj morskoj vodi, ova pjena učinkovito uklanja nečistoće, višak masnoće i ostatke šminke, čineći kožu čistom i svježom.

Čista morska voda Kantabrijskog mora je bogata mineralima poput cinka, bakra, magnezija i selena koji potiču obnovu stanica kože, pomažu u eliminaciji toksina te potiču stvaranje kolagena, elastina i ostalih struktura kože zahvaljujući SCA® tehnologiji koja se koristi u ovom proizvodu. Hidrolizirani proteini zobi pružaju umirujuće, zaštitno i omekšavajuće djelovanje na kožu.

Endocare® Aquafoam ima nemasnu teksturu i ne sadrži sapun, pružajući ugodan, svjež i čist osjećaj prilikom korištenja. Ovaj proizvod je hipoalergenski, ne sadrži parabene i testiran je pod nadzorom dermatologa i oftalmologa.

Upotreba

Prije korištenja, temeljito protresite proizvod. Nanesite ga na vlažnu kožu i nježno umasirajte. Nakon toga, isperite vodom.

Sastojci

Voda Kantabrijskog mora, limunska kiselina, ekstrakt mimoze Tenuiflora, Avenopeptid, SCA® faktori rasta (faktori rasta iz pročišćene sekrecije Cryptomphalus aspersa)

Česta pitanja

Mogu li kupovati bez korisničkog računa?

Da. Odaberite proizvode koje želite, dodajte ih u košaricu i kod plaćanja unesite podatke za dostavu. Korisnički račun potreban vam je ako želite skupljati bodove za uštedu, te sačuvati sve prošle narudžbe kako bi lakše ponovili narudžbu ili se podsjetili što ste zadnji put kupili.

Što se događa po izvršenoj narudžbi?

Naše magistre će prikupiti sve proizvode i pažljivo ih zapakirati, te predati vašu narudžbu našim dostavljačima. Ovisno o vašoj adresi, kupljeni proizvodi i preparati mogu vam biti na vratima već sljedeći dan, a najkasnije kroz 5 radnih dana.

Mogu li vratiti proizvode koji mi ne odgovaraju?

Naravno - u roku od 14 dana uz predočenje računa, ako su neoštećeni i neotvoreni. Nažalost, ne možemo preuzeti korištene proizvode, osim ako nisu tehnički neispravni, pri čemu vam možemo proizvod zamijeniti ili vam vratiti novac.

Mogu li se proizvodi naručiti telefonom?

Naravno, na broj 01 4870 224. Prilikom narudžbe ostavite nam i vašu email adresu, na koju vam šaljemo ponudu. Čim je uplata vidljiva na našem računu šaljemo vam naručeno.

Kako loyalty bodove koristiti na webshopu?

Ako ste stari korisnik aplikacije i želite svoje bodove koristiti i prilikom online kupnje, potrebno je napraviti registraciju na webu te u korisničkom profilu Moj Pablo upisati postojeći ID broj iz aplikacije.

ID broj ćete pronaći u aplikaciji, nalazi se iznad vašeg imena i prezimena te sadrži 17 brojeva.

Ako ste novi korisnik aplikacije i želite svoje bodove koristiti na webshopu, potrebno je preuzeti aplikaciju, aktivirati novu karticu i prilikom registracije na webshopu upisati ID broj u Moj Pablo račun.

Kako prikupljam loyalty bodove?

Svakom kupnjom proizvoda (kozmetike, medicinskih proizvoda koji nisu na listi HZZO-a i dodataka prehrani) u iznosu većem od 10,61 € ostvarujete mogućnost prikupljanja bodova, u omjeru 1 bod za potrošenih 1,33 €.

U obračun za bodove ne ulaze proizvodi koji su na popustu većem od 10% i receptni lijekovi.

Bodovi se mogu iskoristiti za umanjenje računa u omjeru 1 bod = 0,13 €.

Za više informacija kliknite na link.

Kada će moji loyalty bodovi biti vidljivi u aplikaciji ili korisničkom profilu?

Molimo za malo strpljenja. Vaši bodovi u aplikaciji ili korisničkom profilu neće biti vidljivi odmah po napravljenoj narudžbi već nakon fiskalizacije računa, što može potrajati. Molimo da svoje bodove provjerite nakon preuzimanja paketa od dostavne službe. Ako ih i tada ne vidite, pišite nam na mail [email protected] pa ćemo provjeriti stanje vaših bodova te ih naknadno upisati ako bude potrebno.

Bodovi se neće obračunati na proizvode koji su već prethodno sniženi više od 10%.

Skupljajte bodove bez kartice

Preuzmite Pablo aplikaciju i ostvarite brojne pogodnosti i uštede.

Svaka kupnja iznad  10,61 € donosi vam 1 bod na potrošenih 1,33 €. Popust možete koristiti već kod sljedeće kupnje u Pablo ljekarni i webshopu. 

1 bod = 0,13 €

*Bodovi se ne obračunavaju na proizvode koji su prethodno sniženi više od 10%.

Više o programu vjernosti

Prijavi se na newsletter i ostvari 10% popusta na prvu kupovinu.