Već punih 30 godina, Dječja mast JGL svakodnevno njeguje i štiti nježnu kožu novorođenčadi i djece od nastajanja neugodnog crvenila i iritacije u području pelena te je prvi izbor za sretne guze najmlađih i najslađih. Zato i ne čudi da je skoro svaka guza u Hrvatskoj upoznala njen čudotvorni dodir.
SKOKNI DO DJEČJE MASTI JEDNIM KLIKOM!
Kvaliteta, sigurnost i povjerenje za sretne guze
Mast se izrađuje po tradicionalnoj ljekarničkoj recepturi, ne sadrži konzervanse, parabene, silikone, mirise i bornu vodu. Sagledavajući broj novorođenih, udio na tržištu i proteklih 30 godina – dolazimo do podatka da je Dječja mast JGL njegovala svaku četvrtu guzu u Hrvatskoj.
Zašto koristiti JGL dječju mast
Procjenjuje se kako tijekom prve dvije godine djetetova života roditelji zamijene pelene oko 7000 puta. Kako bi djetetovo intimno područje ostalo zdravo i njegovano, preporučuje se nakon svakog pranja i brisanja nanijeti tanki sloj zaštitne masti. Ova mast, izrađena po tradicionalnoj ljekarničkoj recepturi, njeguje osjetljivu dječju kožu te ju štiti od svrbeža, crvenila i iritacija.
Kako je nastala dječja mast
Tvrtka JGL je sa svojim radom započela prije 30 godina pripremajući dječju mast u skromnim uvjetima, točnije u miješalici za sladoled. Miješalica od koje je sve krenulo pažljivo se čuva u sjedištu JGL-a, kao podsjetnik i draga uspomena na početke. Danas je JGL internacionalna farmaceutska tvrtka, a proizvodnju dječje masti preuzela je tvrtka kćer – AdriaLab.
Više o šarmantnoj kampanji "Sretne guze"
„S obzirom da smo u pravi plan kampanje stavili guzu i ponosnog vlasnika iste - bebu i njenu mamu, odlučili smo se za stil koji je šarmantan, suptilno bajkovit, a oku ugodan i zanimljiv. Ilustracije potpisuje talentirana beogradska ilustratorica Jelena Vasiljević, bezvremenske su, jer podsjećaju na sofisticirani stil iz zlatnih 60-ih godina prošlog stoljeća, uz modernu interpretaciju koja odgovara vremenu u kojem živimo. Poseban naglasak stavili smo na poruke, koje za razliku od uobičajenih generičkih, ubadaju kroz korištenje žargonskih hrvatskih izraza, kao i relevantnog humora.“, riječi su Adrialab tima koji je kreativu razvio u suradnji s agencijom Spellcaster te koji, u okviru kampanje, najavljuje još puno zanimljivih aktivnosti koje tek slijede.