Početna Proizvodi Mame i djeca Oprema za bebe i djecu Oli & Carol Žvakalica Kelj Kendall
Mame i djeca / Oprema za bebe i djecu

Oli & Carol Žvakalica Kelj Kendall

Šifra: 00065285
Raspoloživo Oli & Carol

Grickalica za zube u obliku kelja koja se koristi pri rastu zubića, za osjetilnu igru i kao igračka pri kupanju.

17,95 €
17.95
PDV uključen u cijenu
Besplatna dostava za narudžbe iznad 39,82 €

Grickalica za zube u obliku kelja koja se koristi pri rastu zubića, za osjetilnu igru i kao igračka pri kupanju.

Uz pomoć Oli&Carol voće i povrća uvedite vašu bebu u zdrave životne navike već od najmanje dobi.

Oli&Carol voće i povrće dizajnirano je bez ikakvih rupa tako da se u njima ne mogu razmnožavati bakterije i plijesan. Napravljeni su od stopostotnog prirodnog lateksa koji je dobiven iz malazijskog kaučukovca te ručno obojan sa sigurnim i prirodnim bojama namijenjenim za hranu. Ekološke su, biorazgradive i prijateljske prema okolišu.

Netoksične, bez BPA, PVC-a, ftalata i nitrozamina.

Mekane su i jednostavne za držanje te su sigurne za žvakanje. Mogu se koristiti kao žvakalica, igračke pri kupanju, ukras…
Stimuliraju bebina osjetila te umiruju bolne desni beba. Dizajnirane su u Barceloni, a napravljene u Maroku. Svaki proizvod je ručno rađen, s posebnom pažnjom posvećenoj svakom detalju. Zbog upotrebe prirodne gume, prisutne su manje varijacije u bojama i oblicima.

Održavanje

Za čišćenje žvakalice preporučujemo pranje u vodi sa sapunom.

Čuvajte ju na suhom mjestu. Ako žvakalicu ostavite na vlažnome, moguća je pojava plijesni kao i na svakom prirodnom proizvodu. Preporuka je sušenje na zraku između upotreba.

Ne izlažite žvakalicu dugotrajno na sunčevoj ili umjetnoj svjetlosti radi moguće promjene boje. Uklonite pakiranje i sve etikete prije djetetove upotrebe.

Sve Oli & Carol žvakalice su od stopostotnog prirodnog materijala te su zbog toga normalne malene nesavršenosti ili nedosljednosti između proizvoda. Ne sterilizirati proizvod.

Česta pitanja

Mogu li kupovati bez korisničkog računa?

Da. Odaberite proizvode koje želite, dodajte ih u košaricu i kod plaćanja unesite podatke za dostavu. Korisnički račun potreban vam je ako želite skupljati bodove za uštedu, te sačuvati sve prošle narudžbe kako bi lakše ponovili narudžbu ili se podsjetili što ste zadnji put kupili.

Što se događa po izvršenoj narudžbi?

Naše magistre će prikupiti sve proizvode i pažljivo ih zapakirati, te predati vašu narudžbu našim dostavljačima. Ovisno o vašoj adresi, kupljeni proizvodi i preparati mogu vam biti na vratima već sljedeći dan, a najkasnije kroz 5 radnih dana.

Mogu li vratiti proizvode koji mi ne odgovaraju?

Naravno - u roku od 14 dana uz predočenje računa, ako su neoštećeni i neotvoreni. Nažalost, ne možemo preuzeti korištene proizvode, osim ako nisu tehnički neispravni, pri čemu vam možemo proizvod zamijeniti ili vam vratiti novac.

Mogu li se proizvodi naručiti telefonom?

Naravno, na broj 01 4870 224. Prilikom narudžbe ostavite nam i vašu email adresu, na koju vam šaljemo ponudu. Čim je uplata vidljiva na našem računu šaljemo vam naručeno.

Kako loyalty bodove koristiti na webshopu?

Ako ste stari korisnik aplikacije i želite svoje bodove koristiti i prilikom online kupnje, potrebno je napraviti registraciju na webu te u korisničkom profilu Moj Pablo upisati postojeći ID broj iz aplikacije.

ID broj ćete pronaći u aplikaciji, nalazi se iznad vašeg imena i prezimena te sadrži 17 brojeva.

Ako ste novi korisnik aplikacije i želite svoje bodove koristiti na webshopu, potrebno je preuzeti aplikaciju, aktivirati novu karticu i prilikom registracije na webshopu upisati ID broj u Moj Pablo račun.

Kako prikupljam loyalty bodove?

Svakom kupnjom proizvoda (kozmetike, medicinskih proizvoda koji nisu na listi HZZO-a i dodataka prehrani) u iznosu većem od 10,61 € ostvarujete mogućnost prikupljanja bodova, u omjeru 1 bod za potrošenih 1,33 €.

U obračun za bodove ne ulaze proizvodi koji su na popustu većem od 10% i receptni lijekovi.

Bodovi se mogu iskoristiti za umanjenje računa u omjeru 1 bod = 0,13 €.

Za više informacija kliknite na link.

Kada će moji loyalty bodovi biti vidljivi u aplikaciji ili korisničkom profilu?

Molimo za malo strpljenja. Vaši bodovi u aplikaciji ili korisničkom profilu neće biti vidljivi odmah po napravljenoj narudžbi već nakon fiskalizacije računa, što može potrajati. Molimo da svoje bodove provjerite nakon preuzimanja paketa od dostavne službe. Ako ih i tada ne vidite, pišite nam na mail [email protected] pa ćemo provjeriti stanje vaših bodova te ih naknadno upisati ako bude potrebno.

Bodovi se neće obračunati na proizvode koji su već prethodno sniženi više od 10%.

Skupljajte bodove bez kartice

Preuzmite Pablo aplikaciju i ostvarite brojne pogodnosti i uštede.

Svaka kupnja iznad  10,61 € donosi vam 1 bod na potrošenih 1,33 €. Popust možete koristiti već kod sljedeće kupnje u Pablo ljekarni i webshopu. 

1 bod = 0,13 €

*Bodovi se ne obračunavaju na proizvode koji su prethodno sniženi više od 10%.

Više o programu vjernosti

Prijavi se na newsletter i ostvari 10% popusta na prvu kupovinu.