Početna Proizvodi Tegobe Muči me... Grlobolja i kašalj Hamapharm BronhoMax protect 24 pastile

Pitajte nas o proizvodu

Sve što vas zanima

Naše magistre odgovorit će najbrže što mogu.

Obavezna polja označena su zvjezdicom

Tegobe / Muči me... / Grlobolja i kašalj

Hamapharm BronhoMax protect 24 pastile

Šifra: 00065560
Raspoloživo Hamapharm

BronhoMax protect pastile sadrže islandski lišaj i hijaluron, a namijenjene su za umirivanje nadražajnog kašlja, ublažavanje grlobolje i kao pomoć kod promuklosti.

5,76 €
|
43,37 kn
43.37
PDV uključen u cijenu
Besplatna dostava za narudžbe iznad 39,82 € | 300,00 kn

BronhoMax protect pastile sadrže islandski lišaj i hijaluron, a namijenjene su za umirivanje nadražajnog kašlja, ublažavanje grlobolje i kao pomoć kod promuklosti.

  • Ekstrakt islandskog lišaja ima antitusično djelovanje te smiruje nadražaj na kašalj, vlaži i obnavlja upaljenu sluznicu grla i ždrijela.
  • Hijaluron zajedno s preostalim sastojcima tvori hidrogel kompleks te tako hidratizira i oblaže nadraženu sluznicu.

Pastile ublažavaju simptome bolnog i otežanog gutanja.

Imaju okus crnog ribizla. Bez šećera.

Upotreba

Za odrasle i djecu stariju od šest godina preporučuje se po jednu pastilu polako otopiti u ustima, šest puta na dan, prema potrebi.

BronhoMax Protect Pastile sadrže prirodne sastojke pa nemaju ograničenja u duljini korištenja.

Ako se tegobe nastave ili pogoršaju, obavezno potražite savjet liječnika ili ljekarnika.

Napomena

Ako ste preosjetljivi na bilo koji od sastojaka, ne preporučuje se uzimati.

Trudnica moraju potražiti savjet liječnika ili ljekarnika prije primjene.

Pridržavati se uputa za upotrebu.

Sastojci

Ekstrakt islandskog lišaja, hijauronska kiselina, maltitol, arapska guma, sorbitol, limunska kiselina, acesulfame K10, karnauba vosak, kokosovo ulje, pčelinji vosak, anthocyanin, aroma crnog ribizla.

Česta pitanja

Mogu li kupovati bez korisničkog računa?

Da. Odaberite proizvode koje želite, dodajte ih u košaricu i kod plaćanja unesite podatke za dostavu. Korisnički račun potreban vam je ako želite skupljati bodove za uštedu, te sačuvati sve prošle narudžbe kako bi lakše ponovili narudžbu ili se podsjetili što ste zadnji put kupili.

Što se događa po izvršenoj narudžbi?

Naše magistre će prikupiti sve proizvode i pažljivo ih zapakirati, te predati vašu narudžbu našim dostavljačima. Ovisno o vašoj adresi, kupljeni proizvodi i preparati mogu vam biti na vratima već sljedeći dan, a najkasnije kroz 5 radnih dana.

Mogu li vratiti proizvode koji mi ne odgovaraju?

Naravno - u roku od 14 dana uz predočenje računa, ako su neoštećeni i neotvoreni. Nažalost, ne možemo preuzeti korištene proizvode, osim ako nisu tehnički neispravni, pri čemu vam možemo proizvod zamijeniti ili vam vratiti novac.

Mogu li se proizvodi naručiti telefonom?

Naravno, na broj 01 4870 224. Prilikom narudžbe ostavite nam i vašu email adresu, na koju vam šaljemo ponudu. Čim je uplata vidljiva na našem računu šaljemo vam naručeno.

Kako loyalty bodove koristiti na webshopu?

Ako ste stari korisnik aplikacije i želite svoje bodove koristiti i prilikom online kupnje, potrebno je napraviti registraciju na webu te u korisničkom profilu Moj Pablo upisati postojeći ID broj iz aplikacije.

ID broj ćete pronaći u aplikaciji, nalazi se iznad vašeg imena i prezimena te sadrži 17 brojeva.

Ako ste novi korisnik aplikacije i želite svoje bodove koristiti na webshopu, potrebno je preuzeti aplikaciju, aktivirati novu karticu i prilikom registracije na webshopu upisati ID broj u Moj Pablo račun.

Kako prikupljam loyalty bodove?

Svakom kupnjom proizvoda (kozmetike, medicinskih proizvoda koji nisu na listi HZZO-a i dodataka prehrani) u iznosu većem od 80 kn (10,61 €) ostvarujete mogućnost prikupljanja bodova, u omjeru 1 bod za potrošenih 10 kuna (1,33 €).

U obračun za bodove ne ulaze proizvodi koji su na popustu većem od 10% te receptni i bezreceptni lijekovi.

Bodovi se mogu iskoristiti za umanjenje računa u omjeru 1 bod = 1 kn (0,13 €).

Za više informacija kliknite na link.

Kada će moji loyalty bodovi biti vidljivi u aplikaciji ili korisničkom profilu?

Molimo za malo strpljenja. Vaši bodovi u aplikaciji ili korisničkom profilu neće biti vidljivi odmah po napravljenoj narudžbi već nakon fiskalizacije računa, što može potrajati. Molimo da svoje bodove provjerite nakon preuzimanja paketa od dostavne službe. Ako ih i tada ne vidite, pišite nam na mail [email protected] pa ćemo provjeriti stanje vaših bodova te ih naknadno upisati ako bude potrebno.

Bodovi se neće obračunati na proizvode koji su već prethodno sniženi više od 10%.

Skupljajte bodove bez kartice

Preuzmite Pablo aplikaciju i ostvarite brojne pogodnosti i uštede.

Svaka kupnje iznad 80 kuna (10,61 €) donosi vam 1 bod na 10 potrošenih kuna (1,33 €). Popust možete koristiti već kod sljedeće kupnje u Pablo ljekarni i webshopu.

Više o programu vjernosti

Prijavi se na newsletter i ostvari 10% popusta na prvu kupovinu.