Moj Pablo
0
Početna Proizvodi Tegobe Muči me... Nos i uho Sterimar Stop and Protect izotonična otopina morske vode za iritaciju nosne sluznice 20 ml
Tegobe / Muči me... / Nos i uho

Sterimar Stop and Protect izotonična otopina morske vode za iritaciju nosne sluznice 20 ml

Šifra: 00055109
Raspoloživo Sterimar

Izotonična otopina morske vode sa sumporom i hijaluronskom kiselinom namijenjena je kao prirodna pomoć pri prvim znakovima suhoće sluznice nosa.

8,49 €
|
63,97 kn
8.49
PDV uključen u cijenu
Besplatna dostava za narudžbe iznad 39,82 € | 300,02 kn

Sterimar Stop and Protect izotonična otopina morske vode je medicinski proizvod namijenjen kao prirodna pomoć pri prvim znakovima suhoće sluznice nosa.

Kombinacija morske vode, sumpora i hijaluronske kiseline olakšava nelagodu i suhoću sluznice nosa koji su često povezani s njezinom dehidratacijom te se također preporučuje nakon kirurških zahvata nosa radi poticanja procesa cijeljenja.

Sadrži prirodnu morsku vodu koja održava prirodnu vlažnost sluznice nosa, olakšava uklanjanje nečistoća i pomaže obrambenoj sposobnosti sluznice. Hijaluronska kiselina ublažava nadražaj sluznice nosa te je intenzivno i dugotrajno ovlažuje, dok sumpor pomaže cijeljenje i regeneraciju oštećene sluznice nosa često uzorkovanih njezinom dehidratacijom.

Upotreba

Sterimar Stop and Protect izotoničnu otopinu za iritaciju se preporučuje koristiti do šest puta dnevno tijekom minimalno šest dana. Bolji učinak se postiže ako se nos najprije ispere izotoničnom otopinom. Nakon ispiranja primijeniti ovaj sprej na čistu sluznicu nosa.

Za upotrebu raspršiti otopinu u obje nosnice s dva kratka potiska aplikatora, pustiti da djeluje kratko vrijeme pa isprazniti (ispuhati) nos.

Napomena

Proizvod je prikladan za djecu iznad tri godine, trudnice i dojilje.

Veličina pakiranja: 20 ml otopine u spreju s nazalnom pumpicom.

Proizvod sadrži prirodnu morsku vodu (0,9 % NaCl), hijaluronsku kiselinu i sumpor.

Česta pitanja

Mogu li kupovati bez korisničkog računa?

Da. Odaberite proizvode koje želite, dodajte ih u košaricu i kod plaćanja unesite podatke za dostavu. Korisnički račun potreban vam je ako želite skupljati bodove za uštedu, te sačuvati sve prošle narudžbe kako bi lakše ponovili narudžbu ili se podsjetili što ste zadnji put kupili.

Što se događa po izvršenoj narudžbi?

Naše magistre će prikupiti sve proizvode i pažljivo ih zapakirati, te predati vašu narudžbu našim dostavljačima. Ovisno o vašoj adresi, kupljeni proizvodi i preparati mogu vam biti na vratima već sljedeći dan, a najkasnije kroz 5 radnih dana.

Mogu li vratiti proizvode koji mi ne odgovaraju?

Naravno - u roku od 14 dana uz predočenje računa, ako su neoštećeni i neotvoreni. Nažalost, ne možemo preuzeti korištene proizvode, osim ako nisu tehnički neispravni, pri čemu vam možemo proizvod zamijeniti ili vam vratiti novac.

Mogu li se proizvodi naručiti telefonom?

Naravno, na broj 01 4870 224. Prilikom narudžbe ostavite nam i vašu email adresu, na koju vam šaljemo ponudu. Čim je uplata vidljiva na našem računu šaljemo vam naručeno.

Kako loyalty bodove koristiti na webshopu?

Ako ste stari korisnik aplikacije i želite svoje bodove koristiti i prilikom online kupnje, potrebno je napraviti registraciju na webu te u korisničkom profilu Moj Pablo upisati postojeći ID broj iz aplikacije.

ID broj ćete pronaći u aplikaciji, nalazi se iznad vašeg imena i prezimena te sadrži 17 brojeva.

Ako ste novi korisnik aplikacije i želite svoje bodove koristiti na webshopu, potrebno je preuzeti aplikaciju, aktivirati novu karticu i prilikom registracije na webshopu upisati ID broj u Moj Pablo račun.

Kako prikupljam loyalty bodove?

Svakom kupnjom proizvoda (kozmetike, medicinskih proizvoda koji nisu na listi HZZO-a i dodataka prehrani) u iznosu većem od 10,61 € (80 kn) ostvarujete mogućnost prikupljanja bodova, u omjeru 1 bod za potrošenih 1,33 € (10 kuna).

U obračun za bodove ne ulaze proizvodi koji su na popustu većem od 10% i receptni lijekovi.

Bodovi se mogu iskoristiti za umanjenje računa u omjeru 1 bod = 0,13 € (1 kn).

Za više informacija kliknite na link.

Kada će moji loyalty bodovi biti vidljivi u aplikaciji ili korisničkom profilu?

Molimo za malo strpljenja. Vaši bodovi u aplikaciji ili korisničkom profilu neće biti vidljivi odmah po napravljenoj narudžbi već nakon fiskalizacije računa, što može potrajati. Molimo da svoje bodove provjerite nakon preuzimanja paketa od dostavne službe. Ako ih i tada ne vidite, pišite nam na mail [email protected] pa ćemo provjeriti stanje vaših bodova te ih naknadno upisati ako bude potrebno.

Bodovi se neće obračunati na proizvode koji su već prethodno sniženi više od 10%.

Skupljajte bodove bez kartice

Preuzmite Pablo aplikaciju i ostvarite brojne pogodnosti i uštede.

Svaka kupnja iznad  10,61 € (80 kn) donosi vam 1 bod na potrošenih 1,33 € (10 kn). Popust možete koristiti već kod sljedeće kupnje u Pablo ljekarni i webshopu. 

1 bod = 0,13 € (1 kn)

*Bodovi se ne obračunavaju na proizvode koji su prethodno sniženi više od 10%.

Više o programu vjernosti

Prijavi se na newsletter i ostvari 10% popusta na prvu kupovinu.