Početna Proizvodi Tegobe Ženski kutak Priprema za trudnoću Ferti-Lilly čašica za začeće 1 komad

Pitajte nas o proizvodu

Sve što vas zanima

Naše magistre odgovorit će najbrže što mogu.

Obavezna polja označena su zvjezdicom

Tegobe / Ženski kutak / Priprema za trudnoću

Ferti-Lilly čašica za začeće 1 komad

Šifra: 00065781
Raspoloživo

Ferti-Lily čašica za začeće namijenjena je kao pomoć pri začeću.

26,40 €
|
198,88 kn
198.88
PDV uključen u cijenu
Besplatna dostava za narudžbe iznad 39,82 € | 300,00 kn

Ferti-Lily čašica za začeće namijenjena je kao pomoć pri začeću.

Dizajnirana je za dovođenje veće količine sperme do grlića maternice. Lako se namjesti prstima u rodnicu nakon spolnog odnosa. Napravjena je od mekog, savitljivog silikona i ugodna za stavljanje, nošenje i uklanjanje.

Ne sadrži hormone.

Prije upotrebe obavezno pročitajte upute za korištenje i čišćenje čašice. 

Napomene i mjere opreza

Pri prvoj primjeni možete osjetiti blage grčeve.

Čašicu ne vaditi na silu. Ako osjetite vakuum ili otpor, stavite prst i preklopite rub čašice da bi se oslobodila prije nego ju nježno povućete za produženi držač. Pomaže opuštanje i položaj u čučnju, kako bi se čašica približila otvoru rodnice.

Ne na silu povlačiti produženi držač čašice jer može puknuti ako ga presnažno povučete.

Čašicu izvaditi polagano povlačeći produženi držač. Ne snažno povlačiti okrugli dio na kraju produženog držača, već malo po malo povlačiti produženi držač.

Čašica nije proizvod za kontracepciju, niti štiti od spolno prenosivih bolesti.

Nije poznata veza između sindroma toksičnog šoka (TSS) i ove čašice. Ako imate prethodno dijagnosticiran TSS, prije primjene čašice posavjetujte se s liječnikom. TSS se rijetko događa i obično je povezan s upotrebom tampona, a simptomi se moraju uzeti u obzir s velikom pažnjom. Ako iskusite bilo koji od slijedećih simptoma, odmah izvaditi čašicu i obratiti se liječniku:

  • iznenadno povraćanje
  • proljev
  • visoka temperatura
  • glavobolja
  • osip nalik opeklinama
  • bolovi u mišičima
  • smetenost ili napadaji.

Ne primjenjivati čašicu ako imate infekciju kvasnicama ili bakterijsku infekciju. Kad infekcija u potpunosti nestane, nastaviti primjenu. Ako ste primjenili čašicu za vrijeme infekcije, preporuka je zamijeniti ju novom kako se infekcija ne bi ponovila. Ako iskusite bilo koji štetni događaj, prekinuti primjenu i obratiti se svom liječniku.

Česta pitanja

Mogu li kupovati bez korisničkog računa?

Da. Odaberite proizvode koje želite, dodajte ih u košaricu i kod plaćanja unesite podatke za dostavu. Korisnički račun potreban vam je ako želite skupljati bodove za uštedu, te sačuvati sve prošle narudžbe kako bi lakše ponovili narudžbu ili se podsjetili što ste zadnji put kupili.

Što se događa po izvršenoj narudžbi?

Naše magistre će prikupiti sve proizvode i pažljivo ih zapakirati, te predati vašu narudžbu našim dostavljačima. Ovisno o vašoj adresi, kupljeni proizvodi i preparati mogu vam biti na vratima već sljedeći dan, a najkasnije kroz 5 radnih dana.

Mogu li vratiti proizvode koji mi ne odgovaraju?

Naravno - u roku od 14 dana uz predočenje računa, ako su neoštećeni i neotvoreni. Nažalost, ne možemo preuzeti korištene proizvode, osim ako nisu tehnički neispravni, pri čemu vam možemo proizvod zamijeniti ili vam vratiti novac.

Mogu li se proizvodi naručiti telefonom?

Naravno, na broj 01 4870 224. Prilikom narudžbe ostavite nam i vašu email adresu, na koju vam šaljemo ponudu. Čim je uplata vidljiva na našem računu šaljemo vam naručeno.

Kako loyalty bodove koristiti na webshopu?

Ako ste stari korisnik aplikacije i želite svoje bodove koristiti i prilikom online kupnje, potrebno je napraviti registraciju na webu te u korisničkom profilu Moj Pablo upisati postojeći ID broj iz aplikacije.

ID broj ćete pronaći u aplikaciji, nalazi se iznad vašeg imena i prezimena te sadrži 17 brojeva.

Ako ste novi korisnik aplikacije i želite svoje bodove koristiti na webshopu, potrebno je preuzeti aplikaciju, aktivirati novu karticu i prilikom registracije na webshopu upisati ID broj u Moj Pablo račun.

Kako prikupljam loyalty bodove?

Svakom kupnjom proizvoda (kozmetike, medicinskih proizvoda koji nisu na listi HZZO-a i dodataka prehrani) u iznosu većem od 80 kn (10,61 €) ostvarujete mogućnost prikupljanja bodova, u omjeru 1 bod za potrošenih 10 kuna (1,33 €).

U obračun za bodove ne ulaze proizvodi koji su na popustu većem od 10% te receptni i bezreceptni lijekovi.

Bodovi se mogu iskoristiti za umanjenje računa u omjeru 1 bod = 1 kn (0,13 €).

Za više informacija kliknite na link.

Kada će moji loyalty bodovi biti vidljivi u aplikaciji ili korisničkom profilu?

Molimo za malo strpljenja. Vaši bodovi u aplikaciji ili korisničkom profilu neće biti vidljivi odmah po napravljenoj narudžbi već nakon fiskalizacije računa, što može potrajati. Molimo da svoje bodove provjerite nakon preuzimanja paketa od dostavne službe. Ako ih i tada ne vidite, pišite nam na mail [email protected] pa ćemo provjeriti stanje vaših bodova te ih naknadno upisati ako bude potrebno.

Bodovi se neće obračunati na proizvode koji su već prethodno sniženi više od 10%.

Skupljajte bodove bez kartice

Preuzmite Pablo aplikaciju i ostvarite brojne pogodnosti i uštede.

Svaka kupnje iznad 80 kuna (10,61 €) donosi vam 1 bod na 10 potrošenih kuna (1,33 €). Popust možete koristiti već kod sljedeće kupnje u Pablo ljekarni i webshopu.

Više o programu vjernosti

Prijavi se na newsletter i ostvari 10% popusta na prvu kupovinu.