Početna Proizvodi Mame i djeca Dječja hrana Novalac AR početna mliječna hrana za dojenčad s vraćanjem hrane 400 g

Pitajte nas o proizvodu

Sve što vas zanima

Naše magistre odgovorit će najbrže što mogu.

Obavezna polja označena su zvjezdicom

Mame i djeca / Dječja hrana

Novalac AR početna mliječna hrana za dojenčad s vraćanjem hrane 400 g

Šifra: 00039475
Raspoloživo Novalac

Novalac AR početna je mliječna hrana za dojenčad do 12. mjeseca koja zgušnjavanjem hrane smanjuje vraćanje hrane iz želuca.

14,57 €
|
109,77 kn
109.77
PDV uključen u cijenu
Besplatna dostava za narudžbe iznad 39,82 € | 300,00 kn

Novalac AR početna je mliječna hrana za dojenčad do 12. mjeseca koja zgušnjavanjem hrane smanjuje vraćanje hrane iz želuca.

Namijenjena je dojenčadi od rođenja do 12. mjeseca života koja često bljuckaju (više puta dnevno).

Sadrži kukuruzni škrob koji se zbog kiselog želučanog pH zgušnjava u želucu, a ne u bočici te tako sprječava vraćanje hrane iz želuca u jednjak koje se najčešće javlja odmah nakon obroka. Lako probavljivi kukuruzni škrob ne usporava probavu.

Novalac AR zadovoljava sve prehrambene potrebe dojenčadi do 6. mjeseca, a za dojenčad stariju od 6 mjeseci dio je raznolike prehrane.

Sadrži optimalnu količinu masti i bjelančevina, obogaćena je željezom te osigurava sve važne aminokiseline, minerale i vitamine.

Ne sadrži gluten ni genetski modificirane organizme (GMO). Sadrži alergene: obrano mlijeko, sojin lecitin, laktoza.

Priprema

Prije pripreme svakog obroka operite ruke. Bočicu i poklopac sa dudom prokuhajte u vodi. Neka ključa barem pet minuta.
Vodu za pripremu obroka prokuhajte u pokrivenom lončiću. Neka ključa barem pet minuta. Vodu u lončiću ohladite na 40°C i prelijte je u bočicu. Uspite u bočicu propisani broj mjerica pomoću priložene mjerice. Bočicu zatvorite i dobro promućkajte da se prašak potpuno otopi. Pripremljeni obrok ohladite do mlakog (37°C), odnosno dok na koži ne osjetite ni hladno ni toplo.

Sastojci

Obrano mlijeko, laktoza (mlijeko), biljna ulja (palmino, sojino, kokosovo), kukuruzni škrob, emulgator (sojin lecitin), vitamini (A, B1, B12, B2, B6, C, D3, E, K1, biotin, folna kiselina, niacin, pantotenska kiselina), trikalcijev fosfat, taurin, kolin bitartarat, željezov sulfat, natrijev klorid, cinkov sulfat, antioksidansi (ekstrakt bogat tokoferolima), L-karnitin, magnezijev oksid, inozitol, bakrov sulfat, natrijev selenit, kalijev jodid, manganov sulfat.

Česta pitanja

Mogu li kupovati bez korisničkog računa?

Da. Odaberite proizvode koje želite, dodajte ih u košaricu i kod plaćanja unesite podatke za dostavu. Korisnički račun potreban vam je ako želite skupljati bodove za uštedu, te sačuvati sve prošle narudžbe kako bi lakše ponovili narudžbu ili se podsjetili što ste zadnji put kupili.

Što se događa po izvršenoj narudžbi?

Naše magistre će prikupiti sve proizvode i pažljivo ih zapakirati, te predati vašu narudžbu našim dostavljačima. Ovisno o vašoj adresi, kupljeni proizvodi i preparati mogu vam biti na vratima već sljedeći dan, a najkasnije kroz 5 radnih dana.

Mogu li vratiti proizvode koji mi ne odgovaraju?

Naravno - u roku od 14 dana uz predočenje računa, ako su neoštećeni i neotvoreni. Nažalost, ne možemo preuzeti korištene proizvode, osim ako nisu tehnički neispravni, pri čemu vam možemo proizvod zamijeniti ili vam vratiti novac.

Mogu li se proizvodi naručiti telefonom?

Naravno, na broj 01 4870 224. Prilikom narudžbe ostavite nam i vašu email adresu, na koju vam šaljemo ponudu. Čim je uplata vidljiva na našem računu šaljemo vam naručeno.

Kako loyalty bodove koristiti na webshopu?

Ako ste stari korisnik aplikacije i želite svoje bodove koristiti i prilikom online kupnje, potrebno je napraviti registraciju na webu te u korisničkom profilu Moj Pablo upisati postojeći ID broj iz aplikacije.

ID broj ćete pronaći u aplikaciji, nalazi se iznad vašeg imena i prezimena te sadrži 17 brojeva.

Ako ste novi korisnik aplikacije i želite svoje bodove koristiti na webshopu, potrebno je preuzeti aplikaciju, aktivirati novu karticu i prilikom registracije na webshopu upisati ID broj u Moj Pablo račun.

Kako prikupljam loyalty bodove?

Svakom kupnjom proizvoda (kozmetike, medicinskih proizvoda koji nisu na listi HZZO-a i dodataka prehrani) u iznosu većem od 80 kn (10,61 €) ostvarujete mogućnost prikupljanja bodova, u omjeru 1 bod za potrošenih 10 kuna (1,33 €).

U obračun za bodove ne ulaze proizvodi koji su na popustu većem od 10% te receptni i bezreceptni lijekovi.

Bodovi se mogu iskoristiti za umanjenje računa u omjeru 1 bod = 1 kn (0,13 €).

Za više informacija kliknite na link.

Kada će moji loyalty bodovi biti vidljivi u aplikaciji ili korisničkom profilu?

Molimo za malo strpljenja. Vaši bodovi u aplikaciji ili korisničkom profilu neće biti vidljivi odmah po napravljenoj narudžbi već nakon fiskalizacije računa, što može potrajati. Molimo da svoje bodove provjerite nakon preuzimanja paketa od dostavne službe. Ako ih i tada ne vidite, pišite nam na mail [email protected] pa ćemo provjeriti stanje vaših bodova te ih naknadno upisati ako bude potrebno.

Bodovi se neće obračunati na proizvode koji su već prethodno sniženi više od 10%.

Skupljajte bodove bez kartice

Preuzmite Pablo aplikaciju i ostvarite brojne pogodnosti i uštede.

Svaka kupnje iznad 80 kuna (10,61 €) donosi vam 1 bod na 10 potrošenih kuna (1,33 €). Popust možete koristiti već kod sljedeće kupnje u Pablo ljekarni i webshopu.

Više o programu vjernosti

Prijavi se na newsletter i ostvari 10% popusta na prvu kupovinu.