Plivit Željezo Forte suspenzija je dodatak prehrani koji sadrži željezov pirofosfat koji se vrlo dobro apsorbira u organizmu, dok istovremeno ne iritira probavni trakt, ne ostavlja metalni okus u ustima, te ne boji stolicu niti zube.
Željezo je neophodan element ljudskom organizmu velikog utjecaja na zdravlje; sastavni je dio mnogo enzima, sudjeluje u metabolizmu svih stanica, dok ga se najviše nalazi u crvenim krvnim stanicama kao sastavni dio hemoglobina, spoja koji veže i prenosi kisik. Iz organizma se gubi jedino krvarenjem, zbog čega su žene podložne anemiji ako se unos ne prilagodi povećanim potrebama djevojaka i žena, pogotovo u stanjima dojenja i trudnoće.
Upotreba
Djeca iznad 12 godina i odrasli uzimaju 5 ml suspenzije na dan, i dobro protresti bočicu prije upotrebe.
Veličina pakiranja: 120 ml suspenzije okusa jagode.
Način čuvanja
Čuvati na suhom i tamnom mjestu, pri temperaturi do 25° C i dalje od dohvata male djece.
Sastojci |
u dnevnoj dozi
(5 ml)
|
PU* |
Željezo |
30 mg |
214% |
Vitamin B6 |
0,7 mg |
50% |
Vitamin B12 |
1,25 μg |
50% |
*PU = preporučeni unos
Zemlja porijekla: Hrvatska.
Mogu li kupovati bez korisničkog računa?
Da. Odaberite proizvode koje želite, dodajte ih u košaricu i kod plaćanja unesite podatke za dostavu. Korisnički račun potreban vam je ako želite skupljati bodove za uštedu, te sačuvati sve prošle narudžbe kako bi lakše ponovili narudžbu ili se podsjetili što ste zadnji put kupili.
Što se događa po izvršenoj narudžbi?
Naše magistre će prikupiti sve proizvode i pažljivo ih zapakirati, te predati vašu narudžbu našim dostavljačima. Ovisno o vašoj adresi, kupljeni proizvodi i preparati mogu vam biti na vratima već sljedeći dan, a najkasnije kroz 5 radnih dana.
Mogu li vratiti proizvode koji mi ne odgovaraju?
Naravno - u roku od 14 dana uz predočenje računa, ako su neoštećeni i neotvoreni. Nažalost, ne možemo preuzeti korištene proizvode, osim ako nisu tehnički neispravni, pri čemu vam možemo proizvod zamijeniti ili vam vratiti novac.
Mogu li se proizvodi naručiti telefonom?
Naravno, na broj 01 4870 224. Prilikom narudžbe ostavite nam i vašu email adresu, na koju vam šaljemo ponudu. Čim je uplata vidljiva na našem računu šaljemo vam naručeno.
Kako loyalty bodove koristiti na webshopu?
Ako ste stari korisnik aplikacije i želite svoje bodove koristiti i prilikom online kupnje, potrebno je napraviti registraciju na webu te u korisničkom profilu Moj Pablo upisati postojeći ID broj iz aplikacije.
ID broj ćete pronaći u aplikaciji, nalazi se iznad vašeg imena i prezimena te sadrži 17 brojeva.
Ako ste novi korisnik aplikacije i želite svoje bodove koristiti na webshopu, potrebno je preuzeti aplikaciju, aktivirati novu karticu i prilikom registracije na webshopu upisati ID broj u Moj Pablo račun.
Kako prikupljam loyalty bodove?
Svakom kupnjom proizvoda (kozmetike, medicinskih proizvoda koji nisu na listi HZZO-a i dodataka prehrani) u iznosu većem od 10,61 € ostvarujete mogućnost prikupljanja bodova, u omjeru 1 bod za potrošenih 1,33 €.
U obračun za bodove ne ulaze proizvodi koji su na popustu većem od 10% i receptni lijekovi.
Bodovi se mogu iskoristiti za umanjenje računa u omjeru 1 bod = 0,13 €.
Za više informacija kliknite na link.
Kada će moji loyalty bodovi biti vidljivi u aplikaciji ili korisničkom profilu?
Molimo za malo strpljenja. Vaši bodovi u aplikaciji ili korisničkom profilu neće biti vidljivi odmah po napravljenoj narudžbi već nakon fiskalizacije računa, što može potrajati. Molimo da svoje bodove provjerite nakon preuzimanja paketa od dostavne službe. Ako ih i tada ne vidite, pišite nam na mail [email protected] pa ćemo provjeriti stanje vaših bodova te ih naknadno upisati ako bude potrebno.
Bodovi se neće obračunati na proizvode koji su već prethodno sniženi više od 10%.