Početna Proizvodi Kozmetika i higijena (Dermo)kozmetika Njega kose Phyto Phytoprogenium nježno mlijeko za raščešljavanje kose 150 ml
Kozmetika i higijena / (Dermo)kozmetika / Njega kose

Phyto Phytoprogenium nježno mlijeko za raščešljavanje kose 150 ml

Šifra: 00068872
Nedostupno Phyto

Sprej razvijen za pomoć pri raščešljavanju i oblikovanju kose za odrasle i djecu stariju od tri godine.

25,90 €
25.90
PDV uključen u cijenu
Želim da me obavijestite kada proizvod ponovno bude dostupan

Inspiriran biljkama, Phytoprogenium je vrlo delikatan režim njege kose osmišljen za očuvanje prirodne ravnoteže vlasišta i uljepšavanje svih tipova kose. Ovaj tretman koji se ne ispire bogat je zobenim mlijekom koje olakšava oblikovanje kose i olakšava raščešljavanje. Njegova tekuća i lagana tekstura "kontrolira" i eliminira kovrčanje kose.

 

  • Olakšava češljanje i oblikovanje kose.
  • Otklanja statički elektricitet kose, priprema je za sušenje i oblikovanje te daje volumen i vitalnost.
  • Kosu ostavlja izuzetno mekom i sjajnom.
  • Prikladan je za djecu stariju od 3 godine.

Upotreba

  • Nakon pranja kose šamponom, poprskajte ovaj proizvod po dužini i vrhovima vlažne, ručnikom osušene kose. Zatim počešljajte kosu počevši od vrhova prema korijenu.
  • Nema potrebe za ispiranjem. Koncentrirana formula zahtijeva samo malu količinu!
  • Samo za vanjsku upotrebu.

Sastojci

aqua / water / eau. propanediol. cetearyl alcohol. propanediol dicaprylate. helianthus annuus (sunflower) seed oil. phenoxyethanol. perfume / fragrance. behentrimonium chloride. chlorphenesin. polyquaternium-37. avena sativa (oat) kernel extract. glycine soybean (soybean) lipids. althaea officinalis root extract. tocopherol. hydrolyzed oat protein. potassium palmitoyl hydrolyzed oat protein. glycine soybean (soybean) oil. sodium benzoate. rosmarinus officinalis (rosemary) leaf extract. calendula officinalis flower extract. citric acid. citral. 1480a.

Česta pitanja

Mogu li kupovati bez korisničkog računa?

Da. Odaberite proizvode koje želite, dodajte ih u košaricu i kod plaćanja unesite podatke za dostavu. Korisnički račun potreban vam je ako želite skupljati bodove za uštedu, te sačuvati sve prošle narudžbe kako bi lakše ponovili narudžbu ili se podsjetili što ste zadnji put kupili.

Što se događa po izvršenoj narudžbi?

Naše magistre će prikupiti sve proizvode i pažljivo ih zapakirati, te predati vašu narudžbu našim dostavljačima. Ovisno o vašoj adresi, kupljeni proizvodi i preparati mogu vam biti na vratima već sljedeći dan, a najkasnije kroz 5 radnih dana.

Mogu li vratiti proizvode koji mi ne odgovaraju?

Naravno - u roku od 14 dana uz predočenje računa, ako su neoštećeni i neotvoreni. Nažalost, ne možemo preuzeti korištene proizvode, osim ako nisu tehnički neispravni, pri čemu vam možemo proizvod zamijeniti ili vam vratiti novac.

Mogu li se proizvodi naručiti telefonom?

Naravno, na broj 01 4870 224. Prilikom narudžbe ostavite nam i vašu email adresu, na koju vam šaljemo ponudu. Čim je uplata vidljiva na našem računu šaljemo vam naručeno.

Kako loyalty bodove koristiti na webshopu?

Ako ste stari korisnik aplikacije i želite svoje bodove koristiti i prilikom online kupnje, potrebno je napraviti registraciju na webu te u korisničkom profilu Moj Pablo upisati postojeći ID broj iz aplikacije.

ID broj ćete pronaći u aplikaciji, nalazi se iznad vašeg imena i prezimena te sadrži 17 brojeva.

Ako ste novi korisnik aplikacije i želite svoje bodove koristiti na webshopu, potrebno je preuzeti aplikaciju, aktivirati novu karticu i prilikom registracije na webshopu upisati ID broj u Moj Pablo račun.

Kako prikupljam loyalty bodove?

Svakom kupnjom proizvoda (kozmetike, medicinskih proizvoda koji nisu na listi HZZO-a i dodataka prehrani) u iznosu većem od 10,61 € ostvarujete mogućnost prikupljanja bodova, u omjeru 1 bod za potrošenih 1,33 €.

U obračun za bodove ne ulaze proizvodi koji su na popustu većem od 10% i receptni lijekovi.

Bodovi se mogu iskoristiti za umanjenje računa u omjeru 1 bod = 0,13 €.

Za više informacija kliknite na link.

Kada će moji loyalty bodovi biti vidljivi u aplikaciji ili korisničkom profilu?

Molimo za malo strpljenja. Vaši bodovi u aplikaciji ili korisničkom profilu neće biti vidljivi odmah po napravljenoj narudžbi već nakon fiskalizacije računa, što može potrajati. Molimo da svoje bodove provjerite nakon preuzimanja paketa od dostavne službe. Ako ih i tada ne vidite, pišite nam na mail [email protected] pa ćemo provjeriti stanje vaših bodova te ih naknadno upisati ako bude potrebno.

Bodovi se neće obračunati na proizvode koji su već prethodno sniženi više od 10%.

Skupljajte bodove bez kartice

Preuzmite Pablo aplikaciju i ostvarite brojne pogodnosti i uštede.

Svaka kupnja iznad  10,61 € donosi vam 1 bod na potrošenih 1,33 €. Popust možete koristiti već kod sljedeće kupnje u Pablo ljekarni i webshopu. 

1 bod = 0,13 €

*Bodovi se ne obračunavaju na proizvode koji su prethodno sniženi više od 10%.

Više o programu vjernosti

Prijavi se na newsletter i ostvari 10% popusta na prvu kupovinu.