Početna Proizvodi Tegobe Muči me... Želučane smetnje Esi Aloe Vera napitak od aloe vere s medom i borovnicom 1000 ml
Predviđeno vrijeme korištenja: 30 dana

Zaboravite kalendar i kalkulator. Za vas smo izračunali predviđeno vrijeme korištenja proizvoda ako ga uzimate u maksimalnoj preporučenoj dozi.

Tegobe / Muči me... / Želučane smetnje

Esi Aloe Vera napitak od aloe vere s medom i borovnicom 1000 ml

Šifra: 00023004
Nedostupno Esi

Napitak od aloe vere s borovnicom i medom koji je bogat hranjivim sastojcima. Potiče probavu i preporučuje se za vrijeme oporavka organizma.

19,30 €
19.30
PDV uključen u cijenu
Želim da me obavijestite kada proizvod ponovno bude dostupan

Esi Aloe Vera napitak izrađen je od aloe gela, koji se dobiva hladnim prešanjem unutarnjeg dijela lista prave aloje, a zahvaljujući dodatku meda i soka borovnice ima vrlo ugodan okus.

Aloe gel sadrži enzime, aminokiseline, minerale i polisaharide važne za funkcioniranje organizma zbog čega je posebno koristan dodatak prehrani tijekom stresnih razdoblja ili kod neadekvatne prehrane.

Formula ne sadrži umjetna bojila, mliječne proizvode, gluten i laktozu.

Upotreba

Odmjeriti 25 ml napitka pomoću priložene mjerice i uzimati jednom do tri puta dnevno (do 75 ml dnevno).

Prije upotrebe protresti bocu.

Moguće je napitak uzimati samostalno ili razrijeđen u vodi, čaju ili voćnom soku, preporučeno u omjeru 1:5.

Napomena

Ne preporučuje se djeci mlađoj od sedam godina, trudnicama i dojiljama.

Način čuvanja

Zatvorenu bocu čuvati na temperaturi ispod 25°C, a nakon otvaranja u hladnjaku te potrošiti unutar mjesec dana od otvaranja.

Veličina pakiranja: 1000 ml u boci, s priloženom dozirnom mjericom.

Sastojci

u dnevnoj dozi

(75 ml)

Aloe gel (mucilago) izoliran iz središnjeg dijela lista prave aloje (Aloe barbadensis Miller), bez kore (standardiziran na minimalno 7000 mg polisaharida u 1000 ml sirovine) 70,5 ml
Koncentriran sok cijelih plodova obične borovnice (Vaccinium myrtillus L.) 0,19 g
Livadni med 4,3 g

Česta pitanja

Mogu li kupovati bez korisničkog računa?

Da. Odaberite proizvode koje želite, dodajte ih u košaricu i kod plaćanja unesite podatke za dostavu. Korisnički račun potreban vam je ako želite skupljati bodove za uštedu, te sačuvati sve prošle narudžbe kako bi lakše ponovili narudžbu ili se podsjetili što ste zadnji put kupili.

Što se događa po izvršenoj narudžbi?

Naše magistre će prikupiti sve proizvode i pažljivo ih zapakirati, te predati vašu narudžbu našim dostavljačima. Ovisno o vašoj adresi, kupljeni proizvodi i preparati mogu vam biti na vratima već sljedeći dan, a najkasnije kroz 5 radnih dana.

Mogu li vratiti proizvode koji mi ne odgovaraju?

Naravno - u roku od 14 dana uz predočenje računa, ako su neoštećeni i neotvoreni. Nažalost, ne možemo preuzeti korištene proizvode, osim ako nisu tehnički neispravni, pri čemu vam možemo proizvod zamijeniti ili vam vratiti novac.

Mogu li se proizvodi naručiti telefonom?

Naravno, na broj 01 4870 224. Prilikom narudžbe ostavite nam i vašu email adresu, na koju vam šaljemo ponudu. Čim je uplata vidljiva na našem računu šaljemo vam naručeno.

Kako loyalty bodove koristiti na webshopu?

Ako ste stari korisnik aplikacije i želite svoje bodove koristiti i prilikom online kupnje, potrebno je napraviti registraciju na webu te u korisničkom profilu Moj Pablo upisati postojeći ID broj iz aplikacije.

ID broj ćete pronaći u aplikaciji, nalazi se iznad vašeg imena i prezimena te sadrži 17 brojeva.

Ako ste novi korisnik aplikacije i želite svoje bodove koristiti na webshopu, potrebno je preuzeti aplikaciju, aktivirati novu karticu i prilikom registracije na webshopu upisati ID broj u Moj Pablo račun.

Kako prikupljam loyalty bodove?

Svakom kupnjom proizvoda (kozmetike, medicinskih proizvoda koji nisu na listi HZZO-a i dodataka prehrani) u iznosu većem od 10,61 € ostvarujete mogućnost prikupljanja bodova, u omjeru 1 bod za potrošenih 1,33 €.

U obračun za bodove ne ulaze proizvodi koji su na popustu većem od 10% i receptni lijekovi.

Bodovi se mogu iskoristiti za umanjenje računa u omjeru 1 bod = 0,13 €.

Za više informacija kliknite na link.

Kada će moji loyalty bodovi biti vidljivi u aplikaciji ili korisničkom profilu?

Molimo za malo strpljenja. Vaši bodovi u aplikaciji ili korisničkom profilu neće biti vidljivi odmah po napravljenoj narudžbi već nakon fiskalizacije računa, što može potrajati. Molimo da svoje bodove provjerite nakon preuzimanja paketa od dostavne službe. Ako ih i tada ne vidite, pišite nam na mail [email protected] pa ćemo provjeriti stanje vaših bodova te ih naknadno upisati ako bude potrebno.

Bodovi se neće obračunati na proizvode koji su već prethodno sniženi više od 10%.

Skupljajte bodove bez kartice

Preuzmite Pablo aplikaciju i ostvarite brojne pogodnosti i uštede.

Svaka kupnja iznad  10,61 € donosi vam 1 bod na potrošenih 1,33 €. Popust možete koristiti već kod sljedeće kupnje u Pablo ljekarni i webshopu. 

1 bod = 0,13 €

*Bodovi se ne obračunavaju na proizvode koji su prethodno sniženi više od 10%.

Više o programu vjernosti

Prijavi se na newsletter i ostvari 10% popusta na prvu kupovinu.

Vaša privatnost i osobni podaci su nam bitni. Sukladno novoj Općoj uredbi o zaštiti podataka ažurirali smo naša Pravila privatnosti .

Kako bi se osigurao ispravan rad ovih web-stranica, ponekad na vaše uređaje pohranjujemo male podatkovne datoteke poznate pod nazivom kolačići.

Više o Pravilima privatnosti pročitajte ovdje.

Više o Pravilima o korištenju kolačića pročitajte ovdje.

 

Postavke o kolačićima možete urediti i/ili ažurirati ili obrisati prilikom svakog posjeta našoj stranici. O svemu više pročitajte u Pravilima o korištenju kolačića.

Google maps
Google Ads
Facebook messenger (like page)
Mailgun

Google tag manager
Google analytics