Proculin® Tears je oftalmološka otopina natrijevog hijaluronata visoke molekularne mase koja se dobiva biotehnološkom sintezom.
Proculin® Tears kapi za oči održavaju površinu očiju podmazanom, ovlaženom i zaštićenom te pružaju dugotrajno olakšanje.
Upotreba
Jednu kap staviti u oko, dva do tri puta na dan.
Upozorenja
Proizvod je namijenjen isključivo za vanjsku očnu primjenu. Ne koristite ako je bočica oštećena. Prije upotrebe ovog proizvoda izvadite kontaktne leće. Ne koristite ako postoji preosjetljivost na neki od sastojaka. Ne koristite poslije isteka roka valjanosti naznačenog na bočici. Izbjegavajte dodir kapaljke s okom. Nakon primjene otopine, u rijetkim slučajevima, može doći do blagog prolaznog zamućenja vida zbog viskoznosti otopine. Zbog toga se preporučuje pričekati nekoliko sekundi prije poduzimanja bilo koje aktivnosti koja zahtijeva jasan vid. Pričekajte minimalno 10-15 minuta prije primjene bilo kojeg drugog lijeka za oči. Nakon prvog otvaranja bočice proizvod se može koristiti u razdoblju od mjesec dana.
Čuvati izvan dohvata djece. Čuvati na temperaturi ispod 25°C.
Sastojci
Hijaluronska kiselina 0,2% w/v, monobazični natrijev fosfat, dibazični natrijev fosfat, natrijev klorid, benzalkonijev klorid, dinatrijev edetat, voda za injekcije.
Mogu li kupovati bez korisničkog računa?
Da. Odaberite proizvode koje želite, dodajte ih u košaricu i kod plaćanja unesite podatke za dostavu. Korisnički račun potreban vam je ako želite skupljati bodove za uštedu, te sačuvati sve prošle narudžbe kako bi lakše ponovili narudžbu ili se podsjetili što ste zadnji put kupili.
Što se događa po izvršenoj narudžbi?
Naše magistre će prikupiti sve proizvode i pažljivo ih zapakirati, te predati vašu narudžbu našim dostavljačima. Ovisno o vašoj adresi, kupljeni proizvodi i preparati mogu vam biti na vratima već sljedeći dan, a najkasnije kroz 5 radnih dana.
Mogu li vratiti proizvode koji mi ne odgovaraju?
Naravno - u roku od 14 dana uz predočenje računa, ako su neoštećeni i neotvoreni. Nažalost, ne možemo preuzeti korištene proizvode, osim ako nisu tehnički neispravni, pri čemu vam možemo proizvod zamijeniti ili vam vratiti novac.
Mogu li se proizvodi naručiti telefonom?
Naravno, na broj 01 4870 224. Prilikom narudžbe ostavite nam i vašu email adresu, na koju vam šaljemo ponudu. Čim je uplata vidljiva na našem računu šaljemo vam naručeno.
Kako loyalty bodove koristiti na webshopu?
Ako ste stari korisnik aplikacije i želite svoje bodove koristiti i prilikom online kupnje, potrebno je napraviti registraciju na webu te u korisničkom profilu Moj Pablo upisati postojeći ID broj iz aplikacije.
ID broj ćete pronaći u aplikaciji, nalazi se iznad vašeg imena i prezimena te sadrži 17 brojeva.
Ako ste novi korisnik aplikacije i želite svoje bodove koristiti na webshopu, potrebno je preuzeti aplikaciju, aktivirati novu karticu i prilikom registracije na webshopu upisati ID broj u Moj Pablo račun.
Kako prikupljam loyalty bodove?
Svakom kupnjom proizvoda (kozmetike, medicinskih proizvoda koji nisu na listi HZZO-a i dodataka prehrani) u iznosu većem od 10,61 € ostvarujete mogućnost prikupljanja bodova, u omjeru 1 bod za potrošenih 1,33 €.
U obračun za bodove ne ulaze proizvodi koji su na popustu većem od 10% i receptni lijekovi.
Bodovi se mogu iskoristiti za umanjenje računa u omjeru 1 bod = 0,13 €.
Za više informacija kliknite na link.
Kada će moji loyalty bodovi biti vidljivi u aplikaciji ili korisničkom profilu?
Molimo za malo strpljenja. Vaši bodovi u aplikaciji ili korisničkom profilu neće biti vidljivi odmah po napravljenoj narudžbi već nakon fiskalizacije računa, što može potrajati. Molimo da svoje bodove provjerite nakon preuzimanja paketa od dostavne službe. Ako ih i tada ne vidite, pišite nam na mail [email protected] pa ćemo provjeriti stanje vaših bodova te ih naknadno upisati ako bude potrebno.
Bodovi se neće obračunati na proizvode koji su već prethodno sniženi više od 10%.