Zbog tehničkih dorada i poboljšanja webshopa kupnja trenutno nije moguća. Vidimo se uskoro 

Moj Pablo
0
Početna Proizvodi Tegobe Muči me... Nos i uho Sinomarin Plus Algae Allergy Relief sprej za nos 30 ml
Tegobe / Muči me... / Nos i uho

Sinomarin Plus Algae Allergy Relief sprej za nos 30 ml

Šifra: 00055779
Raspoloživo Sinomarin

Sinomarin Plus Algae Allergy Relief s Algomer kompleksom je 100% prirodni sprej namijenjen za ublažavanje nazalnih simptoma koji su povezani sa sezonskim ili kroničnim alergijama.

8,63 €
|
65,02 kn
8.63
PDV uključen u cijenu
Besplatna dostava za narudžbe iznad 39,82 € | 300,02 kn

Sinomarin Plus Algae Allergy Relief s Algomer kompleksom je 100% prirodni sprej namijenjen za ublažavanje nazalnih simptoma koji su povezani sa sezonskim ili kroničnim alergijama.

Koristi se za:

  • čišćenje nosne šupljine
  • uklanjanje alergena (mehaničko djelovanje) koji mogu pogoršati simptome alergijskog rinitisa.

Algomer™ kompleks se sastoji od mješavine  prirodnih sastojaka algi, fukoidana i fikocijanina.

Sinomarin Plus Algae Allergy Relief se može koristiti:

  • samostalno kao prirodna alternativa lijekovima za liječenje alergija
  • u kombinaciji s lijekovima kako bi se poboljšala njihova učinkovitost.

Upotreba

Sprej je namijenjen za odrasle i djecu stariju od šest godina:

  • 6-12 godina: uštrcati jednom u svaku nosnicu do tri puta na dan
  • stariji od 12 godina: uštrcati dva do četiri puta u svaku nosnicu do pet puta na dan.

Napomene

Samo za primjenu u nos.

Isti nazalni aplikator smije primjenjivati samo jedna osoba.

Ne koristiti nakon isteka roka valjanosti. Čuvati izvan dohvata djece.

Ne koristiti ako ste preosjetljivi na neki od sastojaka.

Na početku primjene može se pojaviti blagi i prolazni osjećaj peckanja ili privremeni nadražaj.

Sastojci

Morska voda (odgovara 2,3%-tnoj otopini NaCl-a), pročišćena voda, Algomer™ kompleks (ekstrakti Undaria pinnatifida i Spirulina platensis), dekspantenol.

Česta pitanja

Mogu li kupovati bez korisničkog računa?

Da. Odaberite proizvode koje želite, dodajte ih u košaricu i kod plaćanja unesite podatke za dostavu. Korisnički račun potreban vam je ako želite skupljati bodove za uštedu, te sačuvati sve prošle narudžbe kako bi lakše ponovili narudžbu ili se podsjetili što ste zadnji put kupili.

Što se događa po izvršenoj narudžbi?

Naše magistre će prikupiti sve proizvode i pažljivo ih zapakirati, te predati vašu narudžbu našim dostavljačima. Ovisno o vašoj adresi, kupljeni proizvodi i preparati mogu vam biti na vratima već sljedeći dan, a najkasnije kroz 5 radnih dana.

Mogu li vratiti proizvode koji mi ne odgovaraju?

Naravno - u roku od 14 dana uz predočenje računa, ako su neoštećeni i neotvoreni. Nažalost, ne možemo preuzeti korištene proizvode, osim ako nisu tehnički neispravni, pri čemu vam možemo proizvod zamijeniti ili vam vratiti novac.

Mogu li se proizvodi naručiti telefonom?

Naravno, na broj 01 4870 224. Prilikom narudžbe ostavite nam i vašu email adresu, na koju vam šaljemo ponudu. Čim je uplata vidljiva na našem računu šaljemo vam naručeno.

Kako loyalty bodove koristiti na webshopu?

Ako ste stari korisnik aplikacije i želite svoje bodove koristiti i prilikom online kupnje, potrebno je napraviti registraciju na webu te u korisničkom profilu Moj Pablo upisati postojeći ID broj iz aplikacije.

ID broj ćete pronaći u aplikaciji, nalazi se iznad vašeg imena i prezimena te sadrži 17 brojeva.

Ako ste novi korisnik aplikacije i želite svoje bodove koristiti na webshopu, potrebno je preuzeti aplikaciju, aktivirati novu karticu i prilikom registracije na webshopu upisati ID broj u Moj Pablo račun.

Kako prikupljam loyalty bodove?

Svakom kupnjom proizvoda (kozmetike, medicinskih proizvoda koji nisu na listi HZZO-a i dodataka prehrani) u iznosu većem od 10,61 € (80 kn) ostvarujete mogućnost prikupljanja bodova, u omjeru 1 bod za potrošenih 1,33 € (10 kuna).

U obračun za bodove ne ulaze proizvodi koji su na popustu većem od 10% te receptni i bezreceptni lijekovi.

Bodovi se mogu iskoristiti za umanjenje računa u omjeru 1 bod = 0,13 € (1 kn).

Za više informacija kliknite na link.

Kada će moji loyalty bodovi biti vidljivi u aplikaciji ili korisničkom profilu?

Molimo za malo strpljenja. Vaši bodovi u aplikaciji ili korisničkom profilu neće biti vidljivi odmah po napravljenoj narudžbi već nakon fiskalizacije računa, što može potrajati. Molimo da svoje bodove provjerite nakon preuzimanja paketa od dostavne službe. Ako ih i tada ne vidite, pišite nam na mail [email protected] pa ćemo provjeriti stanje vaših bodova te ih naknadno upisati ako bude potrebno.

Bodovi se neće obračunati na proizvode koji su već prethodno sniženi više od 10%.

Skupljajte bodove bez kartice

Preuzmite Pablo aplikaciju i ostvarite brojne pogodnosti i uštede.

Svaka kupnja iznad  10,61 € (80 kn) donosi vam 1 bod na potrošenih 1,33 € (10 kn). Popust možete koristiti već kod sljedeće kupnje u Pablo ljekarni i webshopu. 

1 bod = 0,13 € (1 kn)

*Bodovi se ne obračunavaju na proizvode koji su prethodno sniženi više od 10%.

Više o programu vjernosti

Prijavi se na newsletter i ostvari 10% popusta na prvu kupovinu.