Otovent je namijenjen onima koji pate od čestih upala uha i infekcija uha te nakupljanja tekućine u srednjem uhu.
Otovent metoda je klinički dokazana prva linija liječenja kojom je moguće izbjeći kirurško umetanje cjevčice za drenažu (ventilacijske cjevčice) u bubnjić. U kliničkim ispitivanjima nije zabilježena niti jedna neželjena pojava prilikom primjene ove metode.
Upotreba
Koristi se tako da dijete kroz nos napuhuje mali balon čime se izjednačava tlak u srednjem uhu. Napuhavanje balona otvara Eustahijevu tubu i tako olakšava istjecanje nakupljene tekućine iz srednjeg uha.
Otovent metodu, koja je bezbolna i neškodljiva, djeca mogu primjenjivati kod kuće uz nadzor roditelja, dva do tri puta na dan, sve dok se ne osigura potpuno istjecanje tekućine iz srednjeg uha.
- Balon spojiti na plastični nastavak za nos pa desnom rukom prihvatiti okrugli dio nastavka za nos i umetnuti ga u desnu nosnicu.
- Lijevom rukom zatvoriti lijevu nosnicu.
- Duboko udahnuti, zatvoriti usta i ispuhivati zrak kroz nosnicu sve dok se balon ne napuhne do veličine grejpa.
- Ponoviti postupak s lijevom nosnicom. Postupak je uspješno proveden ako se osjeti popuštanje pritiska i/ili čuje pucketanje u uhu. Ako pomažete djetetu pri izvođenju ovog postupka, provjerite osjeća li olakšanje i/ili pucketanje u uhu.
Napomena
Isti balon smije se upotrijebiti najviše 20 puta.
Mogu li kupovati bez korisničkog računa?
Da. Odaberite proizvode koje želite, dodajte ih u košaricu i kod plaćanja unesite podatke za dostavu. Korisnički račun potreban vam je ako želite skupljati bodove za uštedu, te sačuvati sve prošle narudžbe kako bi lakše ponovili narudžbu ili se podsjetili što ste zadnji put kupili.
Što se događa po izvršenoj narudžbi?
Naše magistre će prikupiti sve proizvode i pažljivo ih zapakirati, te predati vašu narudžbu našim dostavljačima. Ovisno o vašoj adresi, kupljeni proizvodi i preparati mogu vam biti na vratima već sljedeći dan, a najkasnije kroz 5 radnih dana.
Mogu li vratiti proizvode koji mi ne odgovaraju?
Naravno - u roku od 14 dana uz predočenje računa, ako su neoštećeni i neotvoreni. Nažalost, ne možemo preuzeti korištene proizvode, osim ako nisu tehnički neispravni, pri čemu vam možemo proizvod zamijeniti ili vam vratiti novac.
Mogu li se proizvodi naručiti telefonom?
Naravno, na broj 01 4870 224. Prilikom narudžbe ostavite nam i vašu email adresu, na koju vam šaljemo ponudu. Čim je uplata vidljiva na našem računu šaljemo vam naručeno.
Kako loyalty bodove koristiti na webshopu?
Ako ste stari korisnik aplikacije i želite svoje bodove koristiti i prilikom online kupnje, potrebno je napraviti registraciju na webu te u korisničkom profilu Moj Pablo upisati postojeći ID broj iz aplikacije.
ID broj ćete pronaći u aplikaciji, nalazi se iznad vašeg imena i prezimena te sadrži 17 brojeva.
Ako ste novi korisnik aplikacije i želite svoje bodove koristiti na webshopu, potrebno je preuzeti aplikaciju, aktivirati novu karticu i prilikom registracije na webshopu upisati ID broj u Moj Pablo račun.
Kako prikupljam loyalty bodove?
Svakom kupnjom proizvoda (kozmetike, medicinskih proizvoda koji nisu na listi HZZO-a i dodataka prehrani) u iznosu većem od 10,61 € ostvarujete mogućnost prikupljanja bodova, u omjeru 1 bod za potrošenih 1,33 €.
U obračun za bodove ne ulaze proizvodi koji su na popustu većem od 10% i receptni lijekovi.
Bodovi se mogu iskoristiti za umanjenje računa u omjeru 1 bod = 0,13 €.
Za više informacija kliknite na link.
Kada će moji loyalty bodovi biti vidljivi u aplikaciji ili korisničkom profilu?
Molimo za malo strpljenja. Vaši bodovi u aplikaciji ili korisničkom profilu neće biti vidljivi odmah po napravljenoj narudžbi već nakon fiskalizacije računa, što može potrajati. Molimo da svoje bodove provjerite nakon preuzimanja paketa od dostavne službe. Ako ih i tada ne vidite, pišite nam na mail [email protected] pa ćemo provjeriti stanje vaših bodova te ih naknadno upisati ako bude potrebno.
Bodovi se neće obračunati na proizvode koji su već prethodno sniženi više od 10%.