-20%
Tegobe / Ženski kutak / Ginekološki problemi

Multi-Gyn FloraPlus gel 5x5 ml

Šifra: 00040288
Raspoloživo Multi-Gyn

Multi-Gyn FloraPlus gel namijenjen je za liječenje i sprječavanje problema rodnice koji su uzrokovani kvasnicama. Daje prebiotičku podršku zdravoj flori rodnice i sprječava (ponavljajuću) kandidijazu. Djeluje na ublažavanje tegoba poput iscjetka, svrbeža, iritacija, crvenila i osjetljivosti.

16,27 €
13,02 €
13.02
PDV uključen u cijenu
Besplatna dostava za narudžbe iznad 39,82 €

Multi-Gyn FloraPlus gel namijenjen je za liječenje i sprječavanje problema rodnice koji su uzrokovani kvasnicama. Daje prebiotičku podršku zdravoj flori rodnice i sprječava (ponavljajuću) kandidijazu. Djeluje na ublažavanje tegoba poput iscjetka, svrbeža, iritacija, crvenila i osjetljivosti.

Djelovanje:

Ovaj prirodni gel temelji se na patentiranom bioaktivnom 2QR-kompleksu s prebiotičkim sastojcima. Prebiotici su hranjivi sastojci u gelu koji omogućuju rast dobrih i korisnih laktobacila. Ovaj gel optimira floru i pH vrijednost rodnice.

2QR-kompleks je prirodna tvar iz biljaka i sastoji se od bioaktivnih polisaharida te formira fizičku barijeru u obliku gela koja sprječava kontakt patogenih bakterija s vaginalnom sluznicom čime ih neutralizira. Bakterije se zatim odstranjuju s epitela prirodnim mehanizmima čišćenja sluznice. Prebiotici podržavaju "dobre" laktobacile za obnovu flore rodnice.

Ova jedinstvena kombinacija čini gel idealnim proizvodom jer održava ravnotežu flore u rodnici tako što suzbija štetne mikrobe i podržava razvoj korisnih laktobacila (bakterije mliječne kiseline). Tako se stvara optimalna i prirodna flora koja sprječava tegobe povezane s prekomjernim rastom neželjnih mikroorganizama poput kandide. Iz tog razloga, ovaj gel je vrlo učinkovit u sprječavanju (ponavljajućih) problema rodnice te učinkovito ublažava tegobe kao što su iscjedak, svrbež, nadraženost, neugodan miris, crvenilo i osjetljivost.

Multi-Gyn FloraPlus nije lijek antimikotik, no zbog svog jedinstvenog djelovanja klasificiran je kao medicinski proizvod.

Upotreba

  • Kod liječenja problema rodnice koji su uzrokovani kvasnicama primijeniti jedan jednodozni aplikator neposredno prije odlaska na spavanje, tijekom pet uzastopnih dana.
  • Kod ublažavanja svrbeža, nadraženosti, neugodnog mirisa i iscjetka iz rodnice primijeniti jedan jednodozni aplikator kad god je potrebno ublažiti te simptome
  • Kod sprječavanja problema rodnice (poput ponavljajućih infekcije kvasnicama) kao podrška dobrim laktobacilima i kod zaštite od problema rodnice primijeniti jedan jednodozni aplikator svaka tri dana.

Gel se ne smije primjenjivati dulje od 30 uzastopnih dan. Tako se flora rodnice regulira sama i bez podrške. U slučaju trajnih ili ponavljajućih tegoba, uvijek je potrebno obratiti se liječniku.

Ovaj prebiotički gel primjenjuje se izravno u rodnicu pomoću posebno oblikovanog aplikatora. Jedan jednodozni aplikator koristi se za jednu primjenu. Nakon upotrebe, jednodozni aplikator treba baciti.

Napomene i mjere opreza

Primjena gela može stvoriti osjećaj topline i peckanja nakon primjene što je normalna pojava i nestat će nakon nekoliko minuta.

Nema poznatih štetnih događaja.

Gel ima optimalnu kiselost (nizak pH) za rodnicu, a sperma je lužnata (visoki pH) pa primjena ovog gela može smanjiti aktivnost spermija. Iz tog razloga, ne preporučuje se primjena gela tijekom razdoblja ovulacije kada pokušavate zatrudnjeti. Gel se ne bi trebao koristiti ni prije ni nakon spolnog odnosa ako želite zatrudnjeti. Ovaj gel nije kontraceptiv.

