Početna Proizvodi Tegobe Ženski kutak Ginekološki problemi NutriPharm Candigynol 10 vaginaleta
Predviđeno vrijeme korištenja: 10 dana

Zaboravite kalendar i kalkulator. Za vas smo izračunali predviđeno vrijeme korištenja proizvoda ako ga uzimate u maksimalnoj preporučenoj dozi.

Tegobe / Ženski kutak / Ginekološki problemi

NutriPharm Candigynol 10 vaginaleta

Šifra: 00056063
Raspoloživo Nutripharm

Medicinski proizvod namijenjen za liječenje i prevenciju vaginalnih infekcija uzrokovanih bakterijama ili gljivicama.

12,97 €
12.97
PDV uključen u cijenu
Besplatna dostava za narudžbe iznad 39,82 €

Medicinski proizvod namijenjen za liječenje i prevenciju vaginalnih infekcija uzrokovanih bakterijama ili gljivicama. Ublažava simptome peckanja, svrbeža i crvenila.

Sadrži patentirani biljni kompleks CANDIRecosle s polisaharidima aloje, eteričnim uljima kadulje i čajevca, ekstrakt sjemenki grejpa i laktatnu kiselinu koja obnavlja normalni pH rodnice.

Ne sadrži konzervanse, parfeme ni boje.

Upotreba

Za pomoć pri liječenju: aplicirati jedan vagitorij dnevno u ležećem položaju prije spavanja, uzastopno kroz 10 dana.

Za prevenciju: Aplicirati jedan vagitorij dnevno u ležećem položaju prije spavanja, uzastopno kroz 10 dana i periodički s pauzama.

Napomene

Proizvod je namijenjen za vaginalnu primjenu. Ne gutati.

Ne koristiti u slučaju preosjetljivosti i nepodnošljivosti na bilo koji sastojak proizvoda.

Čuvati izvan dohvata djece.

Upozorenja

Ne koristiti u slučaju oštećene sluznice.

Za primjenu u trudnoći i u slučaju istovremene primjene farmakološke terapije, posavjetujte se sa svojim liječnikom ili ginekologom.

Proizvod nije namijenjen za primjenu u djece.

Za informacije o indikacijama i načinu upotrebe pažljivo pročitajte unutrašnju uputu koja se nalazi u kutiji zajedno s proizvodom.

Sastojci

Biljni kompleks koji sadrži polisaharide aloje, eterično ulje kadulje, čajevca i ekstrakt sjemenki grejpa, laktatna kiselina, smjesa triglicerida.

Česta pitanja

Mogu li kupovati bez korisničkog računa?

Da. Odaberite proizvode koje želite, dodajte ih u košaricu i kod plaćanja unesite podatke za dostavu. Korisnički račun potreban vam je ako želite skupljati bodove za uštedu, te sačuvati sve prošle narudžbe kako bi lakše ponovili narudžbu ili se podsjetili što ste zadnji put kupili.

Što se događa po izvršenoj narudžbi?

Naše magistre će prikupiti sve proizvode i pažljivo ih zapakirati, te predati vašu narudžbu našim dostavljačima. Ovisno o vašoj adresi, kupljeni proizvodi i preparati mogu vam biti na vratima već sljedeći dan, a najkasnije kroz 5 radnih dana.

Mogu li vratiti proizvode koji mi ne odgovaraju?

Naravno - u roku od 14 dana uz predočenje računa, ako su neoštećeni i neotvoreni. Nažalost, ne možemo preuzeti korištene proizvode, osim ako nisu tehnički neispravni, pri čemu vam možemo proizvod zamijeniti ili vam vratiti novac.

Mogu li se proizvodi naručiti telefonom?

Naravno, na broj 01 4870 224. Prilikom narudžbe ostavite nam i vašu email adresu, na koju vam šaljemo ponudu. Čim je uplata vidljiva na našem računu šaljemo vam naručeno.

Kako loyalty bodove koristiti na webshopu?

Ako ste stari korisnik aplikacije i želite svoje bodove koristiti i prilikom online kupnje, potrebno je napraviti registraciju na webu te u korisničkom profilu Moj Pablo upisati postojeći ID broj iz aplikacije.

ID broj ćete pronaći u aplikaciji, nalazi se iznad vašeg imena i prezimena te sadrži 17 brojeva.

Ako ste novi korisnik aplikacije i želite svoje bodove koristiti na webshopu, potrebno je preuzeti aplikaciju, aktivirati novu karticu i prilikom registracije na webshopu upisati ID broj u Moj Pablo račun.

Kako prikupljam loyalty bodove?

Svakom kupnjom proizvoda (kozmetike, medicinskih proizvoda koji nisu na listi HZZO-a i dodataka prehrani) u iznosu većem od 10,61 € ostvarujete mogućnost prikupljanja bodova, u omjeru 1 bod za potrošenih 1,33 €.

U obračun za bodove ne ulaze proizvodi koji su na popustu većem od 10% i receptni lijekovi.

Bodovi se mogu iskoristiti za umanjenje računa u omjeru 1 bod = 0,13 €.

Za više informacija kliknite na link.

Kada će moji loyalty bodovi biti vidljivi u aplikaciji ili korisničkom profilu?

Molimo za malo strpljenja. Vaši bodovi u aplikaciji ili korisničkom profilu neće biti vidljivi odmah po napravljenoj narudžbi već nakon fiskalizacije računa, što može potrajati. Molimo da svoje bodove provjerite nakon preuzimanja paketa od dostavne službe. Ako ih i tada ne vidite, pišite nam na mail [email protected] pa ćemo provjeriti stanje vaših bodova te ih naknadno upisati ako bude potrebno.

Bodovi se neće obračunati na proizvode koji su već prethodno sniženi više od 10%.

Skupljajte bodove bez kartice

Preuzmite Pablo aplikaciju i ostvarite brojne pogodnosti i uštede.

Svaka kupnja iznad  10,61 € donosi vam 1 bod na potrošenih 1,33 €. Popust možete koristiti već kod sljedeće kupnje u Pablo ljekarni i webshopu. 

1 bod = 0,13 €

*Bodovi se ne obračunavaju na proizvode koji su prethodno sniženi više od 10%.

Više o programu vjernosti

Prijavi se na newsletter i ostvari 10% popusta na prvu kupovinu.

Vaša privatnost i osobni podaci su nam bitni. Sukladno novoj Općoj uredbi o zaštiti podataka ažurirali smo naša Pravila privatnosti .

Kako bi se osigurao ispravan rad ovih web-stranica, ponekad na vaše uređaje pohranjujemo male podatkovne datoteke poznate pod nazivom kolačići.

Više o Pravilima privatnosti pročitajte ovdje.

Više o Pravilima o korištenju kolačića pročitajte ovdje.

 

Postavke o kolačićima možete urediti i/ili ažurirati ili obrisati prilikom svakog posjeta našoj stranici. O svemu više pročitajte u Pravilima o korištenju kolačića.

Google maps
Google Ads
Facebook messenger (like page)
Mailgun

Google tag manager
Google analytics