Vitamin D doprinosi održavanju zdravih kostiju i zuba, podržava mišićnu funkciju, imunološki sustav, te pomaže u apsorpciji kalcija i fosfora, regulaciji razine kalcija u krvi i sudjeluje u diobi stanica. Kapsule omogućuju jednostavnu konzumaciju i poboljšanu apsorpciju zahvaljujući punilu izrađenom od visokokvalitetnog kokosovog ulja s visokim udjelom srednjelančanih triglicerida, koji pospješuju apsorpciju prirodnog vitamina D3. Odaberite prirodno i kvalitetno.
Proizvod ne sadrži škrob, laktozu, gluten, umjetne boje, okuse niti konzervanse. Sadrži Quali-D, svjetski priznati prirodni vitamin D3 dobiven iz lanolina. Proces proizvodnje prati se od farme do konačnog proizvoda bez ispitivanja na životinjama. Proizvod nije prikladan za vegane.
Upotreba
Popiti 1 kapsulu dnevno. Preporučene dnevne doze ne smiju se prekoračiti.
Sastojci
Sastav u 1 kapsuli (=dnevna doza): |
1 tableta (% PU*) |
Vitamin D3 (kolekalciferol) |
25 μg = 1000 IU (500%) |
*%PU=preporučeni dnevni unos
Sastojci: tvar za povećanje volumena: ulje srednjelančanih triglicerida, želatina; tvar za zadržavanje vlage: glicerol, pročišćena voda; vitamin D3 kao kolekalciferol.
Napomena: Čuvati dobro zatvoreno na suhom i tamnom mjestu na temperaturi (15°C-25°C). Čuvati izvan dohvata djece. Dodatak prehrani nije nadomjestak ili zamjena uravnoteženoj prehrani. Važno je pridržavati se uravnotežene i raznovrsne prehrane i zdravog načina života.
Mogu li kupovati bez korisničkog računa?
Da. Odaberite proizvode koje želite, dodajte ih u košaricu i kod plaćanja unesite podatke za dostavu. Korisnički račun potreban vam je ako želite skupljati bodove za uštedu, te sačuvati sve prošle narudžbe kako bi lakše ponovili narudžbu ili se podsjetili što ste zadnji put kupili.
Što se događa po izvršenoj narudžbi?
Naše magistre će prikupiti sve proizvode i pažljivo ih zapakirati, te predati vašu narudžbu našim dostavljačima. Ovisno o vašoj adresi, kupljeni proizvodi i preparati mogu vam biti na vratima već sljedeći dan, a najkasnije kroz 5 radnih dana.
Mogu li vratiti proizvode koji mi ne odgovaraju?
Naravno - u roku od 14 dana uz predočenje računa, ako su neoštećeni i neotvoreni. Nažalost, ne možemo preuzeti korištene proizvode, osim ako nisu tehnički neispravni, pri čemu vam možemo proizvod zamijeniti ili vam vratiti novac.
Mogu li se proizvodi naručiti telefonom?
Naravno, na broj 01 4870 224. Prilikom narudžbe ostavite nam i vašu email adresu, na koju vam šaljemo ponudu. Čim je uplata vidljiva na našem računu šaljemo vam naručeno.
Kako loyalty bodove koristiti na webshopu?
Ako ste stari korisnik aplikacije i želite svoje bodove koristiti i prilikom online kupnje, potrebno je napraviti registraciju na webu te u korisničkom profilu Moj Pablo upisati postojeći ID broj iz aplikacije.
ID broj ćete pronaći u aplikaciji, nalazi se iznad vašeg imena i prezimena te sadrži 17 brojeva.
Ako ste novi korisnik aplikacije i želite svoje bodove koristiti na webshopu, potrebno je preuzeti aplikaciju, aktivirati novu karticu i prilikom registracije na webshopu upisati ID broj u Moj Pablo račun.
Kako prikupljam loyalty bodove?
Svakom kupnjom proizvoda (kozmetike, medicinskih proizvoda koji nisu na listi HZZO-a i dodataka prehrani) u iznosu većem od 10,61 € ostvarujete mogućnost prikupljanja bodova, u omjeru 1 bod za potrošenih 1,33 €.
U obračun za bodove ne ulaze proizvodi koji su na popustu većem od 10% i receptni lijekovi.
Bodovi se mogu iskoristiti za umanjenje računa u omjeru 1 bod = 0,13 €.
Za više informacija kliknite na link.
Kada će moji loyalty bodovi biti vidljivi u aplikaciji ili korisničkom profilu?
Molimo za malo strpljenja. Vaši bodovi u aplikaciji ili korisničkom profilu neće biti vidljivi odmah po napravljenoj narudžbi već nakon fiskalizacije računa, što može potrajati. Molimo da svoje bodove provjerite nakon preuzimanja paketa od dostavne službe. Ako ih i tada ne vidite, pišite nam na mail [email protected] pa ćemo provjeriti stanje vaših bodova te ih naknadno upisati ako bude potrebno.
Bodovi se neće obračunati na proizvode koji su već prethodno sniženi više od 10%.