Plivit B Forte je dodatak prehrani koji u samo jednoj kapsuli osigurava više od 100% preporučenih dnevnih količina svih 8 vitamina B skupine. Ovi esencijalni vitamini topljivi u vodi doprinose normalnoj funkciji živčanog sustava, metabolizmu stvaranja energije te smanjenju umora i iscrpljenosti, dok vitamini B6, B9 i B12 doprinose normalnoj funkciji imunološkog sustava.
Svaki vitamin B skupine ima jedinstvenu funkciju u organizmu, no zadaće im se međusobno višestruko nadopunjuju zbog čega ih je za najbolji učinak uzimati u kombinaciji. Samostalno ih ne možemo sintetizirati, a suvremeni način obrade namirnica znatno utječe na njihovu količinu u hrani i može uzrokovati mnoge degenerativne pojave.
Plivit B Forte se preporučuje uzimati:
- kod pojačanog umora i povećanih tjelesnih i mentalnih napora
- za normalnu funkciju živčanog sustava
- kod pretjerane izloženosti stresu
- za bolje pamćenje
- za normalnu funkciju imunološkog sustava.
Upotreba
Preporučena dnevna doza je 1 kapsula dnevno.
Veličina pakiranja: 60 tvrdih kapsula.
Način čuvanja
Čuvati na suhom i tamnom mjestu, pri temperaturi do 25° C i dalje od dohvata male djece.
Sastojci |
u dnevnoj dozi
(jedna kapsula)
|
PU* |
Kalcijev D-pantotenat (vitamin B5) |
25 mg |
417% |
Tiamin mononitrat (vitamin B1) ( PU*)
|
15 mg |
1364% |
Riboflavin (vitamin B2) |
15 mg |
1071% |
Niacinamid (vitamin B3) |
15 mg |
94% |
Piridoksin hidroklorid (vitamin B6) |
10 mg |
714% |
Folna kiselina (vitamin B9) |
450 μg |
225% |
Biotin (vitamin B7) |
150 μg |
300% |
Cijanokobalamin (vitamin B12) |
10 μg |
400% |
*PU = preporučeni unos
Zemlja porijekla: Hrvatska.
Mogu li kupovati bez korisničkog računa?
Da. Odaberite proizvode koje želite, dodajte ih u košaricu i kod plaćanja unesite podatke za dostavu. Korisnički račun potreban vam je ako želite skupljati bodove za uštedu, te sačuvati sve prošle narudžbe kako bi lakše ponovili narudžbu ili se podsjetili što ste zadnji put kupili.
Što se događa po izvršenoj narudžbi?
Naše magistre će prikupiti sve proizvode i pažljivo ih zapakirati, te predati vašu narudžbu našim dostavljačima. Ovisno o vašoj adresi, kupljeni proizvodi i preparati mogu vam biti na vratima već sljedeći dan, a najkasnije kroz 5 radnih dana.
Mogu li vratiti proizvode koji mi ne odgovaraju?
Naravno - u roku od 14 dana uz predočenje računa, ako su neoštećeni i neotvoreni. Nažalost, ne možemo preuzeti korištene proizvode, osim ako nisu tehnički neispravni, pri čemu vam možemo proizvod zamijeniti ili vam vratiti novac.
Mogu li se proizvodi naručiti telefonom?
Naravno, na broj 01 4870 224. Prilikom narudžbe ostavite nam i vašu email adresu, na koju vam šaljemo ponudu. Čim je uplata vidljiva na našem računu šaljemo vam naručeno.
Kako loyalty bodove koristiti na webshopu?
Ako ste stari korisnik aplikacije i želite svoje bodove koristiti i prilikom online kupnje, potrebno je napraviti registraciju na webu te u korisničkom profilu Moj Pablo upisati postojeći ID broj iz aplikacije.
ID broj ćete pronaći u aplikaciji, nalazi se iznad vašeg imena i prezimena te sadrži 17 brojeva.
Ako ste novi korisnik aplikacije i želite svoje bodove koristiti na webshopu, potrebno je preuzeti aplikaciju, aktivirati novu karticu i prilikom registracije na webshopu upisati ID broj u Moj Pablo račun.
Kako prikupljam loyalty bodove?
Svakom kupnjom proizvoda (kozmetike, medicinskih proizvoda koji nisu na listi HZZO-a i dodataka prehrani) u iznosu većem od 10,61 € ostvarujete mogućnost prikupljanja bodova, u omjeru 1 bod za potrošenih 1,33 €.
U obračun za bodove ne ulaze proizvodi koji su na popustu većem od 10% i receptni lijekovi.
Bodovi se mogu iskoristiti za umanjenje računa u omjeru 1 bod = 0,13 €.
Za više informacija kliknite na link.
Kada će moji loyalty bodovi biti vidljivi u aplikaciji ili korisničkom profilu?
Molimo za malo strpljenja. Vaši bodovi u aplikaciji ili korisničkom profilu neće biti vidljivi odmah po napravljenoj narudžbi već nakon fiskalizacije računa, što može potrajati. Molimo da svoje bodove provjerite nakon preuzimanja paketa od dostavne službe. Ako ih i tada ne vidite, pišite nam na mail [email protected] pa ćemo provjeriti stanje vaših bodova te ih naknadno upisati ako bude potrebno.
Bodovi se neće obračunati na proizvode koji su već prethodno sniženi više od 10%.