Uz kupovinu Dietpharm magnezija u vrijednosti iznad 10 € stiže ti poklon boca za vodu!* Vrijedi do isteka zaliha 

Početna Proizvodi Tegobe Muči me... Alergije Hamapharm ForNos Allergy sprej za nos 30 ml
Tegobe / Muči me... / Alergije

Hamapharm ForNos Allergy sprej za nos 30 ml

Šifra: 00065306
Nedostupno Hamapharm
Hama Fornos Allergy sprej za nos 30mL
8,86 €
8.86
PDV uključen u cijenu
Želim da me obavijestite kada proizvod ponovno bude dostupan

ForNos Allergy sprej za nos sprječava kontakt alergena (pelud, prašina) sa sluznicom nosa i uklanja alergene iz nosa. Sprječava i ublažava simptome alergije (kihanje, curenje nosa, svrbež i začepljen nos), održava vlažnost nosne šupljine, hrani i čisti nos. ForNos Allergy je ekskluzivna mješavina Hy-Cel kompleksa i hipertonične otopine jadranske morske soli.

U interakciji sa sluznicom, molekule hijalurona i celuloze tvore Hy-Cel kompleks, zaštitnu filmsku barijeru koja sprječava kontakt alergena sa sluznicom. Hipertonična otopina pojačava mukocilijarni transport i smanjuje edem nosne sluznice (putem osmoze). Ispiranje protiv alergena i Hy-Cel zaštitni premaz zajedno ublažavaju simptome alergije.

Pantenol prekriva i smiruje upaljenu sluznicu.

Upotreba

  • Prema potrebi, raspršite ForNos Allergy sprej za nos 1-2 puta u svaku nosnicu više puta dnevno.
  • Za odrasle i djecu od 1 godine. Kako bi se osiguralo raspršivanje točne količine otopine na nosnu sluznicu, bočicu s raspršivačem treba držati okomito i jednim pokretom pritisnuti pumpicu za raspršivanje.
  • Prije nanošenja otopine potrebno je ukloniti zaštitni poklopac. Nakon nanošenja, vrh pumpice potrebno je isprati čistom vodom, a zatim vratiti zaštitnu kapicu.
  • ForNos Allergy sprej za nos prikladan je za odrasle i djecu od 1 godine. Osim toga, može se koristiti tijekom cijele trudnoće i dojenja.

Oprez: Ne preporučuje se osobama preosjetljivima na bilo koji od sastojaka proizvoda.

Sastojci

Morska sol, pročišćena voda, hidroksipropil metilceluloza, hijaluronska kiselina, pantenol, benzalkonijev klorid.

Česta pitanja

Mogu li kupovati bez korisničkog računa?

Da. Odaberite proizvode koje želite, dodajte ih u košaricu i kod plaćanja unesite podatke za dostavu. Korisnički račun potreban vam je ako želite skupljati bodove za uštedu, te sačuvati sve prošle narudžbe kako bi lakše ponovili narudžbu ili se podsjetili što ste zadnji put kupili.

Što se događa po izvršenoj narudžbi?

Naše magistre će prikupiti sve proizvode i pažljivo ih zapakirati, te predati vašu narudžbu našim dostavljačima. Ovisno o vašoj adresi, kupljeni proizvodi i preparati mogu vam biti na vratima već sljedeći dan, a najkasnije kroz 5 radnih dana.

Mogu li vratiti proizvode koji mi ne odgovaraju?

Naravno - u roku od 14 dana uz predočenje računa, ako su neoštećeni i neotvoreni. Nažalost, ne možemo preuzeti korištene proizvode, osim ako nisu tehnički neispravni, pri čemu vam možemo proizvod zamijeniti ili vam vratiti novac.

Mogu li se proizvodi naručiti telefonom?

Naravno, na broj 01 4870 224. Prilikom narudžbe ostavite nam i vašu email adresu, na koju vam šaljemo ponudu. Čim je uplata vidljiva na našem računu šaljemo vam naručeno.

Kako loyalty bodove koristiti na webshopu?

Ako ste stari korisnik aplikacije i želite svoje bodove koristiti i prilikom online kupnje, potrebno je napraviti registraciju na webu te u korisničkom profilu Moj Pablo upisati postojeći ID broj iz aplikacije.

ID broj ćete pronaći u aplikaciji, nalazi se iznad vašeg imena i prezimena te sadrži 17 brojeva.

Ako ste novi korisnik aplikacije i želite svoje bodove koristiti na webshopu, potrebno je preuzeti aplikaciju, aktivirati novu karticu i prilikom registracije na webshopu upisati ID broj u Moj Pablo račun.

Kako prikupljam loyalty bodove?

Svakom kupnjom proizvoda (kozmetike, medicinskih proizvoda koji nisu na listi HZZO-a i dodataka prehrani) u iznosu većem od 10,61 € ostvarujete mogućnost prikupljanja bodova, u omjeru 1 bod za potrošenih 1,33 €.

U obračun za bodove ne ulaze proizvodi koji su na popustu većem od 10% i receptni lijekovi.

Bodovi se mogu iskoristiti za umanjenje računa u omjeru 1 bod = 0,13 €.

Za više informacija kliknite na link.

Kada će moji loyalty bodovi biti vidljivi u aplikaciji ili korisničkom profilu?

Molimo za malo strpljenja. Vaši bodovi u aplikaciji ili korisničkom profilu neće biti vidljivi odmah po napravljenoj narudžbi već nakon fiskalizacije računa, što može potrajati. Molimo da svoje bodove provjerite nakon preuzimanja paketa od dostavne službe. Ako ih i tada ne vidite, pišite nam na mail [email protected] pa ćemo provjeriti stanje vaših bodova te ih naknadno upisati ako bude potrebno.

Bodovi se neće obračunati na proizvode koji su već prethodno sniženi više od 10%.

Skupljajte bodove bez kartice

Preuzmite Pablo aplikaciju i ostvarite brojne pogodnosti i uštede.

Svaka kupnja iznad  10,61 € donosi vam 1 bod na potrošenih 1,33 €. Popust možete koristiti već kod sljedeće kupnje u Pablo ljekarni i webshopu. 

1 bod = 0,13 €

*Bodovi se ne obračunavaju na proizvode koji su prethodno sniženi više od 10%.

Više o programu vjernosti

Prijavi se na newsletter i ostvari 10% popusta na prvu kupovinu.

Vaša privatnost i osobni podaci su nam bitni. Sukladno novoj Općoj uredbi o zaštiti podataka ažurirali smo naša Pravila privatnosti .

Kako bi se osigurao ispravan rad ovih web-stranica, ponekad na vaše uređaje pohranjujemo male podatkovne datoteke poznate pod nazivom kolačići.

Više o Pravilima privatnosti pročitajte ovdje.

Više o Pravilima o korištenju kolačića pročitajte ovdje.

 

Postavke o kolačićima možete urediti i/ili ažurirati ili obrisati prilikom svakog posjeta našoj stranici. O svemu više pročitajte u Pravilima o korištenju kolačića.

Google maps
Google Ads
Facebook messenger (like page)
Mailgun

Google tag manager
Google analytics