Početna Proizvodi Dodaci prehrani Jamieson magnezij prašak bisglicinat citrat limun i limeta
Dodaci prehrani

Jamieson magnezij prašak bisglicinat citrat limun i limeta

Šifra: 00068467
Nedostupno Jamieson

Jamieson magnezij prašak s limun-limetnim okusom je dodatak prehrani koji se lako koristi - jednostavno ga pomiješajte s vodom i uživajte.

35,40 €
35.40
PDV uključen u cijenu
Želim da me obavijestite kada proizvod ponovno bude dostupan

Magnezij prašak limun-limeta, bez umjetnih sladila i okusa, pruža jednostavan način unosa važnog minerala. Brzo se otapa u vodi u visoko apsorbirajući magnezijev citrat. Pomaže u smanjenju umora, održavanju ravnoteže elektrolita i oslobađanju energije. Važan je za normalno psihološko funkcioniranje, mišiće, živčani sustav te očuvanje kostiju i zuba. Idealno za fizičke napore i stresne situacije, kada tijelo gubi magnezij putem urina i znojenja.

Proizvod je bez soli (NaCl), glutena, laktoze, umjetnih boja, aroma i konzervansa, te ne sadrži GMO ni umjetne zaslađivače.

Upotreba

Stavite 1 mjericu (4,38g) dnevno i rastopite je u čaši vruće vode (250ml). Tokom ljeta možete konzumirati kao osvježavajuće hladno piće. Važno je ne prekoračiti preporučene dnevne doze.

Sastojci

Sastav u 1 mjerici/4,19g (=dnevna doza): 1 mjerica (% PU*)
Magnezij (magnezijev bisglicinat i citrat**) 300 mg (100 %)

*%PU=preporučeni dnevni unos

**Magnezijev karbonat i limunska kiselina u kombinaciji s vodom stvaraju dobro absorbirajući ionski magnezijev citrat.

Sastojci: magnezij (kao karbonat); limunska kiselina; magnezij (kao bisglicinat); tvar za zakiseljavanje: tartarna kiselina; prirodne arome limuna i limete; prirodna sladila: ksilitol, stevia.

Napomena: Čuvati dobro zatvoreno na suhom i tamnom mjestu na temperaturi (15°C-25°C). Čuvati izvan dohvata djece. Dodatak prehrani nije nadomjestak ili zamjena uravnoteženoj prehrani. Važno je pridržavati se uravnotežene i raznovrsne prehrane i zdravog načina života.

Česta pitanja

Mogu li kupovati bez korisničkog računa?

Da. Odaberite proizvode koje želite, dodajte ih u košaricu i kod plaćanja unesite podatke za dostavu. Korisnički račun potreban vam je ako želite skupljati bodove za uštedu, te sačuvati sve prošle narudžbe kako bi lakše ponovili narudžbu ili se podsjetili što ste zadnji put kupili.

Što se događa po izvršenoj narudžbi?

Naše magistre će prikupiti sve proizvode i pažljivo ih zapakirati, te predati vašu narudžbu našim dostavljačima. Ovisno o vašoj adresi, kupljeni proizvodi i preparati mogu vam biti na vratima već sljedeći dan, a najkasnije kroz 5 radnih dana.

Mogu li vratiti proizvode koji mi ne odgovaraju?

Naravno - u roku od 14 dana uz predočenje računa, ako su neoštećeni i neotvoreni. Nažalost, ne možemo preuzeti korištene proizvode, osim ako nisu tehnički neispravni, pri čemu vam možemo proizvod zamijeniti ili vam vratiti novac.

Mogu li se proizvodi naručiti telefonom?

Naravno, na broj 01 4870 224. Prilikom narudžbe ostavite nam i vašu email adresu, na koju vam šaljemo ponudu. Čim je uplata vidljiva na našem računu šaljemo vam naručeno.

Kako loyalty bodove koristiti na webshopu?

Ako ste stari korisnik aplikacije i želite svoje bodove koristiti i prilikom online kupnje, potrebno je napraviti registraciju na webu te u korisničkom profilu Moj Pablo upisati postojeći ID broj iz aplikacije.

ID broj ćete pronaći u aplikaciji, nalazi se iznad vašeg imena i prezimena te sadrži 17 brojeva.

Ako ste novi korisnik aplikacije i želite svoje bodove koristiti na webshopu, potrebno je preuzeti aplikaciju, aktivirati novu karticu i prilikom registracije na webshopu upisati ID broj u Moj Pablo račun.

Kako prikupljam loyalty bodove?

Svakom kupnjom proizvoda (kozmetike, medicinskih proizvoda koji nisu na listi HZZO-a i dodataka prehrani) u iznosu većem od 10,61 € ostvarujete mogućnost prikupljanja bodova, u omjeru 1 bod za potrošenih 1,33 €.

U obračun za bodove ne ulaze proizvodi koji su na popustu većem od 10% i receptni lijekovi.

Bodovi se mogu iskoristiti za umanjenje računa u omjeru 1 bod = 0,13 €.

Za više informacija kliknite na link.

Kada će moji loyalty bodovi biti vidljivi u aplikaciji ili korisničkom profilu?

Molimo za malo strpljenja. Vaši bodovi u aplikaciji ili korisničkom profilu neće biti vidljivi odmah po napravljenoj narudžbi već nakon fiskalizacije računa, što može potrajati. Molimo da svoje bodove provjerite nakon preuzimanja paketa od dostavne službe. Ako ih i tada ne vidite, pišite nam na mail [email protected] pa ćemo provjeriti stanje vaših bodova te ih naknadno upisati ako bude potrebno.

Bodovi se neće obračunati na proizvode koji su već prethodno sniženi više od 10%.

Skupljajte bodove bez kartice

Preuzmite Pablo aplikaciju i ostvarite brojne pogodnosti i uštede.

Svaka kupnja iznad  10,61 € donosi vam 1 bod na potrošenih 1,33 €. Popust možete koristiti već kod sljedeće kupnje u Pablo ljekarni i webshopu. 

1 bod = 0,13 €

*Bodovi se ne obračunavaju na proizvode koji su prethodno sniženi više od 10%.

Više o programu vjernosti

Prijavi se na newsletter i ostvari 10% popusta na prvu kupovinu.

Vaša privatnost i osobni podaci su nam bitni. Sukladno novoj Općoj uredbi o zaštiti podataka ažurirali smo naša Pravila privatnosti .

Kako bi se osigurao ispravan rad ovih web-stranica, ponekad na vaše uređaje pohranjujemo male podatkovne datoteke poznate pod nazivom kolačići.

Više o Pravilima privatnosti pročitajte ovdje.

Više o Pravilima o korištenju kolačića pročitajte ovdje.

 

Postavke o kolačićima možete urediti i/ili ažurirati ili obrisati prilikom svakog posjeta našoj stranici. O svemu više pročitajte u Pravilima o korištenju kolačića.

Google maps
Google Ads
Facebook messenger (like page)
Mailgun

Google tag manager
Google analytics