Diurerbe Forte džepni napitak je dodatak prehrani s kalijem i magnezijem te ekstraktima ljekovitog bilja koji se tradicionalno primjenjuju za pojačano izlučivanje tekućine. Džepni napitak je prikladan za upotrebu kod anticelulitnih tretmana te tretmana mršavljenja i redukcijskih dijeta.
Magnezij ima ulogu u održavanju ravnoteže elektrolita, smanjenju umora i iscrpljenosti, a kalij doprinosi održavanju normalnog tlaka. Zajedno pridonose normalnoj funkciji mišića te živčanog sustava.
Formula ne sadrži laktozu i gluten.
Upotreba
Tijekom dana unijeti ukupno 40 ml (2 vrećice) napitka pomiješanog u 1 litru vode.
Veličina pakiranja: 24 vrećice po 20 ml, s okusom nara.
Upozorenja
Uzimanje se ne preporučuje trudnicama, dojiljama, osobama koje boluju od poremećaja u radu srca ili bubrega i upalnih bolesti bubrega. Ne preporučuje se kontinuirano uzimanje dulje od dva tjedna. Ako uzimate lijekove, prije upotrebe Diuerbe Forte napitka se posavjetujte s liječnikom. Uzimanje prekomjernih količina može imati laksativni učinak.
Sastojci |
u dnevnoj dozi (40 ml sirupa) |
Sok ploda nara (Punica granatum L.) |
1,44 g |
Hidroglicerinski ekstrakt ploda borovice (Juniperus communis L.) |
1,2 g |
Hidroglicerinski ekstrakt lista zelenog čaja (Camellia sinensis L. Kuntze) |
800 mg |
Hidroglicerinski ekstrakt zeleni europske zlatnice (Solidago virgaurea L.) |
400 mg |
Suhi ekstrakt lista breze ukupno; od čega 150 mg obična breza (Betula pendula Roth.) i 150 mg cretna breza (Betula pubescens Ehrh.) |
300 mg |
Suhi ekstrakt zeleni runjike (Hieracium pilosella L.) |
250 mg |
Suhi ekstrakt lista ortosifona (Orthosiphon stamineus Benth.) |
100 mg |
Suhi ekstrakt zeleni poljske preslice (Equisetum arvense L.) |
50 mg |
Kalij |
300 mg (15 % PU*) |
Magnezij |
112,5 mg (30 % PU*) |
*PU = preporučeni dnevni unos za odrasle
Mogu li kupovati bez korisničkog računa?
Da. Odaberite proizvode koje želite, dodajte ih u košaricu i kod plaćanja unesite podatke za dostavu. Korisnički račun potreban vam je ako želite skupljati bodove za uštedu, te sačuvati sve prošle narudžbe kako bi lakše ponovili narudžbu ili se podsjetili što ste zadnji put kupili.
Što se događa po izvršenoj narudžbi?
Naše magistre će prikupiti sve proizvode i pažljivo ih zapakirati, te predati vašu narudžbu našim dostavljačima. Ovisno o vašoj adresi, kupljeni proizvodi i preparati mogu vam biti na vratima već sljedeći dan, a najkasnije kroz 5 radnih dana.
Mogu li vratiti proizvode koji mi ne odgovaraju?
Naravno - u roku od 14 dana uz predočenje računa, ako su neoštećeni i neotvoreni. Nažalost, ne možemo preuzeti korištene proizvode, osim ako nisu tehnički neispravni, pri čemu vam možemo proizvod zamijeniti ili vam vratiti novac.
Mogu li se proizvodi naručiti telefonom?
Naravno, na broj 01 4870 224. Prilikom narudžbe ostavite nam i vašu email adresu, na koju vam šaljemo ponudu. Čim je uplata vidljiva na našem računu šaljemo vam naručeno.
Kako loyalty bodove koristiti na webshopu?
Ako ste stari korisnik aplikacije i želite svoje bodove koristiti i prilikom online kupnje, potrebno je napraviti registraciju na webu te u korisničkom profilu Moj Pablo upisati postojeći ID broj iz aplikacije.
ID broj ćete pronaći u aplikaciji, nalazi se iznad vašeg imena i prezimena te sadrži 17 brojeva.
Ako ste novi korisnik aplikacije i želite svoje bodove koristiti na webshopu, potrebno je preuzeti aplikaciju, aktivirati novu karticu i prilikom registracije na webshopu upisati ID broj u Moj Pablo račun.
Kako prikupljam loyalty bodove?
Svakom kupnjom proizvoda (kozmetike, medicinskih proizvoda koji nisu na listi HZZO-a i dodataka prehrani) u iznosu većem od 10,61 € ostvarujete mogućnost prikupljanja bodova, u omjeru 1 bod za potrošenih 1,33 €.
U obračun za bodove ne ulaze proizvodi koji su na popustu većem od 10% i receptni lijekovi.
Bodovi se mogu iskoristiti za umanjenje računa u omjeru 1 bod = 0,13 €.
Za više informacija kliknite na link.
Kada će moji loyalty bodovi biti vidljivi u aplikaciji ili korisničkom profilu?
Molimo za malo strpljenja. Vaši bodovi u aplikaciji ili korisničkom profilu neće biti vidljivi odmah po napravljenoj narudžbi već nakon fiskalizacije računa, što može potrajati. Molimo da svoje bodove provjerite nakon preuzimanja paketa od dostavne službe. Ako ih i tada ne vidite, pišite nam na mail [email protected] pa ćemo provjeriti stanje vaših bodova te ih naknadno upisati ako bude potrebno.
Bodovi se neće obračunati na proizvode koji su već prethodno sniženi više od 10%.