Početna Proizvodi Tegobe Muči me... Zatvor Hamapharm Lakolax Natur sirup 180 ml
Tegobe / Muči me... / Zatvor

Hamapharm Lakolax Natur sirup 180 ml

Šifra: 00071854
Raspoloživo Hamapharm

Lakolax natur sirup, koji uključuje smokve, šljive i kivi te je obogaćen laktulozom i magnezijem, prirodno potiče olakšano pražnjenje crijeva i regulira njihov rad.

10,23 €
10.23
PDV uključen u cijenu
Besplatna dostava za narudžbe iznad 39,82 €

Lakolax Natur sirup s ekstraktom smokve, šljive i kivija, obogaćen laktulozom i magnezijem, djelotvorno potiče probavu, omekšava stolicu te pridonosi uravnoteženju crijevne mikroflore.

  • Lakolax Natur preporučuje se u slučajevima:
  • Tvrdih stolica
  • Problema s pražnjenjem crijeva
  • Osjećaja nepotpunog pražnjenja crijeva
  • Neredovite stolice

Odgovarajuć za odrasle, djecu od 1. godine, trudnice i dojilje, sirup ima ugodan slatki okus. Sastoji se od prirodnih sastojaka, bez dodanih konzervansa. Smokva podržava normalnu funkciju crijeva, laktuloza ubrzava prolazak sadržaja kroz crijeva, a magnezij opušta mišiće, smanjujući grčeve u probavnom sustavu.

Upotreba

  • Osobe s tjelesnom masom do 15 kg: 10 ml dnevno
  • Osobe s tjelesnom masom od 15 do 30 kg: 10 - 20 ml dnevno
  • Osobe s tjelesnom masom više od 30 kg: 20 - 30 ml dnevno

Lakolax Natur se može koristiti prema potrebi i produženo vrijeme kako bi se održala normalna funkcija crijeva. Preporučuje se uzimanje Lakolax Natur sirupa s dovoljnom količinom tekućine, a može se konzumirati razrijeđen ili nerazrijeđen.

Napomene

Čuvati od dohvata male djece. Preporučene dnevne doze ne smiju se prekoračiti. Dodatak prehrani nije nadomjestak ili zamjena uravnoteženoj prehrani. Važno je pridržavati se uravnotežene i raznovrsne prehrane i zdravog načina života.

Blagotvorni učinak postiže se uzimanjem pojedinačne porcije od 10 g laktuloze dnevno.

Ne uzimati kod preosjetljivosti na laktulozu ili laktulozi srodne šećere (galaktoza, laktoza).

Česta pitanja

Mogu li kupovati bez korisničkog računa?

Da. Odaberite proizvode koje želite, dodajte ih u košaricu i kod plaćanja unesite podatke za dostavu. Korisnički račun potreban vam je ako želite skupljati bodove za uštedu, te sačuvati sve prošle narudžbe kako bi lakše ponovili narudžbu ili se podsjetili što ste zadnji put kupili.

Što se događa po izvršenoj narudžbi?

Naše magistre će prikupiti sve proizvode i pažljivo ih zapakirati, te predati vašu narudžbu našim dostavljačima. Ovisno o vašoj adresi, kupljeni proizvodi i preparati mogu vam biti na vratima već sljedeći dan, a najkasnije kroz 5 radnih dana.

Mogu li vratiti proizvode koji mi ne odgovaraju?

Naravno - u roku od 14 dana uz predočenje računa, ako su neoštećeni i neotvoreni. Nažalost, ne možemo preuzeti korištene proizvode, osim ako nisu tehnički neispravni, pri čemu vam možemo proizvod zamijeniti ili vam vratiti novac.

Mogu li se proizvodi naručiti telefonom?

Naravno, na broj 01 4870 224. Prilikom narudžbe ostavite nam i vašu email adresu, na koju vam šaljemo ponudu. Čim je uplata vidljiva na našem računu šaljemo vam naručeno.

Kako loyalty bodove koristiti na webshopu?

Ako ste stari korisnik aplikacije i želite svoje bodove koristiti i prilikom online kupnje, potrebno je napraviti registraciju na webu te u korisničkom profilu Moj Pablo upisati postojeći ID broj iz aplikacije.

ID broj ćete pronaći u aplikaciji, nalazi se iznad vašeg imena i prezimena te sadrži 17 brojeva.

Ako ste novi korisnik aplikacije i želite svoje bodove koristiti na webshopu, potrebno je preuzeti aplikaciju, aktivirati novu karticu i prilikom registracije na webshopu upisati ID broj u Moj Pablo račun.

Kako prikupljam loyalty bodove?

Svakom kupnjom proizvoda (kozmetike, medicinskih proizvoda koji nisu na listi HZZO-a i dodataka prehrani) u iznosu većem od 10,61 € ostvarujete mogućnost prikupljanja bodova, u omjeru 1 bod za potrošenih 1,33 €.

U obračun za bodove ne ulaze proizvodi koji su na popustu većem od 10% i receptni lijekovi.

Bodovi se mogu iskoristiti za umanjenje računa u omjeru 1 bod = 0,13 €.

Za više informacija kliknite na link.

Kada će moji loyalty bodovi biti vidljivi u aplikaciji ili korisničkom profilu?

Molimo za malo strpljenja. Vaši bodovi u aplikaciji ili korisničkom profilu neće biti vidljivi odmah po napravljenoj narudžbi već nakon fiskalizacije računa, što može potrajati. Molimo da svoje bodove provjerite nakon preuzimanja paketa od dostavne službe. Ako ih i tada ne vidite, pišite nam na mail [email protected] pa ćemo provjeriti stanje vaših bodova te ih naknadno upisati ako bude potrebno.

Bodovi se neće obračunati na proizvode koji su već prethodno sniženi više od 10%.

Skupljajte bodove bez kartice

Preuzmite Pablo aplikaciju i ostvarite brojne pogodnosti i uštede.

Svaka kupnja iznad  10,61 € donosi vam 1 bod na potrošenih 1,33 €. Popust možete koristiti već kod sljedeće kupnje u Pablo ljekarni i webshopu. 

1 bod = 0,13 €

*Bodovi se ne obračunavaju na proizvode koji su prethodno sniženi više od 10%.

Više o programu vjernosti

Prijavi se na newsletter i ostvari 10% popusta na prvu kupovinu.