Keratinska maska koja intenzivno obnavlja i popravlja oštećenu i lomljivu kosu oslabljenu svakodnevnom izloženošću štetnim utjecajima iz okoliša. Phytokeratine je regenerativni preparat koji vraća snagu i elastičnost kose nakon što je oštećena i ispucana. Maska obogaćena biljnim keratinom nove generacije, slična prirodnom keratinu za kosu, ova kremasta maska intenzivno obnavlja i regenerira oštećenu i lomljivu kosu, oslabljenu svakodnevnim izlaganjem štetnim elementima iz okoline te sušenjem i češljanjem.
Obnavlja i popravlja jako oštećenu i lomljivu kosu. Redovitim korištenjem oštećena vlakna kose dubinski se obnavljaju, a kosi se vraća snaga i savitljivost. Kosa postaje svilenkasta jer maska dubinski regenerira kosu. Ovaj biljni keratin sadrži hidrolizirane proteine dobivene iz biljaka kvinoje, lupine i graška, koji imaju iznimna hidratantna i regenerativna svojstva. Osim toga, maska sadrži ekstrakt divlje maćuhice, koji je poznat po svojim omekšujućim i hidratantnim svojstvima, te rižine ceramide, koji zaglađuju ljuskice i popunjavaju mikrooštećenja na vlaknima za jačanje osjetljive kose.
Upotreba
Nakon svakog pranja nanesite malu količinu maske na mokru, ručnikom osušenu kosu (dužinu i vrhove), ostavite da djeluje jednu do dvije minute, a zatim isperite.
Ovisno o debljini kose, ostavite proizvod pet do sedam minuta prije ispiranja. Formula je koncentrirana pa je za njegu potrebna samo mala količina. Samo za vanjsku upotrebu.
Sastojci
aqua / water / eau. cetearyl alcohol. behentrimonium chloride. perfume / fragrance. polyquaternium-37. ricinus communis (beaver) seed oil. phenoxyethanol. chlorphenesin. hydrolyzed lupine protein. hydrolyzed quinoa. hydrolyzed pea protein. caprylic / capric triglyceride. viola tricolor extract. leuconostoc / radish root ferment filtrate. butylene glycol. pentylene glycol. potassium sorbate. hydroxypropyltrimonium honey. silica dimethyl silylate. ethylhexylglycerin. atelocollagen. chitosan. sphingolipids. cyclodextrin. dextrin. 1060c.
Mogu li kupovati bez korisničkog računa?
Da. Odaberite proizvode koje želite, dodajte ih u košaricu i kod plaćanja unesite podatke za dostavu. Korisnički račun potreban vam je ako želite skupljati bodove za uštedu, te sačuvati sve prošle narudžbe kako bi lakše ponovili narudžbu ili se podsjetili što ste zadnji put kupili.
Što se događa po izvršenoj narudžbi?
Naše magistre će prikupiti sve proizvode i pažljivo ih zapakirati, te predati vašu narudžbu našim dostavljačima. Ovisno o vašoj adresi, kupljeni proizvodi i preparati mogu vam biti na vratima već sljedeći dan, a najkasnije kroz 5 radnih dana.
Mogu li vratiti proizvode koji mi ne odgovaraju?
Naravno - u roku od 14 dana uz predočenje računa, ako su neoštećeni i neotvoreni. Nažalost, ne možemo preuzeti korištene proizvode, osim ako nisu tehnički neispravni, pri čemu vam možemo proizvod zamijeniti ili vam vratiti novac.
Mogu li se proizvodi naručiti telefonom?
Naravno, na broj 01 4870 224. Prilikom narudžbe ostavite nam i vašu email adresu, na koju vam šaljemo ponudu. Čim je uplata vidljiva na našem računu šaljemo vam naručeno.
Kako loyalty bodove koristiti na webshopu?
Ako ste stari korisnik aplikacije i želite svoje bodove koristiti i prilikom online kupnje, potrebno je napraviti registraciju na webu te u korisničkom profilu Moj Pablo upisati postojeći ID broj iz aplikacije.
ID broj ćete pronaći u aplikaciji, nalazi se iznad vašeg imena i prezimena te sadrži 17 brojeva.
Ako ste novi korisnik aplikacije i želite svoje bodove koristiti na webshopu, potrebno je preuzeti aplikaciju, aktivirati novu karticu i prilikom registracije na webshopu upisati ID broj u Moj Pablo račun.
Kako prikupljam loyalty bodove?
Svakom kupnjom proizvoda (kozmetike, medicinskih proizvoda koji nisu na listi HZZO-a i dodataka prehrani) u iznosu većem od 10,61 € ostvarujete mogućnost prikupljanja bodova, u omjeru 1 bod za potrošenih 1,33 €.
U obračun za bodove ne ulaze proizvodi koji su na popustu većem od 10% i receptni lijekovi.
Bodovi se mogu iskoristiti za umanjenje računa u omjeru 1 bod = 0,13 €.
Za više informacija kliknite na link.
Kada će moji loyalty bodovi biti vidljivi u aplikaciji ili korisničkom profilu?
Molimo za malo strpljenja. Vaši bodovi u aplikaciji ili korisničkom profilu neće biti vidljivi odmah po napravljenoj narudžbi već nakon fiskalizacije računa, što može potrajati. Molimo da svoje bodove provjerite nakon preuzimanja paketa od dostavne službe. Ako ih i tada ne vidite, pišite nam na mail [email protected] pa ćemo provjeriti stanje vaših bodova te ih naknadno upisati ako bude potrebno.
Bodovi se neće obračunati na proizvode koji su već prethodno sniženi više od 10%.