Uz kupovinu Dietpharm magnezija u vrijednosti iznad 10 € stiže ti poklon boca za vodu!* Vrijedi do isteka zaliha 

Početna Proizvodi Tegobe Muči me... Proljev Enterosgel za liječenje proljeva 225 g
Tegobe / Muči me... / Proljev

Enterosgel za liječenje proljeva 225 g

Šifra: 00042490
Raspoloživo Enterosgel
Enterosgel za liječenje proljeva 225 g
25,74 €
25.74
PDV uključen u cijenu
Besplatna dostava za narudžbe iznad 39,82 €

Enterosgel je namijenjen za simptomatsko liječenje akutnog proljeva i kroničnog proljeva povezanog sa sindromom iritabilnog crijeva.

Sadrži hidrogel metil-silikatne kiseline koji ima sposobnost vezanja štetnih tvari na sebe te se zajedno s njima izlučuje iz tijela putem stolice. Smanjuje učestalost stolice i trajanje proljeva.

Upotreba

Uzeti dva sata prije ili dva sata poslije obroka ili lijekova koji se uzimaju na usta. Sadržaj jedne vrećice otopiti u vodi i popiti.

Sadržaj tube iskoristiti u roku 30 dana nakon otvaranja.

Doziranje:

  • Za djecu do prve godine: 2,5 g (½ čajne žličice) razrijediti u 7,5 do 15 ml vode 3 puta na dan.

    Za djecu od prve do šeste godine: 5 g (1 čajna žličica) razrijediti u 50 do 100 ml vode 3 puta na dan.

    Za djecu od 7 do 14 godina: 10 g (2 čajne žličice) razrijediti u 50 do 100 ml vode 3 puta na dan.

    Za djecu stariju od 15 godina i odrasle: 15 do 22,5 g (1 jušna žlica ili 1 do 1,5 vrećica) razrijediti u 200 ml vode 3 puta na dan.

    Prije primjene u djece mlađe od 3 godine preporuka je obratiti se liječniku.

Trajanje liječenja je tri do pet dana za akutni proljev i do 30 dana za kronični proljev povezan sa sindromom iritabilnog crijeva. Prvi dan se može uzeti dvostruka doza, a zatim se nastavlja uzimati jedna doza nakon svake stolice, tri do šest puta na dan. Prvi dan je preporučeno uzeti do 8 doza.

Ako se javi izostanak stolice na jedan do dva dana, prekinuti liječenje Enterosgelom i povećati unos vode te nastaviti s liječenjem nakon sljedeće stolice.

Ako se radi o kroničnom proljevu, doziranje se može prilagoditi ovisno o konzistenciji i učestalosti stolice.

Ako je stolica rijetka, može se uzeti dvostruka doza do tri puta na dan, a ako je normalna, doza se može smanjiti na jednu dnevno.

Najviše se može uzeti šest doza na dan.

Napomene

Ne uzimati Enterosgel ako se koriste lijekovi s modificiranim oslobađanjem, ako postoji atonija crijeva (teški zatvor zbog opstrukcije crijeva) ili neprohodnost crijeva te ako je poznato nepodnošenje na temelju prethodnog uzimanja Enterosgela.

U slučaju dugotrajnog proljeva ili uzimanja drugih lijekova, savjetovati se s liječnikom prije primjene.

Prikladno za upotrebu tijekom trudnoće i dojenja.

Javiti se liječniku ako simptomi proljeva traju dulje od dva dana ili ako se uz proljev pojavi vrućica, krv u stolici, povraćanje ili jaka bol u želucu.

Sastojci

Polimetilsiloksan polihidrat (hidrogel metil silikatne kiseline) – 70 %, voda, pročišćena – 30 %.

Česta pitanja

Mogu li kupovati bez korisničkog računa?

Da. Odaberite proizvode koje želite, dodajte ih u košaricu i kod plaćanja unesite podatke za dostavu. Korisnički račun potreban vam je ako želite skupljati bodove za uštedu, te sačuvati sve prošle narudžbe kako bi lakše ponovili narudžbu ili se podsjetili što ste zadnji put kupili.

Što se događa po izvršenoj narudžbi?

Naše magistre će prikupiti sve proizvode i pažljivo ih zapakirati, te predati vašu narudžbu našim dostavljačima. Ovisno o vašoj adresi, kupljeni proizvodi i preparati mogu vam biti na vratima već sljedeći dan, a najkasnije kroz 5 radnih dana.

Mogu li vratiti proizvode koji mi ne odgovaraju?

Naravno - u roku od 14 dana uz predočenje računa, ako su neoštećeni i neotvoreni. Nažalost, ne možemo preuzeti korištene proizvode, osim ako nisu tehnički neispravni, pri čemu vam možemo proizvod zamijeniti ili vam vratiti novac.

Mogu li se proizvodi naručiti telefonom?

Naravno, na broj 01 4870 224. Prilikom narudžbe ostavite nam i vašu email adresu, na koju vam šaljemo ponudu. Čim je uplata vidljiva na našem računu šaljemo vam naručeno.

Kako loyalty bodove koristiti na webshopu?

Ako ste stari korisnik aplikacije i želite svoje bodove koristiti i prilikom online kupnje, potrebno je napraviti registraciju na webu te u korisničkom profilu Moj Pablo upisati postojeći ID broj iz aplikacije.

ID broj ćete pronaći u aplikaciji, nalazi se iznad vašeg imena i prezimena te sadrži 17 brojeva.

Ako ste novi korisnik aplikacije i želite svoje bodove koristiti na webshopu, potrebno je preuzeti aplikaciju, aktivirati novu karticu i prilikom registracije na webshopu upisati ID broj u Moj Pablo račun.

Kako prikupljam loyalty bodove?

Svakom kupnjom proizvoda (kozmetike, medicinskih proizvoda koji nisu na listi HZZO-a i dodataka prehrani) u iznosu većem od 10,61 € ostvarujete mogućnost prikupljanja bodova, u omjeru 1 bod za potrošenih 1,33 €.

U obračun za bodove ne ulaze proizvodi koji su na popustu većem od 10% i receptni lijekovi.

Bodovi se mogu iskoristiti za umanjenje računa u omjeru 1 bod = 0,13 €.

Za više informacija kliknite na link.

Kada će moji loyalty bodovi biti vidljivi u aplikaciji ili korisničkom profilu?

Molimo za malo strpljenja. Vaši bodovi u aplikaciji ili korisničkom profilu neće biti vidljivi odmah po napravljenoj narudžbi već nakon fiskalizacije računa, što može potrajati. Molimo da svoje bodove provjerite nakon preuzimanja paketa od dostavne službe. Ako ih i tada ne vidite, pišite nam na mail [email protected] pa ćemo provjeriti stanje vaših bodova te ih naknadno upisati ako bude potrebno.

Bodovi se neće obračunati na proizvode koji su već prethodno sniženi više od 10%.

Skupljajte bodove bez kartice

Preuzmite Pablo aplikaciju i ostvarite brojne pogodnosti i uštede.

Svaka kupnja iznad  10,61 € donosi vam 1 bod na potrošenih 1,33 €. Popust možete koristiti već kod sljedeće kupnje u Pablo ljekarni i webshopu. 

1 bod = 0,13 €

*Bodovi se ne obračunavaju na proizvode koji su prethodno sniženi više od 10%.

Više o programu vjernosti

Prijavi se na newsletter i ostvari 10% popusta na prvu kupovinu.