Početna Proizvodi Kozmetika i higijena (Dermo)kozmetika Njega kose Klorane hranjiva i obnavljajuća maska s cupuaçu maslacem za suhu i oštećenu kosu 150 ml
-30%
Kozmetika i higijena / (Dermo)kozmetika / Njega kose

Klorane hranjiva i obnavljajuća maska s cupuaçu maslacem za suhu i oštećenu kosu 150 ml

Šifra: 00062363
Nedostupno Klorane

Klorane hranjiva i obnavljajuća maska s organskim cupuaçu maslacem za suhu i oštećenu kosu. Djeluje revitalizirajuće i kosu čini mekom, sjajnom i poletnom.

27,70 €
19,39 €
19.39
PDV uključen u cijenu
Želim da me obavijestite kada proizvod ponovno bude dostupan

Klorane hranjiva i obnavljajuća maska s organskim cupuaçu maslacem za suhu i oštećenu kosu koja djeluje revitalizirajuće. Maska je lagane strukture i čini kosu mekom, sjajnom i poletnom.

Na bazi cupuaçu maslaca, Theobroma grandiflorum, koji djeluje hranjivo na vlasi kose od samog vlasišta do vrhova. S cjelovitim obnavljajućim učinkom revitalizira kosu i omogućuje lako stiliziranje. Pripravak sadrži 96% sastojaka prirodnog podrijetla. Za oblikovanje valovite i kovrčave kose. Visoke podnošljivosti.

Maska se može upotrijebiti na tri načina:

  1. Nanijeti dužinom vlasi sve do vrhova. Ostaviti pet minuta pa isprati.
  2. Kao noćna maska: nanijeti na suhu kosu i ostaviti preko noći pa isprati ujutro.
  3. Leave-in za jako suhu kosu: nanijeti količinu jednog do dva zrna graška dužinom vlasi do vrhova i ne ispirati.

Izbjegavati kontakt s očima.

Sastojci

Water (aqua)*, glycol palmitate*, behenyl alcohol*, caprylic/capric triglyceride*, cocos nucifera (coconut) oil (cocos nucifera oil)*, theobroma grandiflorum seed butter*, behenamidopropyl dimethylamine*, dicaprylyl carbonate*, cetearyl alcohol*, betaine*, glycerin*, 1,2-hexanediol, benzoic acid, caramel*, cetearyl glucoside*, citric acid*, fragrance (parfum), helianthus annuus (sunflower) seed oil (helianthus annuus seed oil)*, lactic acid*, tocopherol*.
* sastojaci prirodnog podrijetla

Česta pitanja

Mogu li kupovati bez korisničkog računa?

Da. Odaberite proizvode koje želite, dodajte ih u košaricu i kod plaćanja unesite podatke za dostavu. Korisnički račun potreban vam je ako želite skupljati bodove za uštedu, te sačuvati sve prošle narudžbe kako bi lakše ponovili narudžbu ili se podsjetili što ste zadnji put kupili.

Što se događa po izvršenoj narudžbi?

Naše magistre će prikupiti sve proizvode i pažljivo ih zapakirati, te predati vašu narudžbu našim dostavljačima. Ovisno o vašoj adresi, kupljeni proizvodi i preparati mogu vam biti na vratima već sljedeći dan, a najkasnije kroz 5 radnih dana.

Mogu li vratiti proizvode koji mi ne odgovaraju?

Naravno - u roku od 14 dana uz predočenje računa, ako su neoštećeni i neotvoreni. Nažalost, ne možemo preuzeti korištene proizvode, osim ako nisu tehnički neispravni, pri čemu vam možemo proizvod zamijeniti ili vam vratiti novac.

Mogu li se proizvodi naručiti telefonom?

Naravno, na broj 01 4870 224. Prilikom narudžbe ostavite nam i vašu email adresu, na koju vam šaljemo ponudu. Čim je uplata vidljiva na našem računu šaljemo vam naručeno.

Kako loyalty bodove koristiti na webshopu?

Ako ste stari korisnik aplikacije i želite svoje bodove koristiti i prilikom online kupnje, potrebno je napraviti registraciju na webu te u korisničkom profilu Moj Pablo upisati postojeći ID broj iz aplikacije.

ID broj ćete pronaći u aplikaciji, nalazi se iznad vašeg imena i prezimena te sadrži 17 brojeva.

Ako ste novi korisnik aplikacije i želite svoje bodove koristiti na webshopu, potrebno je preuzeti aplikaciju, aktivirati novu karticu i prilikom registracije na webshopu upisati ID broj u Moj Pablo račun.

Kako prikupljam loyalty bodove?

Svakom kupnjom proizvoda (kozmetike, medicinskih proizvoda koji nisu na listi HZZO-a i dodataka prehrani) u iznosu većem od 10,61 € ostvarujete mogućnost prikupljanja bodova, u omjeru 1 bod za potrošenih 1,33 €.

U obračun za bodove ne ulaze proizvodi koji su na popustu većem od 10% i receptni lijekovi.

Bodovi se mogu iskoristiti za umanjenje računa u omjeru 1 bod = 0,13 €.

Za više informacija kliknite na link.

Kada će moji loyalty bodovi biti vidljivi u aplikaciji ili korisničkom profilu?

Molimo za malo strpljenja. Vaši bodovi u aplikaciji ili korisničkom profilu neće biti vidljivi odmah po napravljenoj narudžbi već nakon fiskalizacije računa, što može potrajati. Molimo da svoje bodove provjerite nakon preuzimanja paketa od dostavne službe. Ako ih i tada ne vidite, pišite nam na mail [email protected] pa ćemo provjeriti stanje vaših bodova te ih naknadno upisati ako bude potrebno.

Bodovi se neće obračunati na proizvode koji su već prethodno sniženi više od 10%.

Skupljajte bodove bez kartice

Preuzmite Pablo aplikaciju i ostvarite brojne pogodnosti i uštede.

Svaka kupnja iznad  10,61 € donosi vam 1 bod na potrošenih 1,33 €. Popust možete koristiti već kod sljedeće kupnje u Pablo ljekarni i webshopu. 

1 bod = 0,13 €

*Bodovi se ne obračunavaju na proizvode koji su prethodno sniženi više od 10%.

Više o programu vjernosti

Prijavi se na newsletter i ostvari 10% popusta na prvu kupovinu.