Ako ste osjetljivi na alergije, isprobajte malu količinu gela na unutrašnjoj strani podlaktice. U slučaju pojave crvene točkice koja svrbi, preporučuje se ne primijeniti ovaj gel.

Nije poznat utjecaj Multi-Gyn FloraPlus na lijekove.

Nema poznatih kontraindikacija za primjenu gela tijekom trudnoće i razdoblja dojenja.

Sastojci

Krospolimer galaktoarabinana i poliglukuronske kiseline*, prebiotici.

*2QR - kompleks: patentirani bioaktivni polisaharidi.

Česta pitanja

Mogu li kupovati bez korisničkog računa?

Da. Odaberite proizvode koje želite, dodajte ih u košaricu i kod plaćanja unesite podatke za dostavu. Korisnički račun potreban vam je ako želite skupljati bodove za uštedu, te sačuvati sve prošle narudžbe kako bi lakše ponovili narudžbu ili se podsjetili što ste zadnji put kupili.

Što se događa po izvršenoj narudžbi?

Naše magistre će prikupiti sve proizvode i pažljivo ih zapakirati, te predati vašu narudžbu našim dostavljačima. Ovisno o vašoj adresi, kupljeni proizvodi i preparati mogu vam biti na vratima već sljedeći dan, a najkasnije kroz 5 radnih dana.

Mogu li vratiti proizvode koji mi ne odgovaraju?

Naravno - u roku od 14 dana uz predočenje računa, ako su neoštećeni i neotvoreni. Nažalost, ne možemo preuzeti korištene proizvode, osim ako nisu tehnički neispravni, pri čemu vam možemo proizvod zamijeniti ili vam vratiti novac.

Mogu li se proizvodi naručiti telefonom?

Naravno, na broj 01 4870 224. Prilikom narudžbe ostavite nam i vašu email adresu, na koju vam šaljemo ponudu. Čim je uplata vidljiva na našem računu šaljemo vam naručeno.

Kako loyalty bodove koristiti na webshopu?

Ako ste stari korisnik aplikacije i želite svoje bodove koristiti i prilikom online kupnje, potrebno je napraviti registraciju na webu te u korisničkom profilu Moj Pablo upisati postojeći ID broj iz aplikacije.

ID broj ćete pronaći u aplikaciji, nalazi se iznad vašeg imena i prezimena te sadrži 17 brojeva.

Ako ste novi korisnik aplikacije i želite svoje bodove koristiti na webshopu, potrebno je preuzeti aplikaciju, aktivirati novu karticu i prilikom registracije na webshopu upisati ID broj u Moj Pablo račun.

Kako prikupljam loyalty bodove?

Svakom kupnjom proizvoda (kozmetike, medicinskih proizvoda koji nisu na listi HZZO-a i dodataka prehrani) u iznosu većem od 10,61 € ostvarujete mogućnost prikupljanja bodova, u omjeru 1 bod za potrošenih 1,33 €.

U obračun za bodove ne ulaze proizvodi koji su na popustu većem od 10% i receptni lijekovi.

Bodovi se mogu iskoristiti za umanjenje računa u omjeru 1 bod = 0,13 €.

Za više informacija kliknite na link.

Kada će moji loyalty bodovi biti vidljivi u aplikaciji ili korisničkom profilu?

Molimo za malo strpljenja. Vaši bodovi u aplikaciji ili korisničkom profilu neće biti vidljivi odmah po napravljenoj narudžbi već nakon fiskalizacije računa, što može potrajati. Molimo da svoje bodove provjerite nakon preuzimanja paketa od dostavne službe. Ako ih i tada ne vidite, pišite nam na mail [email protected] pa ćemo provjeriti stanje vaših bodova te ih naknadno upisati ako bude potrebno.

Bodovi se neće obračunati na proizvode koji su već prethodno sniženi više od 10%.

Skupljajte bodove bez kartice

Preuzmite Pablo aplikaciju i ostvarite brojne pogodnosti i uštede.

Svaka kupnja iznad  10,61 € donosi vam 1 bod na potrošenih 1,33 €. Popust možete koristiti već kod sljedeće kupnje u Pablo ljekarni i webshopu. 

1 bod = 0,13 €

*Bodovi se ne obračunavaju na proizvode koji su prethodno sniženi više od 10%.

Više o programu vjernosti

Prijavi se na newsletter i ostvari 10% popusta na prvu kupovinu.