Početna Proizvodi Mame i djeca Njega kože trudnica i dojilja Medela purelan krema za bradavice, 7g
Mame i djeca / Njega kože trudnica i dojilja

Medela purelan krema za bradavice, 7g

Šifra: 00020855
Raspoloživo Medela

Medela Purelan krema pruža prirodnu i umirujuću njegu te zaštitu za suhe, ispucale ili bolne bradavice. Ova krema od lanolina sigurna je za upotrebu tijekom dojenja kako za vas tako i za vašu bebu.

11,05 €
11.05
PDV uključen u cijenu
Besplatna dostava za narudžbe iznad 39,82 €

Medela Purelan krema pruža prirodnu i umirujuću njegu te zaštitu za suhe, ispucale ili bolne bradavice. Ova krema od lanolina sigurna je za upotrebu tijekom dojenja kako za vas tako i za vašu bebu. Još od 2002. godine, Medela Purelan krema za bradavice pruža mnogim majkama olakšanje od bolnih i suhih bradavica koje se javljaju tijekom dojenja.

Medela Purelan krema je sigurna i za mamu i za bebu, a nije potrebno uklanjanje prije dojenja. Sastoji se od 100% čistog i prirodnog medicinskog lanolina, bez ikakvih umjetnih dodataka i konzervansa. To znači da se krema može ostaviti na bradavicama tijekom dojenja. Ova krema pomaže u nadopunjavanju prirodne razine lipida u koži, čime se korigira ravnoteža vlažnosti i jačaju prirodna svojstva kože. Također je idealna za tretiranje ispucale usne, suhog nosa i suhe kože kod beba. Purelan krema ne sadrži parabene, aditive, konzervanse ni mirise te je hipoalergena.

Upotreba

Nakon dojenja, možete primijeniti Purelan kremu od lanolina. Prije nanošenja, svakako operite ruke kako biste osigurali čisto okruženje. Možete izdojiti malu količinu mlijeka i nježno obrisati bradavicu i područje oko nje (areolu), pričekajte da se osuši. Zatim zagrijte i omekšajte malu količinu kreme od lanolina između vrhova prstiju i nanesite je nježno, stvarajući tanak sloj na bradavicu i okolno područje. Ostavite da se krema upije i osuši. Ovaj postupak možete ponavljati nakon svakog hranjenja.

Česta pitanja

Mogu li kupovati bez korisničkog računa?

Da. Odaberite proizvode koje želite, dodajte ih u košaricu i kod plaćanja unesite podatke za dostavu. Korisnički račun potreban vam je ako želite skupljati bodove za uštedu, te sačuvati sve prošle narudžbe kako bi lakše ponovili narudžbu ili se podsjetili što ste zadnji put kupili.

Što se događa po izvršenoj narudžbi?

Naše magistre će prikupiti sve proizvode i pažljivo ih zapakirati, te predati vašu narudžbu našim dostavljačima. Ovisno o vašoj adresi, kupljeni proizvodi i preparati mogu vam biti na vratima već sljedeći dan, a najkasnije kroz 5 radnih dana.

Mogu li vratiti proizvode koji mi ne odgovaraju?

Naravno - u roku od 14 dana uz predočenje računa, ako su neoštećeni i neotvoreni. Nažalost, ne možemo preuzeti korištene proizvode, osim ako nisu tehnički neispravni, pri čemu vam možemo proizvod zamijeniti ili vam vratiti novac.

Mogu li se proizvodi naručiti telefonom?

Naravno, na broj 01 4870 224. Prilikom narudžbe ostavite nam i vašu email adresu, na koju vam šaljemo ponudu. Čim je uplata vidljiva na našem računu šaljemo vam naručeno.

Kako loyalty bodove koristiti na webshopu?

Ako ste stari korisnik aplikacije i želite svoje bodove koristiti i prilikom online kupnje, potrebno je napraviti registraciju na webu te u korisničkom profilu Moj Pablo upisati postojeći ID broj iz aplikacije.

ID broj ćete pronaći u aplikaciji, nalazi se iznad vašeg imena i prezimena te sadrži 17 brojeva.

Ako ste novi korisnik aplikacije i želite svoje bodove koristiti na webshopu, potrebno je preuzeti aplikaciju, aktivirati novu karticu i prilikom registracije na webshopu upisati ID broj u Moj Pablo račun.

Kako prikupljam loyalty bodove?

Svakom kupnjom proizvoda (kozmetike, medicinskih proizvoda koji nisu na listi HZZO-a i dodataka prehrani) u iznosu većem od 10,61 € ostvarujete mogućnost prikupljanja bodova, u omjeru 1 bod za potrošenih 1,33 €.

U obračun za bodove ne ulaze proizvodi koji su na popustu većem od 10% i receptni lijekovi.

Bodovi se mogu iskoristiti za umanjenje računa u omjeru 1 bod = 0,13 €.

Za više informacija kliknite na link.

Kada će moji loyalty bodovi biti vidljivi u aplikaciji ili korisničkom profilu?

Molimo za malo strpljenja. Vaši bodovi u aplikaciji ili korisničkom profilu neće biti vidljivi odmah po napravljenoj narudžbi već nakon fiskalizacije računa, što može potrajati. Molimo da svoje bodove provjerite nakon preuzimanja paketa od dostavne službe. Ako ih i tada ne vidite, pišite nam na mail [email protected] pa ćemo provjeriti stanje vaših bodova te ih naknadno upisati ako bude potrebno.

Bodovi se neće obračunati na proizvode koji su već prethodno sniženi više od 10%.

Skupljajte bodove bez kartice

Preuzmite Pablo aplikaciju i ostvarite brojne pogodnosti i uštede.

Svaka kupnja iznad  10,61 € donosi vam 1 bod na potrošenih 1,33 €. Popust možete koristiti već kod sljedeće kupnje u Pablo ljekarni i webshopu. 

1 bod = 0,13 €

*Bodovi se ne obračunavaju na proizvode koji su prethodno sniženi više od 10%.

Više o programu vjernosti

Prijavi se na newsletter i ostvari 10% popusta na prvu kupovinu.