CarboSil granule pružaju dvostruku snagu prirodnih adsorbensa, aktivnog ugljena i silicija, za:
- Poboljšanje probave
- Smanjenje nadutosti nakon obroka
- Uklanjanje neugodnih plinova
- Izbacivanje mikroorganizama i toksina
Jedna vrećica sadrži 1 gram aktivnog ugljena. Granule se mogu rastvoriti u vodi, čaju ili soku. CarboSil sadrži prirodne adsorbense (aktivni ugljen i silicij) koji privlače i zadržavaju štetne tvari i mikroorganizme, te se ne apsorbiraju, već se zajedno izlučuju stolicom.
Aktivni ugljen pomaže smanjenju pretjerane nadutosti nakon obroka.
Upotreba
Odraslima i djeci starijoj od 12 godina preporučuje se uzimanje 1 vrećice dva puta dnevno, 30 minuta prije ili neposredno nakon obroka. Djeci od 3 do 12 godina preporučuje se uzimanje 1 vrećice dnevno.
UPOZORENJE
Prije uzimanja CarboSil granula potrebno je posavjetovati se s liječnikom ili ljekarnikom. Trudnice i dojilje trebaju konzultirati liječnika prije upotrebe ovog proizvoda. Zbog velike aktivne apsorpcijske površine ovog proizvoda može se umanjiti djelovanje nekih lijekova ili dodataka prehrani. Primjena ovog pripravka može izazvati normalnu tamnu stolicu.
Sastojci
Aktivni ugljen (Carbo medicinalis) najsnažniji je prirodni adsorbens koji na svoju površinu veže toksine, mikoorganizme i njihove metabolite. Zajedno se ne apsorbiraju u krvotok nego se u potpunosti izlučuju se iz organizma stolicom koju normalno boje crno. Prolazi kroz želudac i ne neutralizira želučanu kiselinu. Odlične je podnošljivosti bez rizika od predoziranja. * Silicij dioksid je pomoćno prirodno sredstvo za adsorpciju koji svojim aktivnim kemijskim skupinama veže preostale toksine u probavi. Matičnjak (Melissa ocinalis L.) je prirodni spazmolitik, smanjuje grčeve i nadutost te dodatno umiruje crijeva. Sinergijski učinak aktivnog ugljena i silicija osigurava brže i učinkovitije djelovanje kod proljeva, nadutosti, grčeva, plinova u crijevima.
Mogu li kupovati bez korisničkog računa?
Da. Odaberite proizvode koje želite, dodajte ih u košaricu i kod plaćanja unesite podatke za dostavu. Korisnički račun potreban vam je ako želite skupljati bodove za uštedu, te sačuvati sve prošle narudžbe kako bi lakše ponovili narudžbu ili se podsjetili što ste zadnji put kupili.
Što se događa po izvršenoj narudžbi?
Naše magistre će prikupiti sve proizvode i pažljivo ih zapakirati, te predati vašu narudžbu našim dostavljačima. Ovisno o vašoj adresi, kupljeni proizvodi i preparati mogu vam biti na vratima već sljedeći dan, a najkasnije kroz 5 radnih dana.
Mogu li vratiti proizvode koji mi ne odgovaraju?
Naravno - u roku od 14 dana uz predočenje računa, ako su neoštećeni i neotvoreni. Nažalost, ne možemo preuzeti korištene proizvode, osim ako nisu tehnički neispravni, pri čemu vam možemo proizvod zamijeniti ili vam vratiti novac.
Mogu li se proizvodi naručiti telefonom?
Naravno, na broj 01 4870 224. Prilikom narudžbe ostavite nam i vašu email adresu, na koju vam šaljemo ponudu. Čim je uplata vidljiva na našem računu šaljemo vam naručeno.
Kako loyalty bodove koristiti na webshopu?
Ako ste stari korisnik aplikacije i želite svoje bodove koristiti i prilikom online kupnje, potrebno je napraviti registraciju na webu te u korisničkom profilu Moj Pablo upisati postojeći ID broj iz aplikacije.
ID broj ćete pronaći u aplikaciji, nalazi se iznad vašeg imena i prezimena te sadrži 17 brojeva.
Ako ste novi korisnik aplikacije i želite svoje bodove koristiti na webshopu, potrebno je preuzeti aplikaciju, aktivirati novu karticu i prilikom registracije na webshopu upisati ID broj u Moj Pablo račun.
Kako prikupljam loyalty bodove?
Svakom kupnjom proizvoda (kozmetike, medicinskih proizvoda koji nisu na listi HZZO-a i dodataka prehrani) u iznosu većem od 10,61 € ostvarujete mogućnost prikupljanja bodova, u omjeru 1 bod za potrošenih 1,33 €.
U obračun za bodove ne ulaze proizvodi koji su na popustu većem od 10% i receptni lijekovi.
Bodovi se mogu iskoristiti za umanjenje računa u omjeru 1 bod = 0,13 €.
Za više informacija kliknite na link.
Kada će moji loyalty bodovi biti vidljivi u aplikaciji ili korisničkom profilu?
Molimo za malo strpljenja. Vaši bodovi u aplikaciji ili korisničkom profilu neće biti vidljivi odmah po napravljenoj narudžbi već nakon fiskalizacije računa, što može potrajati. Molimo da svoje bodove provjerite nakon preuzimanja paketa od dostavne službe. Ako ih i tada ne vidite, pišite nam na mail [email protected] pa ćemo provjeriti stanje vaših bodova te ih naknadno upisati ako bude potrebno.
Bodovi se neće obračunati na proizvode koji su već prethodno sniženi više od 10%.