Početna Proizvodi Kozmetika i higijena (Dermo)kozmetika Njega lica Neutrogena Bright Boost gel krema za lice 50 ml
-30%
Kozmetika i higijena / (Dermo)kozmetika / Njega lica

Neutrogena Bright Boost gel krema za lice 50 ml

Šifra: 00068795
Nedostupno Neutrogena

Neutrogena Bright Boost krema namijenjena je za smanjenje vidljivih znakova starenja kože i hidratizaciju te poboljšanje tonusa kože.

17,50 €
12,25 €
12.25
PDV uključen u cijenu
Želim da me obavijestite kada proizvod ponovno bude dostupan

Neutrogena Bright Boost krema namijenjena je za smanjenje vidljivih znakova starenja kože i hidratizaciju te poboljšanje tonusa kože.

  • Neoglukozamin dokazano smanjuje znakove starenja kože, hidratizira te potiče prirodno obnavljanje površinskih stanica kože i smanjuje proizvodnju melanina za poboljšanje tonusa kože.
  • AHA i PHA kiseline djeluju kao nježan piling uklanjajući iscrpljene i umorne stanice kože.

Ova formula gel kreme pomaže u sprječavanju starenja kože (suhoća, neravnomjeran tonus kože i fine linije) i otkriva sjajniju kožu zdravog izgleda.

Upotreba

Temeljito očistiti lice i vrat pa nanijeti gel kremu i umasirati kružnim pokretima. Namijenjena je za svakodnevnu upotrebu.

Sastojci

Aqua, dimethicone, glycerin, mandelic acid, gluconolactone, acetyl glucosamine, triethyl citrate, hydroxyethyl acrylate/sodium acryloyldimethyl taurate copolymer, polyacrylate crosspolymer-6, butylene glycol, ethylhexylglycerin, squalane, aluminum starch octenylsuccinate, dimethiconol, mica, silica, tin oxide, cetearyl olivate, sorbitan olivate, sorbitan isostearate, polysorbate 60, cetearyl alcohol, dimethicone crosspolymer, coco-glucoside, t-butyl alcohol, succinoglycan, disodium edta, sodium hydroxide, chlorphenesin, phenoxyethanol, parfum, benzyl salicylate, citronellol, ci 77891, ci 16035.

Česta pitanja

Mogu li kupovati bez korisničkog računa?

Da. Odaberite proizvode koje želite, dodajte ih u košaricu i kod plaćanja unesite podatke za dostavu. Korisnički račun potreban vam je ako želite skupljati bodove za uštedu, te sačuvati sve prošle narudžbe kako bi lakše ponovili narudžbu ili se podsjetili što ste zadnji put kupili.

Što se događa po izvršenoj narudžbi?

Naše magistre će prikupiti sve proizvode i pažljivo ih zapakirati, te predati vašu narudžbu našim dostavljačima. Ovisno o vašoj adresi, kupljeni proizvodi i preparati mogu vam biti na vratima već sljedeći dan, a najkasnije kroz 5 radnih dana.

Mogu li vratiti proizvode koji mi ne odgovaraju?

Naravno - u roku od 14 dana uz predočenje računa, ako su neoštećeni i neotvoreni. Nažalost, ne možemo preuzeti korištene proizvode, osim ako nisu tehnički neispravni, pri čemu vam možemo proizvod zamijeniti ili vam vratiti novac.

Mogu li se proizvodi naručiti telefonom?

Naravno, na broj 01 4870 224. Prilikom narudžbe ostavite nam i vašu email adresu, na koju vam šaljemo ponudu. Čim je uplata vidljiva na našem računu šaljemo vam naručeno.

Kako loyalty bodove koristiti na webshopu?

Ako ste stari korisnik aplikacije i želite svoje bodove koristiti i prilikom online kupnje, potrebno je napraviti registraciju na webu te u korisničkom profilu Moj Pablo upisati postojeći ID broj iz aplikacije.

ID broj ćete pronaći u aplikaciji, nalazi se iznad vašeg imena i prezimena te sadrži 17 brojeva.

Ako ste novi korisnik aplikacije i želite svoje bodove koristiti na webshopu, potrebno je preuzeti aplikaciju, aktivirati novu karticu i prilikom registracije na webshopu upisati ID broj u Moj Pablo račun.

Kako prikupljam loyalty bodove?

Svakom kupnjom proizvoda (kozmetike, medicinskih proizvoda koji nisu na listi HZZO-a i dodataka prehrani) u iznosu većem od 10,61 € ostvarujete mogućnost prikupljanja bodova, u omjeru 1 bod za potrošenih 1,33 €.

U obračun za bodove ne ulaze proizvodi koji su na popustu većem od 10% i receptni lijekovi.

Bodovi se mogu iskoristiti za umanjenje računa u omjeru 1 bod = 0,13 €.

Za više informacija kliknite na link.

Kada će moji loyalty bodovi biti vidljivi u aplikaciji ili korisničkom profilu?

Molimo za malo strpljenja. Vaši bodovi u aplikaciji ili korisničkom profilu neće biti vidljivi odmah po napravljenoj narudžbi već nakon fiskalizacije računa, što može potrajati. Molimo da svoje bodove provjerite nakon preuzimanja paketa od dostavne službe. Ako ih i tada ne vidite, pišite nam na mail [email protected] pa ćemo provjeriti stanje vaših bodova te ih naknadno upisati ako bude potrebno.

Bodovi se neće obračunati na proizvode koji su već prethodno sniženi više od 10%.

Skupljajte bodove bez kartice

Preuzmite Pablo aplikaciju i ostvarite brojne pogodnosti i uštede.

Svaka kupnja iznad  10,61 € donosi vam 1 bod na potrošenih 1,33 €. Popust možete koristiti već kod sljedeće kupnje u Pablo ljekarni i webshopu. 

1 bod = 0,13 €

*Bodovi se ne obračunavaju na proizvode koji su prethodno sniženi više od 10%.

Više o programu vjernosti

Prijavi se na newsletter i ostvari 10% popusta na prvu kupovinu.