Dodatak prehrani koji sadrži kvercetin i koprivu može pomoći u ublažavanju simptoma izazvanih prekomjernom reakcijom imunološkog sustava na grinje, pelud ili određene namirnice, te se može koristiti zajedno s postojećim lijekovima. Mješavina kvercetina i koprive, uz dodatak drugih protuupalnih sastojaka poput bromelaina, kurkume, vitamina C i bazge, pogodan je i za druge upalne procese.
- Kod nadražaja uzrokovanog peludi.
- Kod iritacije grinjama.
- Za natečenu sluznicu zbog (peludi) ili određene hrane.
- Inhibira oslobađanje histamina.
- Djeluje protuupalno.
Saznaj više o magnifood kompleksu
Upotreba
Savjetujemo uzimanje 1 ili 2 kapsule, jednom ili dva puta dnevno uz obrok, kao dodatak prehrani za odrasle.
Upozorenje: Preporučena dnevna količina ili doza ne smije se prekoračiti.
Dodatak prehrani nije zamjena za uravnoteženu i raznoliku prehranu. Ne preporučujemo ga tijekom trudnoće ili dojenja, osim ako vaš zdravstveni radnik ne savjetuje drugačije. Ako uzimate lijekove na recept, razgovarajte sa svojim liječnikom prije upotrebe proizvoda.
Čuvati na hladnom i suhom mjestu i izvan dohvata djece.
Sastojci
Dvije biljne kapsule |
|
%PDU/RDA* |
Magnifood kompleks, koji sadrži: |
375 mg |
- |
list koprive** (sušen zamrzavanjem) |
300 mg
|
- |
Korijen kurkume** (sušen zamrzavanjem) |
50 mg
|
- |
Cvijet bazge (sušen zamrzavanjem) |
25 mg
|
|
Vegetarijanski ovoj kapsule (hidroksipropilmetil celuloza) |
236 mg |
|
Kvercetin |
400 mg |
|
Vitamin C (kao magnezijev askorbat) |
150 mg |
188% |
bromelain (2000 GDU) |
84 mg |
|
* PDU/RDA – u EU preporučeni dnevni unos.
** Iz kontrolirane organske proizvodnje.
Mogu li kupovati bez korisničkog računa?
Da. Odaberite proizvode koje želite, dodajte ih u košaricu i kod plaćanja unesite podatke za dostavu. Korisnički račun potreban vam je ako želite skupljati bodove za uštedu, te sačuvati sve prošle narudžbe kako bi lakše ponovili narudžbu ili se podsjetili što ste zadnji put kupili.
Što se događa po izvršenoj narudžbi?
Naše magistre će prikupiti sve proizvode i pažljivo ih zapakirati, te predati vašu narudžbu našim dostavljačima. Ovisno o vašoj adresi, kupljeni proizvodi i preparati mogu vam biti na vratima već sljedeći dan, a najkasnije kroz 5 radnih dana.
Mogu li vratiti proizvode koji mi ne odgovaraju?
Naravno - u roku od 14 dana uz predočenje računa, ako su neoštećeni i neotvoreni. Nažalost, ne možemo preuzeti korištene proizvode, osim ako nisu tehnički neispravni, pri čemu vam možemo proizvod zamijeniti ili vam vratiti novac.
Mogu li se proizvodi naručiti telefonom?
Naravno, na broj 01 4870 224. Prilikom narudžbe ostavite nam i vašu email adresu, na koju vam šaljemo ponudu. Čim je uplata vidljiva na našem računu šaljemo vam naručeno.
Kako loyalty bodove koristiti na webshopu?
Ako ste stari korisnik aplikacije i želite svoje bodove koristiti i prilikom online kupnje, potrebno je napraviti registraciju na webu te u korisničkom profilu Moj Pablo upisati postojeći ID broj iz aplikacije.
ID broj ćete pronaći u aplikaciji, nalazi se iznad vašeg imena i prezimena te sadrži 17 brojeva.
Ako ste novi korisnik aplikacije i želite svoje bodove koristiti na webshopu, potrebno je preuzeti aplikaciju, aktivirati novu karticu i prilikom registracije na webshopu upisati ID broj u Moj Pablo račun.
Kako prikupljam loyalty bodove?
Svakom kupnjom proizvoda (kozmetike, medicinskih proizvoda koji nisu na listi HZZO-a i dodataka prehrani) u iznosu većem od 10,61 € ostvarujete mogućnost prikupljanja bodova, u omjeru 1 bod za potrošenih 1,33 €.
U obračun za bodove ne ulaze proizvodi koji su na popustu većem od 10% i receptni lijekovi.
Bodovi se mogu iskoristiti za umanjenje računa u omjeru 1 bod = 0,13 €.
Za više informacija kliknite na link.
Kada će moji loyalty bodovi biti vidljivi u aplikaciji ili korisničkom profilu?
Molimo za malo strpljenja. Vaši bodovi u aplikaciji ili korisničkom profilu neće biti vidljivi odmah po napravljenoj narudžbi već nakon fiskalizacije računa, što može potrajati. Molimo da svoje bodove provjerite nakon preuzimanja paketa od dostavne službe. Ako ih i tada ne vidite, pišite nam na mail [email protected] pa ćemo provjeriti stanje vaših bodova te ih naknadno upisati ako bude potrebno.
Bodovi se neće obračunati na proizvode koji su već prethodno sniženi više od 10%.