Početna Proizvodi Tegobe Muči me... Nos i uho Sterimar Hypertonic hipertonična otopina morske vode za začepljen nos 50 ml
Tegobe / Muči me... / Nos i uho

Sterimar Hypertonic hipertonična otopina morske vode za začepljen nos 50 ml

Šifra: 00036195
Nedostupno Sterimar

Hipertonična otopina morske vode sa solima mangana i bakra koja ima dekongestivno djelovanje. Preporučuje se za njegu otečene nosne sluznice i neprohodnog nosa.

7,90 €
7.90
PDV uključen u cijenu
Želim da me obavijestite kada proizvod ponovno bude dostupan

Sterimar Hypertonic hipertonična otopina morske vode je medicinski proizvod koji sadrži pročišćenu morsku vodu upotpunjenu solima bakra i mangana. Sprej je namijenjen za njegu nosne šupljine odraslih i djece iznad tri godine.

Ima dekongestivno djelovanje, smanjuje rizik nastanka upale i alergijskih reakcija i preporučuje se za njegu otečene nosne sluznice te neprohodnog nosa kod obične prehlade, rinofaringitisa, alergijskog rinitisa, sinusitisa i sličnih tegoba. Formulacija je bez konzervansa.

Otopina ima veću koncentraciju soli NaCl od koncentracije u tjelesnim stanicama, što potiče izlazak vode iz nateknute sluznice nosa i omogućuje olakšanje začepljenosti nosa.

Spremnik s ventilom koji sprječava ulazak zraka omogućuje održavanje aseptičnosti otopine, a zbog tehnologije mikro raspršivača s potisnim plinom se Sterimar Hypertonic hipertonična otopina morske vode može u potpunosti iskoristiti bez straha od razvitka bakterija u otopini.

Upotreba

Sterimar Hypertonic otopinu za začepljen nos se preporučuje koristiti dva do šest puta dnevno, ovisno o razini začepljenosti nosa. Iako se savjetuje koristiti ga kroz kraće vrijeme, može se upotrebljavati sve dok traju simptomi.

Raspršiti otopinu u obje nosnice kratkim pritiskanjem aplikatora. Pustiti da djeluje kratko vrijeme pa isprazniti (ispuhati) nos.

Veličina pakiranja: 50 ml otopine

Rok trajanja: Tri godine od datuma proizvodnje.

100 ml otopine sadrži: 75 ml morske vode, soli bakra i mangana u tragovima

Česta pitanja

Mogu li kupovati bez korisničkog računa?

Da. Odaberite proizvode koje želite, dodajte ih u košaricu i kod plaćanja unesite podatke za dostavu. Korisnički račun potreban vam je ako želite skupljati bodove za uštedu, te sačuvati sve prošle narudžbe kako bi lakše ponovili narudžbu ili se podsjetili što ste zadnji put kupili.

Što se događa po izvršenoj narudžbi?

Naše magistre će prikupiti sve proizvode i pažljivo ih zapakirati, te predati vašu narudžbu našim dostavljačima. Ovisno o vašoj adresi, kupljeni proizvodi i preparati mogu vam biti na vratima već sljedeći dan, a najkasnije kroz 5 radnih dana.

Mogu li vratiti proizvode koji mi ne odgovaraju?

Naravno - u roku od 14 dana uz predočenje računa, ako su neoštećeni i neotvoreni. Nažalost, ne možemo preuzeti korištene proizvode, osim ako nisu tehnički neispravni, pri čemu vam možemo proizvod zamijeniti ili vam vratiti novac.

Mogu li se proizvodi naručiti telefonom?

Naravno, na broj 01 4870 224. Prilikom narudžbe ostavite nam i vašu email adresu, na koju vam šaljemo ponudu. Čim je uplata vidljiva na našem računu šaljemo vam naručeno.

Kako loyalty bodove koristiti na webshopu?

Ako ste stari korisnik aplikacije i želite svoje bodove koristiti i prilikom online kupnje, potrebno je napraviti registraciju na webu te u korisničkom profilu Moj Pablo upisati postojeći ID broj iz aplikacije.

ID broj ćete pronaći u aplikaciji, nalazi se iznad vašeg imena i prezimena te sadrži 17 brojeva.

Ako ste novi korisnik aplikacije i želite svoje bodove koristiti na webshopu, potrebno je preuzeti aplikaciju, aktivirati novu karticu i prilikom registracije na webshopu upisati ID broj u Moj Pablo račun.

Kako prikupljam loyalty bodove?

Svakom kupnjom proizvoda (kozmetike, medicinskih proizvoda koji nisu na listi HZZO-a i dodataka prehrani) u iznosu većem od 10,61 € ostvarujete mogućnost prikupljanja bodova, u omjeru 1 bod za potrošenih 1,33 €.

U obračun za bodove ne ulaze proizvodi koji su na popustu većem od 10% i receptni lijekovi.

Bodovi se mogu iskoristiti za umanjenje računa u omjeru 1 bod = 0,13 €.

Za više informacija kliknite na link.

Kada će moji loyalty bodovi biti vidljivi u aplikaciji ili korisničkom profilu?

Molimo za malo strpljenja. Vaši bodovi u aplikaciji ili korisničkom profilu neće biti vidljivi odmah po napravljenoj narudžbi već nakon fiskalizacije računa, što može potrajati. Molimo da svoje bodove provjerite nakon preuzimanja paketa od dostavne službe. Ako ih i tada ne vidite, pišite nam na mail [email protected] pa ćemo provjeriti stanje vaših bodova te ih naknadno upisati ako bude potrebno.

Bodovi se neće obračunati na proizvode koji su već prethodno sniženi više od 10%.

Skupljajte bodove bez kartice

Preuzmite Pablo aplikaciju i ostvarite brojne pogodnosti i uštede.

Svaka kupnja iznad  10,61 € donosi vam 1 bod na potrošenih 1,33 €. Popust možete koristiti već kod sljedeće kupnje u Pablo ljekarni i webshopu. 

1 bod = 0,13 €

*Bodovi se ne obračunavaju na proizvode koji su prethodno sniženi više od 10%.

Više o programu vjernosti

Prijavi se na newsletter i ostvari 10% popusta na prvu kupovinu.

Vaša privatnost i osobni podaci su nam bitni. Sukladno novoj Općoj uredbi o zaštiti podataka ažurirali smo naša Pravila privatnosti .

Kako bi se osigurao ispravan rad ovih web-stranica, ponekad na vaše uređaje pohranjujemo male podatkovne datoteke poznate pod nazivom kolačići.

Više o Pravilima privatnosti pročitajte ovdje.

Više o Pravilima o korištenju kolačića pročitajte ovdje.

 

Postavke o kolačićima možete urediti i/ili ažurirati ili obrisati prilikom svakog posjeta našoj stranici. O svemu više pročitajte u Pravilima o korištenju kolačića.

Google maps
Google Ads
Facebook messenger (like page)
Mailgun

Google tag manager
Google analytics