ForNos Care mast za nos koristi se za zaštitu i održavanje nosne sluznice.
Omekšava i otapa sasušene nakupine u nosu i time pomaže kod odčepljivanja nosa. Sprej ublažava crvenilo, svrbež, peckanje i curenje nosa kod prehlada, peludne groznice ili alergija, hrani i obnavlja sluznicu nosa nakon prehlada, operacija i krvarenja nosa. ForNos Care mast stabilizira pH, omogućujući cilijama pravilan rad.
- Osim toga, potiče osmozu, smanjuje edem nosne sluznice i odčepljuje nos.
- Mješavina lipidnih emolijensa koja sadrži pantenol i aloe veru oblaže sluznicu te pomaže umiriti, pomladiti i smanjiti iritaciju sluznice i područja oko nosa.
- Čisti i hidratizira suhu sluznicu nosa (npr. tijekom dužeg boravka u prostorima sa suhim zrakom)
Upotreba
Pritiskom na tubu istisnite 1 cm masti što dublje u nosnice, te je ravnomjerno rasporedite po nosnoj sluznici laganim masiranjem nosnica. Navedeno se može ponoviti više puta dnevno, osobito prije spavanja. Nakon upotrebe, vrh tube treba obrisati. Uz pomoć štapića s vatom ForNos Care mast za nos može se nanijeti i na unutarnju površinu nosa. ForNos je pogodan za odrasle, djecu i dojenčad te proizvod ne sadrži konzervanse.
Sastojci
Bis-Diglyceryl Polyacyladipate-2, Aqua, Caprylic/Capric Triglyceride, Petrolatum, Aloe Barbadensis Leaf Extract, Maris Sal, Panthenol, Cetearyl Alcohol, Sodium Bicarbonate, Caprylyl Glycol
Mogu li kupovati bez korisničkog računa?
Da. Odaberite proizvode koje želite, dodajte ih u košaricu i kod plaćanja unesite podatke za dostavu. Korisnički račun potreban vam je ako želite skupljati bodove za uštedu, te sačuvati sve prošle narudžbe kako bi lakše ponovili narudžbu ili se podsjetili što ste zadnji put kupili.
Što se događa po izvršenoj narudžbi?
Naše magistre će prikupiti sve proizvode i pažljivo ih zapakirati, te predati vašu narudžbu našim dostavljačima. Ovisno o vašoj adresi, kupljeni proizvodi i preparati mogu vam biti na vratima već sljedeći dan, a najkasnije kroz 5 radnih dana.
Mogu li vratiti proizvode koji mi ne odgovaraju?
Naravno - u roku od 14 dana uz predočenje računa, ako su neoštećeni i neotvoreni. Nažalost, ne možemo preuzeti korištene proizvode, osim ako nisu tehnički neispravni, pri čemu vam možemo proizvod zamijeniti ili vam vratiti novac.
Mogu li se proizvodi naručiti telefonom?
Naravno, na broj 01 4870 224. Prilikom narudžbe ostavite nam i vašu email adresu, na koju vam šaljemo ponudu. Čim je uplata vidljiva na našem računu šaljemo vam naručeno.
Kako loyalty bodove koristiti na webshopu?
Ako ste stari korisnik aplikacije i želite svoje bodove koristiti i prilikom online kupnje, potrebno je napraviti registraciju na webu te u korisničkom profilu Moj Pablo upisati postojeći ID broj iz aplikacije.
ID broj ćete pronaći u aplikaciji, nalazi se iznad vašeg imena i prezimena te sadrži 17 brojeva.
Ako ste novi korisnik aplikacije i želite svoje bodove koristiti na webshopu, potrebno je preuzeti aplikaciju, aktivirati novu karticu i prilikom registracije na webshopu upisati ID broj u Moj Pablo račun.
Kako prikupljam loyalty bodove?
Svakom kupnjom proizvoda (kozmetike, medicinskih proizvoda koji nisu na listi HZZO-a i dodataka prehrani) u iznosu većem od 10,61 € ostvarujete mogućnost prikupljanja bodova, u omjeru 1 bod za potrošenih 1,33 €.
U obračun za bodove ne ulaze proizvodi koji su na popustu većem od 10% i receptni lijekovi.
Bodovi se mogu iskoristiti za umanjenje računa u omjeru 1 bod = 0,13 €.
Za više informacija kliknite na link.
Kada će moji loyalty bodovi biti vidljivi u aplikaciji ili korisničkom profilu?
Molimo za malo strpljenja. Vaši bodovi u aplikaciji ili korisničkom profilu neće biti vidljivi odmah po napravljenoj narudžbi već nakon fiskalizacije računa, što može potrajati. Molimo da svoje bodove provjerite nakon preuzimanja paketa od dostavne službe. Ako ih i tada ne vidite, pišite nam na mail [email protected] pa ćemo provjeriti stanje vaših bodova te ih naknadno upisati ako bude potrebno.
Bodovi se neće obračunati na proizvode koji su već prethodno sniženi više od 10%.