Uz kupovinu Dietpharm magnezija u vrijednosti iznad 10 € stiže ti poklon boca za vodu!* Vrijedi do isteka zaliha 

Početna Pablog Top 5 namirnica bogatih vitaminima

Pablog

Top 5 namirnica bogatih vitaminima

Osim vitamina D i K koji se mogu sintetizirati u ljudskom tijelu, ostali se vitamini mogu dobiti unosom odgovarajuće hrane.

Svi članci
Datum objave: 12.01.2024.

Vitamini, poznati i pod nazivom mikronutrijenti, skupina su esencijalnih organskih spojeva koji su neophodni za zdravlje jer sudjeluju u velikom nizu biokemijskih procesa nužnih za normalno funkcioniranje organizma poput rasta, razvitka i reprodukcije.

1. Limun

Limun je prepun vitamina i minerala i sadrži:

  • Vitamin C
  • Vitamin A 
  • Vitamin B1 
  • Vitamin B6
  • bioflavonoide
  • pektin
  • folnu kiselinu
  • kalij
  • kalcij
  • magnezij
  • fosfor
  • mangan.

Zbog svojeg sastava djeluje kao prirodni antiseptik, antioksidans i pomaže u održavanju jetre. Osim toga, može spriječiti pojavu gripe i prehlade.

Osobito je dobar u čišćenju organizma, ali se koristi i kao ekološko sredstvo za čišćenje kuće.

2. Naranča

Naranče sadrže:

  • Vitamin C 
  • Vitamin B1
  • Vitamin B9
  • Vitamin A
  • kalij
  • kalcij
  • prehrambena vlakna.

Jedna naranče na dan osigurat će vam preporučenu dnevnu dozu vitamina C koji može preventivno djelovati na zdravlje.

Voće i povrće na drvenom stolu u kojem dominira C vitamin.

3. Kelj

Kelj obiluje fitokemikalijama, luteinom i zeaksantinom, koje sprečavaju djelovanje štetnih slobodnih radikala. Također sadrži i visok udio prehrambenih vlakana.

  • Vitamin C,
  • Vitamin A 
  • Vitamin K 
  • Vitamin B6
  • magnezij
  • kalij
  • mangan
  • kalcij
  • fosfor
  • bakar.

4. Mrkva

Pomaže u očuvanju dobroga vida. Mrkva je poznata po tome što obiluje brojnim antioksidansima.

Bogata je:

  • beta karotenom 
  • vitaminom K
  • Vitaminom C
  • Vitaminom E
  • vitaminima B1, B2, B3, B6.
  • fosforom
  • kalijem 
  • manganom
  • molibdenom.

Dvije mrkve i sok od mrkve koje su pune beta karotenom na dasci za rezanje.

5. Riba

Plava riba poput srdele, lososa, tune i skuše obiluje visokokvalitetnim mastima (omega-3 masne kiseline). Osim toga, izvor je vitamina B12 i vitamina D.

Preporučuje se ribu konzumirati barem dva puta tjedno, jednom masnu, plavu ribu, a jednom bijelu ribu.

Skupljajte bodove bez kartice

Preuzmite Pablo aplikaciju i ostvarite brojne pogodnosti i uštede.

Svaka kupnja iznad  10,61 € donosi vam 1 bod na potrošenih 1,33 €. Popust možete koristiti već kod sljedeće kupnje u Pablo ljekarni i webshopu. 

1 bod = 0,13 €

*Bodovi se ne obračunavaju na proizvode koji su prethodno sniženi više od 10%.

Više o programu vjernosti

Prijavi se na newsletter i ostvari 10% popusta na prvu kupovinu.