Naše stanice trebaju gorivo za svoj svakodnevni rad. Podržite svoje stanice s nadLIFE® Energy+ i opskrbite ih energijom iznutra prema van.
Spermidin je prirodni poliamin prisutan u svim stanicama živih bića. S vremenom, zbog starenja i stresa, njegove razine se smanjuju, otežavajući obnavljanje stanica. Spermidin pomaže u procesu regeneracije stanica.
NadLIFE® Energy+ brzo prolazi kroz staničnu membranu. Zahvaljujući ovom učinkovitom procesu, nadLIFE® Energy+ još podržava vašu izvedbu i pomaže vašem tijelu da ima više energije.
Upotreba
Jednom dnevno otopite sadržaj jedne vrećice u čaši tekućine (125 ml) i popijte. Nemojte prekoračiti preporučenu dnevnu količinu.
Sastojci
Ekstrakt pšeničnih klica s visokim sadržajem spermidina. Vlakna kukuruza. D-riboza. Koncentrat soka crnog ribiza. Koncentrat soka crvenog ribiza. Krumpirov škrob. Askorbinska kiselina. Nikotinamid. Sredstvo za oslobađanje: trikalcijev fosfat. Cinkov glukonat.
Sastojci po dnevnoj dozi (1 vrećica) |
Količina |
MitoActive™ koncentrat soka crnog ribiza |
1.544 mg |
CelVio Complex® ekstrakt pšeničnih klica |
800 mg |
od toga spermidin |
1 mg |
RiaGev® |
667 mg |
od toga D-riboza |
407 mg |
od toga vitamin C |
200 mg (250% PU*) |
od toga niacin (kao nikotinamid) |
60 mg (375% PU*) |
Niacin (kao nikotinamid) |
100 mg (625% PU*) |
Ukupni sadržaj niacina (kao nikotinamid) |
160 mg (1000% PU*) |
Cink |
1,65 mg (17% PU*) |
*PU = Preporučeni dnevni unos
Mogu li kupovati bez korisničkog računa?
Da. Odaberite proizvode koje želite, dodajte ih u košaricu i kod plaćanja unesite podatke za dostavu. Korisnički račun potreban vam je ako želite skupljati bodove za uštedu, te sačuvati sve prošle narudžbe kako bi lakše ponovili narudžbu ili se podsjetili što ste zadnji put kupili.
Što se događa po izvršenoj narudžbi?
Naše magistre će prikupiti sve proizvode i pažljivo ih zapakirati, te predati vašu narudžbu našim dostavljačima. Ovisno o vašoj adresi, kupljeni proizvodi i preparati mogu vam biti na vratima već sljedeći dan, a najkasnije kroz 5 radnih dana.
Mogu li vratiti proizvode koji mi ne odgovaraju?
Naravno - u roku od 14 dana uz predočenje računa, ako su neoštećeni i neotvoreni. Nažalost, ne možemo preuzeti korištene proizvode, osim ako nisu tehnički neispravni, pri čemu vam možemo proizvod zamijeniti ili vam vratiti novac.
Mogu li se proizvodi naručiti telefonom?
Naravno, na broj 01 4870 224. Prilikom narudžbe ostavite nam i vašu email adresu, na koju vam šaljemo ponudu. Čim je uplata vidljiva na našem računu šaljemo vam naručeno.
Kako loyalty bodove koristiti na webshopu?
Ako ste stari korisnik aplikacije i želite svoje bodove koristiti i prilikom online kupnje, potrebno je napraviti registraciju na webu te u korisničkom profilu Moj Pablo upisati postojeći ID broj iz aplikacije.
ID broj ćete pronaći u aplikaciji, nalazi se iznad vašeg imena i prezimena te sadrži 17 brojeva.
Ako ste novi korisnik aplikacije i želite svoje bodove koristiti na webshopu, potrebno je preuzeti aplikaciju, aktivirati novu karticu i prilikom registracije na webshopu upisati ID broj u Moj Pablo račun.
Kako prikupljam loyalty bodove?
Svakom kupnjom proizvoda (kozmetike, medicinskih proizvoda koji nisu na listi HZZO-a i dodataka prehrani) u iznosu većem od 10,61 € ostvarujete mogućnost prikupljanja bodova, u omjeru 1 bod za potrošenih 1,33 €.
U obračun za bodove ne ulaze proizvodi koji su na popustu većem od 10% i receptni lijekovi.
Bodovi se mogu iskoristiti za umanjenje računa u omjeru 1 bod = 0,13 €.
Za više informacija kliknite na link.
Kada će moji loyalty bodovi biti vidljivi u aplikaciji ili korisničkom profilu?
Molimo za malo strpljenja. Vaši bodovi u aplikaciji ili korisničkom profilu neće biti vidljivi odmah po napravljenoj narudžbi već nakon fiskalizacije računa, što može potrajati. Molimo da svoje bodove provjerite nakon preuzimanja paketa od dostavne službe. Ako ih i tada ne vidite, pišite nam na mail [email protected] pa ćemo provjeriti stanje vaših bodova te ih naknadno upisati ako bude potrebno.
Bodovi se neće obračunati na proizvode koji su već prethodno sniženi više od 10%.