Početna Proizvodi Tegobe Muči me... Oči i leće Proculin® Soft Lens otopina za leće putno pakiranje 100 ml
Tegobe / Muči me... / Oči i leće

Proculin® Soft Lens otopina za leće putno pakiranje 100 ml

Šifra: 00065757
Nedostupno Proculin

Proculin® Soft Lens je višenamjenska otopina s hijaluronskom kiselinom koja se koristi za čišćenje, uklanjanje proteinskih naslaga, dezinfekciju, ispiranje, čuvanje, stavljanje i vlaženje mekih kontaktnih leća.

4,91 €
4.91
PDV uključen u cijenu
Želim da me obavijestite kada proizvod ponovno bude dostupan

Proculin® Soft Lens je višenamjenska otopina s hijaluronskom kiselinom koja sadrži hijaluronsku kiselinu, a koristi se za čišćenje, uklanjanje proteinskih naslaga, dezinfekciju, ispiranje, čuvanje, stavljanje i vlaženje mekih kontaktnih leća.

Preporučuje se i kod osjetljivih očiju.

Proculin® Soft Lens otopina u sastavu ima natrijev hijaluronat koji poboljšava vlaženje leća i povećava podnošljivost nošenja leća zbog viskozno-elastičnih svojstava. Otopina vlaži leće ne samo nakon stavljanja, već i tijekom dana, zbog svojstva “zaključavanja vode”. Također, poboljšava udobnost nošenja leća te smanjuje nadraženost očiju i suhoću.

Pažljivo pročitati upute i upozorenja radi pravilnog korištenja otopine u kombinaciji s kontaktnim lećama.

Upute za korištenje

Oprati ruke prije vađenja leća iz očiju ili kutijice za leće. Obrisati i osušiti ruke čistim ručnikom. Zakretanjem čepa na bočici slomit će se jamstveni pečat.

Leće nakon vađenja očistiti s nekoliko kapi Proculin® Soft Lens otopine. Leću staviti na dlan jedne ruke i nježno je trljati kažiprstom druge ruke 10 do 15 sekundi kako biste je očistili.

Leće isprati otopinom Proculin® Soft Lens.

Kako biste leće dezinficirali, staviti ih u kutijicu za leće napunjenu svježom otopinom Proculin® Soft Lens i ostaviti tako najmanje šest sati. Leće ukloniti iz kutijice nakon ciklusa dezinficiranja, isprati ih otopinom Proculin® Soft Lens i staviti u oči.

Kutijicu za leće isprati otopinom Proculin® Soft Lens i ostaviti da se suši na zraku.

Ne dirati vrh kapaljke na bočici kako ne biste onečistili otopinu.

Bočicu čvrsto zatvoriti odmah nakon korištenja.

Ako su leće bile spremljene dulje od sedam dana u kutijici za leće, potrebno ih je ponovno očistiti i dezinficirati prije nošenja.

Potrebno je često mijenjati kutijicu za leće kako biste spriječili infekciju uslijed onečišćenja.

Upozorenja

Nemojte koristiti ako je jamstveni pečat oštećen. Proculin® Soft Lens nemojte miješati ni koristiti s drugim tekućinama za kontaktne leće ako to nije navedeno u uputama za korištenje. Sustav kontaktnih leća nemojte mijenjati bez savjetovanja s liječnikom / specijalistom za kontaktne leće. Bočicu čvrsto zatvorite odmah nakon korištenja.

Sastojci

Aktivni sastojak: polikvaternij, hijaluronat. Konzervans: PHMB 0,0002%.

Pažljivo pročitajte upute i upozorenja radi pravilnog korištenja otopine Proculin® Soft Lens u kombinaciji s kontaktnim lećama.

Česta pitanja

Mogu li kupovati bez korisničkog računa?

Da. Odaberite proizvode koje želite, dodajte ih u košaricu i kod plaćanja unesite podatke za dostavu. Korisnički račun potreban vam je ako želite skupljati bodove za uštedu, te sačuvati sve prošle narudžbe kako bi lakše ponovili narudžbu ili se podsjetili što ste zadnji put kupili.

Što se događa po izvršenoj narudžbi?

Naše magistre će prikupiti sve proizvode i pažljivo ih zapakirati, te predati vašu narudžbu našim dostavljačima. Ovisno o vašoj adresi, kupljeni proizvodi i preparati mogu vam biti na vratima već sljedeći dan, a najkasnije kroz 5 radnih dana.

Mogu li vratiti proizvode koji mi ne odgovaraju?

Naravno - u roku od 14 dana uz predočenje računa, ako su neoštećeni i neotvoreni. Nažalost, ne možemo preuzeti korištene proizvode, osim ako nisu tehnički neispravni, pri čemu vam možemo proizvod zamijeniti ili vam vratiti novac.

Mogu li se proizvodi naručiti telefonom?

Naravno, na broj 01 4870 224. Prilikom narudžbe ostavite nam i vašu email adresu, na koju vam šaljemo ponudu. Čim je uplata vidljiva na našem računu šaljemo vam naručeno.

Kako loyalty bodove koristiti na webshopu?

Ako ste stari korisnik aplikacije i želite svoje bodove koristiti i prilikom online kupnje, potrebno je napraviti registraciju na webu te u korisničkom profilu Moj Pablo upisati postojeći ID broj iz aplikacije.

ID broj ćete pronaći u aplikaciji, nalazi se iznad vašeg imena i prezimena te sadrži 17 brojeva.

Ako ste novi korisnik aplikacije i želite svoje bodove koristiti na webshopu, potrebno je preuzeti aplikaciju, aktivirati novu karticu i prilikom registracije na webshopu upisati ID broj u Moj Pablo račun.

Kako prikupljam loyalty bodove?

Svakom kupnjom proizvoda (kozmetike, medicinskih proizvoda koji nisu na listi HZZO-a i dodataka prehrani) u iznosu većem od 10,61 € ostvarujete mogućnost prikupljanja bodova, u omjeru 1 bod za potrošenih 1,33 €.

U obračun za bodove ne ulaze proizvodi koji su na popustu većem od 10% i receptni lijekovi.

Bodovi se mogu iskoristiti za umanjenje računa u omjeru 1 bod = 0,13 €.

Za više informacija kliknite na link.

Kada će moji loyalty bodovi biti vidljivi u aplikaciji ili korisničkom profilu?

Molimo za malo strpljenja. Vaši bodovi u aplikaciji ili korisničkom profilu neće biti vidljivi odmah po napravljenoj narudžbi već nakon fiskalizacije računa, što može potrajati. Molimo da svoje bodove provjerite nakon preuzimanja paketa od dostavne službe. Ako ih i tada ne vidite, pišite nam na mail [email protected] pa ćemo provjeriti stanje vaših bodova te ih naknadno upisati ako bude potrebno.

Bodovi se neće obračunati na proizvode koji su već prethodno sniženi više od 10%.

Skupljajte bodove bez kartice

Preuzmite Pablo aplikaciju i ostvarite brojne pogodnosti i uštede.

Svaka kupnja iznad  10,61 € donosi vam 1 bod na potrošenih 1,33 €. Popust možete koristiti već kod sljedeće kupnje u Pablo ljekarni i webshopu. 

1 bod = 0,13 €

*Bodovi se ne obračunavaju na proizvode koji su prethodno sniženi više od 10%.

Više o programu vjernosti

Prijavi se na newsletter i ostvari 10% popusta na prvu kupovinu.