Početna Proizvodi Mame i djeca Oprema za bebe i djecu Šprica Zeko s patentiranim nastavkom za čišćenje dječjih nosića 2 komada
Mame i djeca / Oprema za bebe i djecu

Šprica Zeko s patentiranim nastavkom za čišćenje dječjih nosića 2 komada

Šifra: 00075771
Raspoloživo

Set se sastoji od dvije medicinske šprice od 10 ml i dva mekana nastavka koji su odvojivi kako bi se šprica mogla očistiti.

9,03 €
9.03
PDV uključen u cijenu
Besplatna dostava za narudžbe iznad 39,82 €

Šprica s patentiranim nastavkom za čišćenje dječjih nosića je medicinski proizvod I. klase odobren od strane HALEMD-a.

Set se sastoji od dvije medicinske šprice od 10 ml i dva mekana nastavka koji su odvojivi kako bi se šprica mogla očistiti

Upotreba

Čišćenje šprica: čisti se tako da se šprica stavi u posudicu s vrućom vodom uz malo blagog šampona 37-40 stupnjeva 2 minute, dobro ispere te osuši na čistoj i dezinficiranoj površini.

Nakon pravilnog čišćenja koristi se tako da se u šprice stavi fiziološka otopina isključivo kupljena u ljekarni, stave se nastavci i direktno se aplicira prvo u jednu nosnicu sav sadržaj, a zatim isti postupak za drugu nosnicu, ali s drugom špricom. Postupak se može ponoviti ako je potrebno. Prije ispiranja nosa potrebno je glavu staviti u ispravan položaj, nagnuti se naprijed i spustiti bradu prema prsima te otvoriti usta.

Nakon korištenja postupak čišćenja je isti te se šprice trebaju odložiti na hladno i suho mjesto. Zatvoren set ima rok trajanja tri godine ukoliko se pravilno skladišti, van doticaja svjetlosti i topline, vlage, plinova i ostalih vanjskih utjecaja.

Upozorenje

Strogo je zabranjeno koristiti običnu vodu ili kućne pripravke s soli.

Djeca mlađa od 12 godina ne smiju koristiti proizvod bez asistencije odrasle osobe ili pedijatra. Ukoliko korisnik ima blokade poput devijacije septuma proizvod se koristi isključivo uz preporuku liječnika.

Proizvodi: Hangzhou City Inp & Exp CO LTD China

Veličina: 2 šprice i 2 meka nastavka

Česta pitanja

Mogu li kupovati bez korisničkog računa?

Da. Odaberite proizvode koje želite, dodajte ih u košaricu i kod plaćanja unesite podatke za dostavu. Korisnički račun potreban vam je ako želite skupljati bodove za uštedu, te sačuvati sve prošle narudžbe kako bi lakše ponovili narudžbu ili se podsjetili što ste zadnji put kupili.

Što se događa po izvršenoj narudžbi?

Naše magistre će prikupiti sve proizvode i pažljivo ih zapakirati, te predati vašu narudžbu našim dostavljačima. Ovisno o vašoj adresi, kupljeni proizvodi i preparati mogu vam biti na vratima već sljedeći dan, a najkasnije kroz 5 radnih dana.

Mogu li vratiti proizvode koji mi ne odgovaraju?

Naravno - u roku od 14 dana uz predočenje računa, ako su neoštećeni i neotvoreni. Nažalost, ne možemo preuzeti korištene proizvode, osim ako nisu tehnički neispravni, pri čemu vam možemo proizvod zamijeniti ili vam vratiti novac.

Mogu li se proizvodi naručiti telefonom?

Naravno, na broj 01 4870 224. Prilikom narudžbe ostavite nam i vašu email adresu, na koju vam šaljemo ponudu. Čim je uplata vidljiva na našem računu šaljemo vam naručeno.

Kako loyalty bodove koristiti na webshopu?

Ako ste stari korisnik aplikacije i želite svoje bodove koristiti i prilikom online kupnje, potrebno je napraviti registraciju na webu te u korisničkom profilu Moj Pablo upisati postojeći ID broj iz aplikacije.

ID broj ćete pronaći u aplikaciji, nalazi se iznad vašeg imena i prezimena te sadrži 17 brojeva.

Ako ste novi korisnik aplikacije i želite svoje bodove koristiti na webshopu, potrebno je preuzeti aplikaciju, aktivirati novu karticu i prilikom registracije na webshopu upisati ID broj u Moj Pablo račun.

Kako prikupljam loyalty bodove?

Svakom kupnjom proizvoda (kozmetike, medicinskih proizvoda koji nisu na listi HZZO-a i dodataka prehrani) u iznosu većem od 10,61 € ostvarujete mogućnost prikupljanja bodova, u omjeru 1 bod za potrošenih 1,33 €.

U obračun za bodove ne ulaze proizvodi koji su na popustu većem od 10% i receptni lijekovi.

Bodovi se mogu iskoristiti za umanjenje računa u omjeru 1 bod = 0,13 €.

Za više informacija kliknite na link.

Kada će moji loyalty bodovi biti vidljivi u aplikaciji ili korisničkom profilu?

Molimo za malo strpljenja. Vaši bodovi u aplikaciji ili korisničkom profilu neće biti vidljivi odmah po napravljenoj narudžbi već nakon fiskalizacije računa, što može potrajati. Molimo da svoje bodove provjerite nakon preuzimanja paketa od dostavne službe. Ako ih i tada ne vidite, pišite nam na mail [email protected] pa ćemo provjeriti stanje vaših bodova te ih naknadno upisati ako bude potrebno.

Bodovi se neće obračunati na proizvode koji su već prethodno sniženi više od 10%.

Skupljajte bodove bez kartice

Preuzmite Pablo aplikaciju i ostvarite brojne pogodnosti i uštede.

Svaka kupnja iznad  10,61 € donosi vam 1 bod na potrošenih 1,33 €. Popust možete koristiti već kod sljedeće kupnje u Pablo ljekarni i webshopu. 

1 bod = 0,13 €

*Bodovi se ne obračunavaju na proizvode koji su prethodno sniženi više od 10%.

Više o programu vjernosti

Prijavi se na newsletter i ostvari 10% popusta na prvu kupovinu.