Zdravstvena ustanova Pablo pruža cjelovit, proaktivan i personaliziran pristup zdravlju klijenta. Djelatnici Pabla razumiju i suosjećaju s klijentima te holističkim savjetodavnim pristupom pomažu u prevenciji i rješavanju zdravstvenih tegoba. Povjerenje, sigurnost, diskrecija, suosjećanje, brižna posvećenost klijentu i pouzdanost, temeljne su odredbe takva pristupa.
Otvorene dvije pozicije:
FARMACEUTSKI TEHNIČAR (m/ž) - Zagreb - stalni radni odnos nakon probnog roka
Kandidat/kandidatkinja treba imati:
SSS – farmaceutski tehničar i položen stručni ispit
minimalno jednu godinu radnog iskustva
Početak rada:
01.05.2022. ili prema dogovoru
Svoj životopis pošaljite na e-mail adresu:
[email protected]
OSNOVNA ZADUŽENJA:
Briga o skladištu, rokovima valjanosti, ispravnoj pohrani i sistematizaciji artikala u ljekarni.
Rad u laboratoriju uz nadzor magistra farmacije.
Briga o izgledu ljekarne, uređivanju polica, izloga, istaknutih artikala, provođenje marketinških aktivnosti i projekata.
Sudjelovanje u procesima ljekarničke skrbi pod nadzorom magistra farmacije.
Savjetovanje pacijenata i preporuka bezreceptnih lijekova, dodataka prehrani, medicinskih proizvoda u odgovornom samoliječenju.
Savjetovanje i preporuka proizvoda cjelokupnog bezreceptnog ljekarničkog asortimana.
Provođenje i priprema promocija proizvoda, javnozdravstvenih akcija, programa brige o zdravlju i drugih aktivnosti u svrhu očuvanja zdravlja i prevencije bolesti.
Operativna i administrativna podrška u nabavi, preuzimanju, uvođenju, zbrinjavanju, povratu i plasmanu artikala ljekarne.
Provođenje operativnih, marketinških i komercijalnih aktivnosti prema uputi Voditelja ljekarne.
Vođenje evidencija poslovnih i stručnih dokumenata.
POŽELJNE OSOBINE:
Odgovornost, samodisciplina, kreativnost, samomotivacija, preciznost, etičnost, asertivna komunikacija, fleksibilnost, autentičnost, otvorenost učenju i izmjeni iskustva, sposobnost timskog rada, samopouzdanje, prodajne i prezentacijske vještine, vještine utjecaja, empatija.
Zdravstvena ustanova Pablo postavlja visoke standarde svojim zaposlenicima u razini stručnih znanja i motivira zaposlenike da stalno podižu osobnu razinu stručnosti. Od zaposlenika se traži da budu proaktivni u planiranju svog napretka, da kontinuirano i predano nadopunjuju svoja znanja i vještine, da budu dobro informirani te na taj način osiguravaju edukativan, proaktivan i cjelovit savjet svojim klijentima. ZU Pablo čini sve da svojim zaposlenicima osigura potrebne alate i aktivnosti, kako bi pružali relevantne i optimalne usluge najviše razine kvalitete.